abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215577403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Logische keuzes. Goed dat ze het aandurven om Antoinette te passeren. Nuis is ook natuurlijk veel beter dan Hein.
Jazeker, en Kjeld Nuis presteert ook wel goed in het Verre Oosten. Vorig seizoen nog twee keer goud op de baan van Peking.
  donderdag 14 november 2024 @ 17:39:11 #27
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_215579696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:15 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Jazeker, en Kjeld Nuis presteert ook wel goed in het Verre Oosten. Vorig seizoen nog twee keer goud op de baan van Peking.
Rintje vindt Antwanet vast ook een kutwijf....
pi_215580733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 23:13 schreef wimderon het volgende:

[..]
Bosker weet (hopelijk voor hem) dondersgoed dat hij van een TP afhankelijk is om kans te maken op medailles op grote toernooien, dus dan gooit hij alleen maar z'n eigen glazen in als er door zijn keuzes minder startplekken zouden komen of dat hij überhaupt geen optie meer zou zijn als er wel startplekken zijn.
klopt, maar subtopper Bosker heeft gewoon helemaal niks te zoeken op een OS , als we reëel zijn
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_215582294
quote:
Rintje Ritsma heeft met Marijke Groenewoud toch een schaatsster van Albert Heijn Zaanlander geselecteerd voor de ploegenachtervolging bij de wereldbekerwedstrijd in Nagano. De vrouwen van de ploeg van Jillert Anema ontbraken in de zomer op centrale trainingen van de achtervolgingsploeg.

Eind augustus maakte Anema bekend dat schaatssters van Albert Heijn Zaanlander dit seizoen niet meedoen aan centrale trainingen die bondscoach Ritsma gebruikt om een ploeg te formeren voor de wereldbekerwedstrijden. Dat betekent dat Groenewoud, Elisa Dul en Melissa Wijfje ontbreken.

"Mijn sporters zijn er volledig klaar voor. Andere rijdsters niet...", zei Anema toen tegen Schaatsen.nl. Daarmee doelde de coach op teams die schaatsers naar eigen zeggen "consequent" terugtrekken en "hun taak niet serieus opnemen".

Ritsma werkte daarom met het drietal Joy Beune, Antoinette Rijpma-de Jong en Robin Groot naar de eerste wedstrijden van het seizoen toe. Maar omdat Groot zich niet voor de World Cups heeft geplaatst, koos de bondscoach voor Groenewoud als derde rijdster op de ploegenachtervolging.

"Commitment is heel belangrijk, maar wij hebben meer dan drie schaatssters nodig", zegt Ritsma donderdag tegen Schaatsen.nl. "Door de blessure van Robin Groot kon ik niet anders dan Marijke inschuiven."

"Wij moeten vanuit de B-groep starten (door de mindere resultaten tijdens de World Cups vorig jaar, red.) en willen zo snel mogelijk promoveren naar de hoogste divisie. Ik kan geen risico lopen door een minder team op te stellen."

Bij de mannen neemt Joep Wennemars de plaats van Patrick Roest in op de ploegenachtervolging in Nagano. Roest meldde zich af omdat hij nog altijd last heeft van de naweeën van een ontstoken verstandskies.

Wennemars vormt een ploeg met Beau Snellink en Chris Huizinga. "Joep heeft al eerder meegetraind en een prima indruk achtergelaten", zegt Ritsma in een persbericht van de KNSB. "Ik zie deze wereldbeker ook als een eerste test met het oog op de Olympische Spelen van Milaan."

De eerste wereldbekerwedstrijd van het seizoen in het Japanse Nagano staat van 22 tot en met 24 november op het programma.
Bosker inderdaad niet bij de mannen pursuit. Wennemars wel, zeer opvallend. Vraag me af of hij voldoende inhoud heeft.
pi_215582498
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 17:39 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Rintje vindt Antwanet vast ook een kutwijf....
Die selecteert haar toch gewoon?

En denk dat individueel haar beste kansen ook liggen op de 1500 en niet op de 3 km
pi_215582552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Bosker inderdaad niet bij de mannen pursuit. Wennemars wel, zeer opvallend. Vraag me af of hij voldoende inhoud heeft.
Qua afstanden wel een kopie van z’n vader dan.. al moet hij dan ook nog een keer gaan allrounden
  donderdag 14 november 2024 @ 21:59:04 #32
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215582626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Qua afstanden wel een kopie van z’n vader dan.. al moet hij dan ook nog een keer gaan allrounden
Zie ik niet snel gebeuren, zijn PR op de 5k is 14 seconden langzamer dan dat van pa - en maar net aan sneller dan Beune. Maar misschien wel een keer een leuk idee voor een post-Olympisch jaar ofzo.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 november 2024 @ 19:34:31 #33
862 Arcee
Look closer
pi_215601677
Leuk dat Schulting langebaan doet. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215605099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je maar goed genoeg in de slag van de anderen kunt rijden wordt je zo meegezogen.

Des te verbaasder dat Rintje bij de meisjes weer voor Antwanet gaat met haar hondslelijke slag, die ook niet bij de anderen aansluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')