Ter leering ende vermaeck!quote:
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...quote:Bosker uit drietal ploegenachtervolging
Een ander terugkerend thema is de samenstelling van het team van de ploegenachtervolging. Marcel Bosker was lid, maar kwam er tijdens een training in het Duitse Inzell achter dat een ander drietal aan het trainen was. Bovendien bleek dat er een nieuwe groepschat is aangemaakt, waar hij geen lid van was. Beau Snellink, Chris Huizinga en zijn Reggeborgh-teamgenoot Patrick Roest reden de rondjes.
"Ik vroeg aan Rintje of ik geen onderdeel meer was, waarop hij zei: 'jij komt er later wel weer een keer bij'. Ik vind dat wel een beetje gek", zei Bosker in de NOS Schaatspodcast. "Ik heb vorig jaar alles opgelost, en nu zit ik er niet meer bij." Een duidelijke reden kreeg Bosker niet, behalve dat het met zijn 'data' te maken had.
De 27-jarige Bosker denkt niet dat hij bereid is om in een eventueel gat te springen, mocht er iemand afwezig zijn. "Moet ik mij gaan opofferen, na een jaar zonder training op de teamachtervolging, als ik het slachtoffer zou zijn als het niet lekker loopt? Daar heb ik helemaal geen zin in."
Echt wat een soap weerquote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...
Roest valt af voor Azië dus dan kom je weer terecht bij Bosker.
quote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat KNSB volgende keer 'goede open en eerlijke communicatie' als belangrijkste eis moet stellen voor bondscoach...
Dit maakt het schaatsen wel echt extra leuk ja. Het is gewoon áltijd bal, waar 9/10x met een normale communicatie een hoop lijkt te voorkomen.quote:
Wat mij betreft is het altijd fair om Roest de schuld te geven.quote:Op maandag 11 november 2024 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt wat een soap weer![]()
Belachelijk hoe ze met Bosker omgaan trouwens.
Kunnen we hier terrorboer Roest de schuld van geven @:Pino112 ?
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uitquote:Op maandag 11 november 2024 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Dat is volgens mij de enige manier om een TP-ploeg op regelmatige basis samen te laten trainen. Samenwerking voegt bij de ploegenachtervolging echt meer toe dan individuele snelheid.quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uit
Blijf erbij dat je gewoon teams uit moet dagen om intern een team te vormen en die tegen elkaar moet laten strijden. De winnaar mag naar de WB en de TP krijgt een hoge plek op de matrix als ze het goed doen.
En dan krijg je een trio Wisse Slenderbroek, Tjerk de Boer en Sjoerd den Hartog ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Er zijn inmiddels 100 verschillende aanpakken geprobeerd en steeds kom je weer op deze ellende uit
Blijf erbij dat je gewoon teams uit moet dagen om intern een team te vormen en die tegen elkaar moet laten strijden. De winnaar mag naar de WB en de TP krijgt een hoge plek op de matrix als ze het goed doen.
Als ze maar hard gaan? Alle andere landen gaan met derderangsrijders als een raket, daar zit vaak toch ook geen groot talent tussen?quote:Op maandag 11 november 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan krijg je een trio Wisse Slenderbroek, Tjerk de Boer en Sjoerd den Hartog ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |