quote:Op maandag 11 november 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik had al zo'n vermoeden, echter heb ik nu moeite met ophouden met het aantal letters van de woorden tellen
quote:
Dat zeg ik.quote:
Doe het lekker zelf!quote:
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwenquote:
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dit maakt het typen van berichten wel extra moeilijk! Al kan ik het ook gewoon als een uitdaging beschouwen
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.quote:Op maandag 11 november 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een nieuw spel? "Vermijd hier 4-letterige woorden".
Verstandig!quote:Op maandag 11 november 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik hou er weer mee op, veel te vermoeiend om zo na te moeten denken voor alternatieven voor 4-letter woorden.
Mutskequote:
ToT!quote:
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingquote:
Oew beter!quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje, vanmiddag een bezichtigingEn daar?
Ja, meer metersquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
Beetje dichterbij deze keer, en qua vierkante meters wel goed?
Hier gaat het wel. Ben bezig Mini-ToT's klerenkast naar zolder te sjouwen voor zijn kamertje daar.
Bezichtiging al gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, meer meters
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |