[ afbeelding ]SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op zondag 10 november 2024 00:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon iedereen de moeder slowchattenwat een mooie TTSPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Mailyquote:
ToT!quote:
quote:
Ja hoor. Net een stel kinderen weggejaagd die tegen mijn voordeur zaten omdat ze op de buren aan het wachten warenquote:
Ow heb ik ook eens gehad, maar ik was niet thuis om ze weg te sturen en toen hebben ze m'n tuin gesloopt terwijl ze op de buurman zaten te wachten.quote:Op zondag 10 november 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Net een stel kinderen weggejaagd die tegen mijn voordeur zaten omdat ze op de buren aan het wachten warenGezegd dat ze dan daar moeten gaan zitten
Kutjong. Je hebt er niks aan.quote:Op zondag 10 november 2024 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heb ik ook eens gehad, maar ik was niet thuis om ze weg te sturen en toen hebben ze m'n tuin gesloopt terwijl ze op de buurman zaten te wachten.
Ja in mijn geval waren het een stuk of 5 buurtkinderen die de avond voor een bezichtiging van het huis de boel gesloopt hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kutjong. Je hebt er niks aan.
quote:Op zondag 10 november 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Net een stel kinderen weggejaagd die tegen mijn voordeur zaten omdat ze op de buren aan het wachten warenGezegd dat ze dan daar moeten gaan zitten
Je zou haast denken van niet. Heb je er nog werk van gemaakt, van die koters?quote:Op zondag 10 november 2024 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in mijn geval waren het een stuk of 5 buurtkinderen die de avond voor een bezichtiging van het huis de boel gesloopt hebben.
De volgende ochtend kreeg ik een telefoontje dat de bezichtiging afgezegd was.
Toeval?
Wel naderhand een keer tegen hun familie verteld.quote:Op zondag 10 november 2024 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou haast denken van niet. Heb je er nog werk van gemaakt, van die koters?
Goed zo!quote:Op zondag 10 november 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel naderhand een keer tegen hun familie verteld.
Ik heb flink pissig alles weer op zitten ruimen en schoon zitten maken en heb ze ZEER duidelijk gemaakt dat ze me dit niet nog een keer moeten flikken.
Die mensen zieden wel dat ik gewoon gelijk naar hen toe had moeten komen zodra ik het zag, maar ik was volledig overvallen.quote:
Snap ik ja. Valt nog mee dat ze dat zeiden.quote:Op zondag 10 november 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mensen zieden wel dat ik gewoon gelijk naar hen toe had moeten komen zodra ik het zag, maar ik was volledig overvallen.
Oh zo zijn ze wel hoor, ik had er altijd heel goed contact mee.quote:Op zondag 10 november 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik ja. Valt nog mee dat ze dat zeiden.
Dat is altijd goed, hoop dat mijn volgende buren ook zo zijnquote:Op zondag 10 november 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh zo zijn ze wel hoor, ik had er altijd heel goed contact mee.
Afwachten idd!quote:Op zondag 10 november 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is altijd goed, hoop dat mijn volgende buren ook zo zijn
Dat is wel een goede tip!quote:Op zondag 10 november 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Afwachten idd!
Als ik huizen ga bezichtigen, bel ik altijd ff aan beide kanten bij de buren aan om er een babbeltje mee te maken.
Zo kun je ook meer te weten komen over het huis zelf, de huidige eigenaren, mensen in de straat enz.quote:Op zondag 10 november 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip!
En wij trekken je weer omhoogquote:Op zondag 10 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
Ja ik ben weer ff door m'n ergste dip heen momenteel, maar er blijven een aantal factoren die me naar beneden blijven trekken.
quote:Op zondag 10 november 2024 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wij trekken je weer omhoog
Ik zie de mijne nietquote:Op zondag 10 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
De 25 kaartjes hangen hier trouwens nog steeds aan de muur!
[ afbeelding ]
Voordat ik ze ophing.
Even kijkenquote:Op maandag 11 november 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is kaart nummer 21, tussen @:sally en @:maily .
En goeiemorgen!
Er staat een kort rijmpje op!quote:Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Even kijken
Ja, zelf bedacht!quote:
Volgens mij ook niet.quote:Op maandag 11 november 2024 09:06 schreef ToT het volgende:
@:maily dus.Met dat puntje er meteen aan vast werkt de mention niet.
Knap hoor!quote:
Goeiesmorreges!quote:Op maandag 11 november 2024 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.![]()
Tevens goeiemorgen
Mogge!quote:Op maandag 11 november 2024 09:11 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.![]()
Tevens goeiemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Goed plan jaquote:Op maandag 11 november 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozer!
Ja same here. Zo eerst nog ff een bakkie pakken.
Lovelyquote:
Sallyquote:
Ninja-edit gemistquote:
quote:
quote:
quote:
Ik welquote:
Ik heb gemist wanneer je die kreeg, wat mooi al die kaartjesquote:Op zondag 10 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
De 25 kaartjes hangen hier trouwens nog steeds aan de muur!
[ afbeelding ]
Voordat ik ze ophing.
quote:Op maandag 11 november 2024 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gemist wanneer je die kreeg, wat mooi al die kaartjes
Wat leuk!quote:Op maandag 11 november 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een deel van de cadeaus!
quote:Op maandag 11 november 2024 18:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik kan alleen die kaarsenhouder niet goed zien wat het is.
o die is gaaf!quote:
Bij bol.com kun je ze krijgen als het goed is, maar @DJMO had nog wel een adresje er voor!quote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
o die is gaaf!
Wil nu weten waar je die kan halen
Ik vond hem, maar die is me helaas te prijzigquote:Op maandag 11 november 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij bol.com kun je ze krijgen als het goed is, maar @:djmo had nog wel een adresje er voor!
Is 2,50 goedkoop genoeg?quote:Op maandag 11 november 2024 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond hem, maar die is me helaas te prijzig
Dat is wel heel voordelig, hoe doe je dat?quote:
Das mijn geheim.quote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is wel heel voordelig, hoe doe je dat?
Doe er dan maar 10quote:
Ik zal morgen even kijken of ze er nog zijn.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ze er nog zijn.
Je hebt de naam van de winkel nog genoemd, maar aangezien we die hier niet hebben, ben ik het ook al weer vergeten!quote:
Ik heb voor de jouwe meer betaald dan waar hij het restant nu voor heeft staanquote:Op maandag 11 november 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]!!! Damn zeg!
Dat is dan ÉCHT een koopje!
Haha okee dan!quote:Op maandag 11 november 2024 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb voor de jouwe meer betaald dan waar hij het restant nu voor heeft staan![]()
Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Goed bezig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Bwehehehe.quote:Op maandag 11 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.
Ik had zoiets van: "Nou mega aanbieding hoor, die dingen staan altijd op diezelfde plek van ¤119 voor ¤99."
Maar nee, nu ineens was de normale prijs ¤139!![]()
Netjes!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Google even op Gideon Italiaander Amsterdam. Daar scoor ik het gros van m'n cadeaus voor oa de kerstpakketten.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Kan gewoonquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
Ik wou maar zeggenquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
quote:
Nee, dat is onzin.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Ja, duh.quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!quote:Op maandag 11 november 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]En het liefst geen woorden van 4 letters.
quote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellenquote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou het is 1 specifiek 4-letterig woord dat hier vermeden moet worden.
quote:Op maandag 11 november 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellen
quote:
Dat zeg ik.quote:
Doe het lekker zelf!quote:
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwenquote:
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwen
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.quote:Op maandag 11 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".
Verstandig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.
Mutskequote:
ToT!quote:
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingquote:
Oew beter!quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingEn daar?
Ja, meer metersquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
Beetje dichterbij deze keer, en qua vierkante meters wel goed?
Hier gaat het wel. Ben bezig Mini-ToT's klerenkast naar zolder te sjouwen voor zijn kamertje daar.
Bezichtiging al gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, meer meters
Succes!
Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.quote:
Op naar de volgende dus!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.
Morgen iddquote:
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's vlot!
Maar steeds met aankoopmakelaar er bij?
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
Balen wel Stig dat jullie nog niet de juiste woning hebben gevonden..
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vindenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.
[..]
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebben
Dank jequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vinden
Dan een boerderij zoeken met een weilandquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet wel ruimte hebben voor mijn circuit
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan een boerderij zoeken met een weiland
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte voor The Stig's bunny cousins
Gaan we ook doen. En dan komen Stig en Biex in een mooi plekje terechtquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte maken
ToTquote:
Om 2 uurquote:Op woensdag 13 november 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn?
Hoe laat is de bezichtiging?
Thanks!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Succes met de bezichtiging. Goedemorgen nog een kwartiertje.
Sallyquote:
Mutskequote:
Leuk!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
Oeh spannend!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
That's a wrap!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
Gesprek gehad over evt mee doen als ervaringsdeskundige volgend jaar als we Facilitator van de WRAP (Wellness Recovery Action Plan).
Is een cursus voor cliënten van 8 bijeenkomsten om je leven weer in handen te nemen.
Een herstel-training.
Ik heb vorig jaar de training gevolgd om m zelf te mogen geven (had al 3x zelf de cursus gedaan de afgelopen jaren), maar eerst nog naast een ervaren trainer
Ik ben nu co-facilitator.
quote:
Morguh dame en heerquote:
Haiquote:
Halloquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Amy, jij hierquote:
Hoi hoiquote:
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zatquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
Af en toe kom ik even buurtenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
En Dot in de war maken!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zat
Gemeen jij!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terugquote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Dotje, ik maak me zorgen om jequote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]misschien nog een kopje koffie nemen om wakker te worden
Sallyquote:
Jij hebt goede ideeën!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
misschien nog een kopje koffie nemen om wakker te worden
NIet doen lieffiequote:Op donderdag 14 november 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje, ik maak me zorgen om je
Heb al genoeg koffie gehad en ben klaar wakker.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]misschien nog een kopje koffie nemen om wakker te worden
Okquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 14 november 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al genoeg koffie gehad en ben klaar wakker.
quote:Op donderdag 14 november 2024 15:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Makelaar is ook wezen kijken, en hij was ook positief. Grote kans dat we een bod gaan uitbrengen
Ja, de buitenkant moet wel geschilderd worden en de gevel gereinigd, maar dat kunnen we zelf. Schilderwerk kennen we wel iemand voor.quote:
Ja dat zijn dingen waar je je niet zo druk om moet maken.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de buitenkant moet wel geschilderd worden en de gevel gereinigd, maar dat kunnen we zelf. Schilderwerk kennen we wel iemand voor.
Nee, dit nietquote:Op donderdag 14 november 2024 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zijn dingen waar je je niet zo druk om moet maken.
Het is in ieder geval niet zo'n kluspand als de mijne!
Ja dit klinkt alsof je al met al hooguit voor een paar duizend euro klaar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dit niet
Ook wat schuurwerk hier en daar. Maar dat lost zich wel op.
Paar duizend? Wel minderquote:Op donderdag 14 november 2024 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit klinkt alsof je al met al hooguit voor een paar duizend euro klaar zou kunnen zijn.
Als het huis verder helemaal naar wens is:
Ach er is altijd wel iets te doen, een paar duizend zit je zo aan.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar duizend? Wel minderWe kunnen ook veel zelf doen, en schilderwerk is alleen buiten dus dat scheelt
Ja, dat hebben we gezien. De badkamer is recent vernieuwd, de keuken e.d. ziet er goed uit, wellicht dat we behang wat ergens al zit laten zitten omdat er kasten uiteindelijk voor komen, etc. Dus we kunnen zeker onze gang gaan voor een redelijke prijs.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel iets te doen, een paar duizend zit je zo aan.Maar in principe zeg je dat alles verder eigenlijk tiptop in orde is?
Dan idd een leuk bod doen, ja!
En nu maar hopen dat we het wordenquote:
Nee, op aanraden van de makelaar zitten we nog geen 10k erboven.quote:
Staat-ie al langer te koop?quote:Op donderdag 14 november 2024 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, op aanraden van de makelaar zitten we nog geen 10k erboven.
Als je niet bang bent op een ladder, moet dat idd verder wel gewoon kunnen!quote:Op donderdag 14 november 2024 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat het goed komt en je snel weet of jullie het zijn geworden. Wat schilderwerk buiten lijkt me niet zo'n groot probleem idd. Spannend
En een beetje netjes kunnen schilderen is ook niet verkeerd. Ik besteed dat liever uit (zelfkennis)quote:Op donderdag 14 november 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet bang bent op een ladder, moet dat idd verder wel gewoon kunnen!
Ik kan best een laagje smeersel over hout aanbrengen.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En een beetje netjes kunnen schilderen is ook niet verkeerd. Ik besteed dat liever uit (zelfkennis)
Ik ga hard duimen voor julliequote:Op donderdag 14 november 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat we het worden
Nee, anderhalve week. Zijn er meteen ingedokenquote:
Daar ken ik mensen voorquote:Op donderdag 14 november 2024 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat het goed komt en je snel weet of jullie het zijn geworden. Wat schilderwerk buiten lijkt me niet zo'n groot probleem idd. Spannend
Dan met een gering bedrag overbieden is wat riskant, maar jullie hebben ook geen haast met een nieuwe woning natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, anderhalve week. Zijn er meteen ingedoken
Nee, en op advies van de makelaar gaan we ook niet voor de hoofdprijs. Dan zouden we onszelf in de voet schieten.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan met een gering bedrag overbieden is wat riskant, maar jullie hebben ook geen haast met een nieuwe woning natuurlijk.
Ja dat advies kreeg mijn ex ook!quote:Op donderdag 14 november 2024 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, en op advies van de makelaar gaan we ook niet voor de hoofdprijs. Dan zouden we onszelf in de voet schieten.
Nee daarom. We wedden niet op 1 paard.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat advies kreeg mijn ex ook!
Maar er is altijd een kans dat het wel lukt natuurlijk!Je weet niet hoe de verkopende partij er in staat, en nogmaals: jullie hebben geen haast. Stel dat dit niet zou lukken, dan is er nog geen man overboord.
Heel anders dan de situatie waarin ik zat.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee daarom. We wedden niet op 1 paard.
Voor jou komt het ook allemaal dik in ordequote:Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel anders dan de situatie waarin ik zat.Beter zo!
Jawel, maar er gaan nog heftige gevechten plaats vinden.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou komt het ook allemaal dik in orde
Dat ligt altijd aan de verkopende partij; sommigen willen liever wat langer wachten om te kijken of ze een beter bod krijgen, anderen willen er een paar dagen over nadenken en weer anderen geven direct hun antwoord, afhankelijk van hun situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:05 schreef StevenHyde het volgende:
Wanneer verwacht je een antwoord op je bod te krijgen? Of staat daar geen tijd of indicatie voor?
Logische verklaring van die meneer ......quote:Bij deze oliebollenkraam kwam een meisje met hoofddoek solliciteren.
De eigenaar vroeg of ze die hoofddoek ook in de kraam zou dragen.
Ze zei ja.
Hij zei: "dan hebben we een probleem."
En toen was het meisje weg.
Later kwam ze terug met haar moeder, die was aan het filmen.
En schandalig, en discriminatie.
De man zei naderhand; wij hebben juist een nieuwe kledinglijn besteld MET een kapje dat je als hoofddoek kunt dragen. (Zie foto).
De hoofddoek die het meisje droeg had aan de onderkant nog stof en dat was gevaarlijk volgens die meneer.
Dat kan gaan fladderen en zo in de draaiende machine terechtkomen. Met alle gevolgen van dien.
En nu door het stof omdat je de veiligheid van je medewerksters belangrijk vindt!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:03 schreef maily het volgende:
Bijzonder verhaal ......
[ afbeelding ]
[..]
Logische verklaring van die meneer ......
Maar nou kijk ik op die foto; dat personeel heeft sweaters aan MET TOUWTJES .....![]()
Als er IETS gevaarlijk is als je met machines werkt .....
En of dat GROOT NIEUWS isquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen groot nieuws: huis is gekocht![]()
🥳🥳🥳🥳🥳🥳👍quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bod vanochtend doorgegeven, en onderweg naar Zeeland werden we gebeld met het goede nieuwsquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]Holy fucking shit dude, dat is snel!!! Gefeliciteerd!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je makelaar dus toch gelijk dat je niet gelijk voor de hoofdprijs moest gaan!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bod vanochtend doorgegeven, en onderweg naar Zeeland werden we gebeld met het goede nieuws
Nee, deden we ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan had je makelaar dus toch gelijk dat je niet gelijk voor de hoofdprijs moest gaan!![]()
Snap ik ja, wauw!quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, deden we ook nietHadden alleen echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ik ben al verbannen naar de zolder met al mijn entertainmentquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al verbannen naar de zolder met al mijn entertainment
Ah, maar geen F1 track dus.quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Passen en meten
Maar Xbox, Playstation en PC kunnen er prima staan
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
And so it beginsquote:Op vrijdag 15 november 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jaquote:
Oei ....quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
En Stig en Biex hebben straks de tuin al
Die bierhelm?quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ....
Heb je je helm nog?
#DurfTeVragen
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 november 2024 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ....
Heb je je helm nog?
#DurfTeVragen
Sallyquote:
Dank jequote:Op zaterdag 16 november 2024 17:32 schreef Lovely het volgende:
Gefeliciteerd met de woning @:TheStigsDutchCousin![]()
![]()
Hoi hoi Shiiquote:
Nou ja, dicht - of vol?quote:
Ja vol, maar dan komt er ook een slotje op!quote:
Ieder slotje is te krakenquote:Op zondag 17 november 2024 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja vol, maar dan komt er ook een slotje op!
Ok Houdiniquote:Op zondag 17 november 2024 00:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ieder slotje is te kraken
O gefeliciteerd, fijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Morguh herenquote:
Morguh Amyquote:
quote:
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 17 november 2024 11:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Winderig buiten. Ik blijf lekker binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |