Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Goed bezig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Bwehehehe.quote:Op maandag 11 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij Leenbakker en zag dat een bepaalde vuilnisbak in de aanbieding was voor ¤95.
Ik had zoiets van: "Nou mega aanbieding hoor, die dingen staan altijd op diezelfde plek van ¤119 voor ¤99."
Maar nee, nu ineens was de normale prijs ¤139!![]()
Netjes!quote:Op maandag 11 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo opgezet die kledingtenten
[ afbeelding ]
Google even op Gideon Italiaander Amsterdam. Daar scoor ik het gros van m'n cadeaus voor oa de kerstpakketten.quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zijn we koopjes aan het vergelijken?
Kan gewoonquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
Ik wou maar zeggenquote:Op maandag 11 november 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was random want dit was niet dts. Niet dat er wat mis is met deze sc
quote:
Nee, dat is onzin.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Ja, duh.quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Moet je hier altijd met minimaal 2 woorden spreken?
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!quote:Op maandag 11 november 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]En het liefst geen woorden van 4 letters.
Klopt dit is inderdaad onzinquote:
quote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel een uitdaging! Jeeeej, gelukt!
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellenquote:Op maandag 11 november 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou het is 1 specifiek 4-letterig woord dat hier vermeden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |