Jij hebt geen geloof in Talent Huizinga?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie ik nog wel kansen, bij de mannen zijn we nu al kansloos voor al het goud.
Op de individuele afstanden wel, gelukkig zijn er nog de teamnummers.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie ik nog wel kansen, bij de mannen zijn we nu al kansloos voor al het goud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Mooie zevende plek en een olympisch diploma op de 5.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt geen geloof in Talent Huizinga?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op de individuele afstanden wel, gelukkig zijn er nog de teamnummers.Je zou denken genoeg reden om vol voor de ploegenachtervolging en de mass start te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noteert u Harm Visser.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje peerd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
Instagram-fenomeen Pien Hersman heeft vreemd genoeg niet zoveel foto's met haar gebit zichtbaar op haar soosjuls staan @:zipportal
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel willekeurige naam, die deed gisteren niet eens mee toch?quote:
Die heeft op de losse afstanden ook niks te zoeken en heeft de limiet in tegenstelling tot vorig seizoen nu wel gereden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een heel willekeurige naam, die deed gisteren niet eens mee toch?
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft op de losse afstanden ook niks te zoeken en heeft de limiet in tegenstelling tot vorig seizoen nu wel gereden.
Al is hij er dit seizoen ook al een paar keer opgelegd.
Matrix says noquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.
Jorrut kan dat wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.
Dat is ook nog maar de vraag ja. Anders moet je een Bosker/Huizinga/Snellink of zo nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gaat die zich individueel kwalificeren?
Dat zou moeten kunnen op de 10.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gaat die zich individueel kwalificeren?
Hij had beter ook wat meer energie in zijn rit gestoken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:44 schreef Mansjester het volgende:
Dijs heeft Ripsrud bezwangerd. Jaloers wel
Yep, Stolz zou hier minimaal 2 seconden rapper rijden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leuke wedstrijd.
Jordan Stolz hoeft zich geen zorgen te maken.
Discussie is denk ik vooral of hij over twee weken wel fit zal zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Groot genoeg gat tussen 4 en 5 dat Nuis geen enkele discussie zou moeten zijn.
Vooral sinds ze niet meer boven op de apenrots zit, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds het vertrek van Otter (en het stoppen van generatiegenoten) zie je al wel dat het plezier wat weg is bij Schulting op de shorttrack.
Wat niet zo gek is als je daar ooit hebt gezeten en nu je positie moet heroveren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral sinds ze niet meer boven op de apenrots zit, heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand enig idee of Kai Verbij gestopt is?
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf nog niet.
Begint toch gewoon even na 12 uur?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
Dat wordt vroeg opstaan voor de 10km,,,
12 uur is vroeg.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begint toch gewoon even na 12 uur?
Ik wacht ook nog op een telefoontje van Koeman, ik ben namelijk de beste voetballer ter wereld, in mijn huisquote:Op zondag 10 november 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Nuijs vond dat hij een aanwijsplek verdiende want hij was de beste van de werled op deze afstand, In Nederland.
Dat ben ik al. Wordt druk zo.quote:Op zondag 10 november 2024 10:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een telefoontje van Koeman, ik ben namelijk de beste voetballer ter wereld, in mijn huis
Eerste rit half gemist, ik dacht dat het ook wel op tv zou zijn.quote:
KPN heeft dat nietquote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Ziggo en kan op kanaal 160 Nos Live gewoon heel makkelijk op tv kijken. Misschien weet niet iedereen dat. Ik weet niet of andere providers dit ook hebben en welk kanaal het dan is.
Ik heb ook Ziggo en bij mij werkt dit niet.quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Ziggo en kan op kanaal 160 Nos Live gewoon heel makkelijk op tv kijken. Misschien weet niet iedereen dat. Ik weet niet of andere providers dit ook hebben en welk kanaal het dan is.
Dit kan alleen als je de nieuwste Mediabox hebt.quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Zo een keer 30.47 en Herbert en Martin roepen dat 'ie versnelt.quote:
HIJ VERSNELT!!quote:Op zondag 10 november 2024 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo een keer 30.47 en Herbert en Martin roepen dat 'ie versnelt.
Heeft Hersman al Oei Oei Oei gezegd?quote:Op zondag 10 november 2024 12:30 schreef wimderon het volgende:
Neggetif split.
Nu is het schaatsseizoen écht begonnen.
Bij mij ook nietquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo en bij mij werkt dit niet.
Het is de nieuwe klapschaats enkel oude lullen als Bergsma hebben hun handen nog los.quote:Op zondag 10 november 2024 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Ghiotto ook met de handen op de rug reed?
quote:Op zondag 10 november 2024 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Ghiotto ook met de handen op de rug reed?
Hep wel op feesboek gestaan in ieder geval.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:31 schreef hhh38 het volgende:
Overigens las ik dat Ghiotto en Jilek allebei de volledige 10km met hun handen op de rug reden.
We schakelen 10 minuten te laat in GENOTquote:Op zondag 10 november 2024 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als het goed is rit 4 zometeen op NPO1
3/4 van de rit gemist.quote:Op zondag 10 november 2024 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 hele minuten daarvan!quote:Op zondag 10 november 2024 13:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig wel talent Huizinga!quote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat we geen Roest-10 gaan zien.
Geen handen op de knieën.quote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat we geen Roest-10 gaan zien.
En als die, laten we zeggen, 12:45 rijdt? Dan voor een week?quote:Op zondag 10 november 2024 13:22 schreef Mansjester het volgende:
Als Huizinga nu een baanrecord schaatst neem ik voor de rest van mijn leven een Huizinga UI
Bij Huizinga's 5k ook. Hij ging (héél dik) de 28'ers in, komt met drie ronden te gaan (na 28.7 en 28.0!) door in 4:39 en ze roepen dat hij 'misschien wel onder de 6:10!' kan gaan rijden. Ja, feitelijk wel, maar kom op, iedereen zag toch dat hij richting de 6:05-6:06 ging op dat moment?quote:Op zondag 10 november 2024 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Maar hij gaat onder 12.50"\
12.52
Goed niveau commentaar
Oke dealquote:Op zondag 10 november 2024 13:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
En als die, laten we zeggen, 12:45 rijdt? Dan voor een week?
Dat ja, als ze de rondetijden gewoon doortrekken in plaats van naar een of ander schema te kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Huizinga's 5k ook. Hij ging (héél dik) de 28'ers in, komt met drie ronden te gaan (na 28.7 en 28.0!) door in 4:39 en ze roepen dat hij 'misschien wel onder de 6:10!' kan gaan rijden. Ja, feitelijk wel, maar kom op, iedereen zag toch dat hij richting de 6:05-6:06 ging op dat moment?
Wel knap dat hij nu zo'n grote stap heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Remco het volgende:
Dat talent Huizinga nog een keer onze hoop in bange dagen zou worden.
Handen op de rug.quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Remco het volgende:
Die kan de handen op de rug er zelfs lelijk uit laten zienquote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel de rechtopstaande Talsma met rooie kop en hondslelijke stijl.
Roest en Huizinga hebben met de 5 erbij toch uitstekende papieren?quote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of die 2 startplekken gevuld gaan worden op de OS is maar de vraag, die 2de plek stond al heel laag op de matrix 4 jaar geleden.
Roest heeft toch best een zwabberarm in de bochten dus ik denk dat dat wel lastig wordt misschienquote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
Wel benieuwd of wiebelend spillebeentje Roest ook met armpjes op de rug gaat schaatsen.
Je zal wel moeten als je echt nog mee wilt doen om het goud.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
Wel benieuwd of wiebelend spillebeentje Roest ook met armpjes op de rug gaat schaatsen.
Of Bergsma met de MS.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Roest en Huizinga hebben met de 5 erbij toch uitstekende papieren?
Op de 5 geloof ik ook niet dat hij eerder inhield dan de laatste 100 meter.quote:Op zondag 10 november 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Huizinga ging nu wel tot het uiterste Herbert.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Remco het volgende:
Schouten heeft meer dopingcontroles dan wedstrijden gemist.quote:Op zondag 10 november 2024 14:12 schreef Nober het volgende:
Geen Groenewoud, Schouten sloeg nooit een wedstrijd over die zei gewoon "Jillert, bekijk 't maar!".
quote:Op zondag 10 november 2024 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Als iemand een huizinga UI kan posten dan graag!
Verdorie, doe ik het weer. Ik moet ook niet zoveel tabs open zetten.quote:Op zondag 10 november 2024 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Juiste plaats, verkeerde topic.
Leuker dan Jutta op de 1500?quote:Op zondag 10 november 2024 15:44 schreef Remco het volgende:
Altijd zo'n leuke rubriek Voskamp op de 1000 meter
Ja maar, dat is een valide punt.quote:Op zondag 10 november 2024 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Had jij net niet nog kritiek over de konijngrap van Herbert?
Ja dit inderdaad, Herbert die het ook nog spannend probeert te makenquote:Op zondag 10 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat deed Groenewoud hier in de eerste plaats?
In het hoofd van Jan Smeekens is het eeuwig Sesamstraat.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je een 26.7 verwachten van Rijpma...
Ze wil uitgedaagd worden, maar wel met een zo groot mogelijk verschil winnen!quote:Op zondag 10 november 2024 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De anderen boeien haar niets maar ze had het fijn gevonden als ze dichterbij zaten
Grote kerel.quote:Op zondag 10 november 2024 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan krijgen we hopelijk de eerste "Oei, oei, oei" van het seizoen.
Matige grapquote:Op zondag 10 november 2024 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stortte harder in dan een Boeing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Voor een toptijd kun je beter binnen starten.quote:Op zondag 10 november 2024 16:50 schreef wimderon het volgende:
De Boo verloor een hoop snelheid bij het uitkomen van de derde bocht.
Moet hij ze er wel van overtuigen dat hij de beste van de wereld is in Nederland.quote:Op zondag 10 november 2024 16:51 schreef Felagund het volgende:
Zouden ze niet Nuis selecteren i.p.v. Otterspeer?
Maar wel op een relatief laag niveau. Groothuis reed 15 jaar geleden ook deze tijden.quote:Op zondag 10 november 2024 16:51 schreef heywoodu het volgende:
8e op 0,62 seconden, het was wel mooi competitief
Stukje Collalboquote:Op zondag 10 november 2024 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet hij ze er wel van overtuigen dat hij de beste van de wereld is in Nederland.
Ik denk dat hij dat niet zo erg vindt qua opening, omdat hij zijn snelheid maakt in de bochten. Alleen dan moet hij wel een kruising in de rug van de tegenstander hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor een toptijd kun je beter binnen starten.
Dat was vreemd ja, normaal gesproken is Bert scherper.quote:Op zondag 10 november 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
Waarom breng je het eventuele aanwijzen van Kjeld niet even ter sprake, Bert?
https://nos.nl/artikel/22(...)-met-diskwalificatiequote:
Ter leering ende vermaeck!quote:
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...quote:Bosker uit drietal ploegenachtervolging
Een ander terugkerend thema is de samenstelling van het team van de ploegenachtervolging. Marcel Bosker was lid, maar kwam er tijdens een training in het Duitse Inzell achter dat een ander drietal aan het trainen was. Bovendien bleek dat er een nieuwe groepschat is aangemaakt, waar hij geen lid van was. Beau Snellink, Chris Huizinga en zijn Reggeborgh-teamgenoot Patrick Roest reden de rondjes.
"Ik vroeg aan Rintje of ik geen onderdeel meer was, waarop hij zei: 'jij komt er later wel weer een keer bij'. Ik vind dat wel een beetje gek", zei Bosker in de NOS Schaatspodcast. "Ik heb vorig jaar alles opgelost, en nu zit ik er niet meer bij." Een duidelijke reden kreeg Bosker niet, behalve dat het met zijn 'data' te maken had.
De 27-jarige Bosker denkt niet dat hij bereid is om in een eventueel gat te springen, mocht er iemand afwezig zijn. "Moet ik mij gaan opofferen, na een jaar zonder training op de teamachtervolging, als ik het slachtoffer zou zijn als het niet lekker loopt? Daar heb ik helemaal geen zin in."
Echt wat een soap weerquote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...
Roest valt af voor Azië dus dan kom je weer terecht bij Bosker.
quote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...
Dit maakt het schaatsen wel echt extra leuk ja. Het is gewoon áltijd bal, waar 9/10x met een normale communicatie een hoop lijkt te voorkomen.quote:
Wat mij betreft is het altijd fair om Roest de schuld te geven.quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt wat een soap weer![]()
Belachelijk hoe ze met Bosker omgaan trouwens.
Kunnen we hier terrorboer Roest de schuld van geven @:Pino112 ?
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uitquote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Dat is volgens mij de enige manier om een TP-ploeg op regelmatige basis samen te laten trainen. Samenwerking voegt bij de ploegenachtervolging echt meer toe dan individuele snelheid.quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uit
Blijf erbij dat je gewoon teams uit moet dagen om intern een team te vormen en die tegen elkaar moet laten strijden. De winnaar mag naar de WB en de TP krijgt een hoge plek op de matrix als ze het goed doen.
En dan krijg je een trio Wisse Slenderbroek, Tjerk de Boer en Sjoerd den Hartog ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uit
Blijf erbij dat je gewoon teams uit moet dagen om intern een team te vormen en die tegen elkaar moet laten strijden. De winnaar mag naar de WB en de TP krijgt een hoge plek op de matrix als ze het goed doen.
Als ze maar hard gaan? Alle andere landen gaan met derderangsrijders als een raket, daar zit vaak toch ook geen groot talent tussen?quote:Op maandag 11 november 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan krijg je een trio Wisse Slenderbroek, Tjerk de Boer en Sjoerd den Hartog ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |