quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand enig idee of Kai Verbij gestopt is?
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf nog niet.
Begint toch gewoon even na 12 uur?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
Dat wordt vroeg opstaan voor de 10km,,,
12 uur is vroeg.quote:Op zondag 10 november 2024 01:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begint toch gewoon even na 12 uur?
Ik wacht ook nog op een telefoontje van Koeman, ik ben namelijk de beste voetballer ter wereld, in mijn huisquote:Op zondag 10 november 2024 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Nuijs vond dat hij een aanwijsplek verdiende want hij was de beste van de werled op deze afstand, In Nederland.
Dat ben ik al. Wordt druk zo.quote:Op zondag 10 november 2024 10:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een telefoontje van Koeman, ik ben namelijk de beste voetballer ter wereld, in mijn huis
Eerste rit half gemist, ik dacht dat het ook wel op tv zou zijn.quote:
KPN heeft dat nietquote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Ziggo en kan op kanaal 160 Nos Live gewoon heel makkelijk op tv kijken. Misschien weet niet iedereen dat. Ik weet niet of andere providers dit ook hebben en welk kanaal het dan is.
Ik heb ook Ziggo en bij mij werkt dit niet.quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb Ziggo en kan op kanaal 160 Nos Live gewoon heel makkelijk op tv kijken. Misschien weet niet iedereen dat. Ik weet niet of andere providers dit ook hebben en welk kanaal het dan is.
Dit kan alleen als je de nieuwste Mediabox hebt.quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Zo een keer 30.47 en Herbert en Martin roepen dat 'ie versnelt.quote:
HIJ VERSNELT!!quote:Op zondag 10 november 2024 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo een keer 30.47 en Herbert en Martin roepen dat 'ie versnelt.
Heeft Hersman al Oei Oei Oei gezegd?quote:Op zondag 10 november 2024 12:30 schreef wimderon het volgende:
Neggetif split.
Nu is het schaatsseizoen écht begonnen.
Bij mij ook nietquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo en bij mij werkt dit niet.
Het is de nieuwe klapschaats enkel oude lullen als Bergsma hebben hun handen nog los.quote:Op zondag 10 november 2024 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Ghiotto ook met de handen op de rug reed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |