Leuk!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
Oeh spannend!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, huis gezien. Zag er goed uit en voldoende mogelijkheden. Nu even onze makelaar er langs laten gaan. En als die positief is, gaan we een bod doen
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
Nou.
Poeh.
Wat een dag...
Vooral hier op FOK!![]()
Wel wat leuks in het verschiet als het doorgaat![]()
That's a wrap!quote:Op woensdag 13 november 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
Gesprek gehad over evt mee doen als ervaringsdeskundige volgend jaar als we Facilitator van de WRAP (Wellness Recovery Action Plan).
Is een cursus voor cliënten van 8 bijeenkomsten om je leven weer in handen te nemen.
Een herstel-training.
Ik heb vorig jaar de training gevolgd om m zelf te mogen geven (had al 3x zelf de cursus gedaan de afgelopen jaren), maar eerst nog naast een ervaren trainer
Ik ben nu co-facilitator.
quote:
Morguh dame en heerquote:
Haiquote:
Halloquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Amy, jij hierquote:
Hoi hoiquote:
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zatquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
Af en toe kom ik even buurtenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Amy, jij hier
En Dot in de war maken!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik scrolde al door om te kijken of ik wel in de SC zat
Gemeen jij!quote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terugquote:Op donderdag 14 november 2024 09:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Af en toe kom ik even buurten
[..]
En Dot in de war maken!![]()
Goedemorgen Dot!
Dotje, ik maak me zorgen om jequote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik dacht twee dingen, O Amy verkeerd en O Stig is weer terug
Ik merk hetquote:Op donderdag 14 november 2024 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]misschien nog een kopje koffie nemen om wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |