Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Goed bezig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Bwehehehe.quote:Op maandag 11 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.
Ik had zoiets van: "Nou mega aanbieding hoor, die dingen staan altijd op diezelfde plek van ¤119 voor ¤99."
Maar nee, nu ineens was de normale prijs ¤139!![]()
Netjes!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Google even op Gideon Italiaander Amsterdam. Daar scoor ik het gros van m'n cadeaus voor oa de kerstpakketten.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Kan gewoonquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
Ik wou maar zeggenquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
quote:
Nee, dat is onzin.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Ja, duh.quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!quote:Op maandag 11 november 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]En het liefst geen woorden van 4 letters.
Klopt dit is inderdaad onzinquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellenquote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou het is 1 specifiek 4-letterig woord dat hier vermeden moet worden.
quote:Op maandag 11 november 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellen
quote:
Dat zeg ik.quote:
Doe het lekker zelf!quote:
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwenquote:
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwen
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.quote:Op maandag 11 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".
Verstandig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.
Mutskequote:
ToT!quote:
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingquote:
Oew beter!quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingEn daar?
Ja, meer metersquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
Beetje dichterbij deze keer, en qua vierkante meters wel goed?
Hier gaat het wel. Ben bezig Mini-ToT's klerenkast naar zolder te sjouwen voor zijn kamertje daar.
Bezichtiging al gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, meer meters
Succes!
Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.quote:
Op naar de volgende dus!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.
Morgen iddquote:
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's vlot!
Maar steeds met aankoopmakelaar er bij?
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
Balen wel Stig dat jullie nog niet de juiste woning hebben gevonden..
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vindenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.
[..]
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebben
Dank jequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vinden
Dan een boerderij zoeken met een weilandquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet wel ruimte hebben voor mijn circuit
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan een boerderij zoeken met een weiland
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte voor The Stig's bunny cousins
Gaan we ook doen. En dan komen Stig en Biex in een mooi plekje terechtquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte maken
ToTquote:
Om 2 uurquote:Op woensdag 13 november 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn?
Hoe laat is de bezichtiging?
Thanks!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Succes met de bezichtiging. Goedemorgen nog een kwartiertje.
Sallyquote:
Mutskequote:
Leuk!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
Oeh spannend!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
That's a wrap!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
Gesprek gehad over evt mee doen als ervaringsdeskundige volgend jaar als we Facilitator van de WRAP (Wellness Recovery Action Plan).
Is een cursus voor cliënten van 8 bijeenkomsten om je leven weer in handen te nemen.
Een herstel-training.
Ik heb vorig jaar de training gevolgd om m zelf te mogen geven (had al 3x zelf de cursus gedaan de afgelopen jaren), maar eerst nog naast een ervaren trainer
Ik ben nu co-facilitator.
quote:
Morguh dame en heerquote:
Haiquote:
Halloquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Amy, jij hierquote:
Hoi hoiquote:
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zatquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
Af en toe kom ik even buurtenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
En Dot in de war maken!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zat
Gemeen jij!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terugquote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Dotje, ik maak me zorgen om jequote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]misschien nog een kopje koffie nemen om wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |