Jij hebt geen geloof in Talent Huizinga?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie ik nog wel kansen, bij de mannen zijn we nu al kansloos voor al het goud.
Op de individuele afstanden wel, gelukkig zijn er nog de teamnummers.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zie ik nog wel kansen, bij de mannen zijn we nu al kansloos voor al het goud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have always been at war with Eastasia.
Mooie zevende plek en een olympisch diploma op de 5.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt geen geloof in Talent Huizinga?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op de individuele afstanden wel, gelukkig zijn er nog de teamnummers.Je zou denken genoeg reden om vol voor de ploegenachtervolging en de mass start te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noteert u Harm Visser.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje peerd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:47 schreef wimderon het volgende:
Instagram-fenomeen Pien Hersman heeft vreemd genoeg niet zoveel foto's met haar gebit zichtbaar op haar soosjuls staan @:zipportal
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel willekeurige naam, die deed gisteren niet eens mee toch?quote:
Die heeft op de losse afstanden ook niks te zoeken en heeft de limiet in tegenstelling tot vorig seizoen nu wel gereden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een heel willekeurige naam, die deed gisteren niet eens mee toch?
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft op de losse afstanden ook niks te zoeken en heeft de limiet in tegenstelling tot vorig seizoen nu wel gereden.
Al is hij er dit seizoen ook al een paar keer opgelegd.
Matrix says noquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.
Jorrut kan dat wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je doelt op de massastart. Maar dan heb je eigenlijk ook nog een goede tweede schaatser nodig.
Dat is ook nog maar de vraag ja. Anders moet je een Bosker/Huizinga/Snellink of zo nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gaat die zich individueel kwalificeren?
Dat zou moeten kunnen op de 10.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gaat die zich individueel kwalificeren?
Hij had beter ook wat meer energie in zijn rit gestoken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:44 schreef Mansjester het volgende:
Dijs heeft Ripsrud bezwangerd. Jaloers wel
Yep, Stolz zou hier minimaal 2 seconden rapper rijden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leuke wedstrijd.
Jordan Stolz hoeft zich geen zorgen te maken.
Discussie is denk ik vooral of hij over twee weken wel fit zal zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Groot genoeg gat tussen 4 en 5 dat Nuis geen enkele discussie zou moeten zijn.
Vooral sinds ze niet meer boven op de apenrots zit, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds het vertrek van Otter (en het stoppen van generatiegenoten) zie je al wel dat het plezier wat weg is bij Schulting op de shorttrack.
Wat niet zo gek is als je daar ooit hebt gezeten en nu je positie moet heroveren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral sinds ze niet meer boven op de apenrots zit, heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |