Maar mannen horen ook bij mannen in de gevangenis. Omgebouwde transgenders horen natuurlijk bij vrouwen, of bij mannen al naar gelang wat ze weggehaald hebben. Die overleven een mannengevangenis niet. Sterker nog, zet transgenders gewoon bij elkaar in een kleine gevangenis. Het zullen er over heel de VS vast genoeg zijn om het kostentechnisch in orde te maken. Goedkoper dan continue allerlei extra bescherming te moeten geven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:08 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien moeten mensen eens googlen op de term 'wedge issue'. Een hele normale politieke tactiek. De enige verdediging is om met een kandidaat te komen die over dit soort onderwerpen geen extreme dingen heeft gezegd en dus geloofwaardig kan zeggen dat dit soort onzin onnodig is. Een kandidaat die gewoon kan zeggen dat mannen bij mannen horen in de gevangenis en dat mannen niet thuis horen in vrouwensport. Doe dat en het is geen issue meer.
Interessant. Een individu gaf deze orders en het land is te klein aan rechterzijde. Trump zelf probeert actief hulp tegen te houden als het blauwe staten betreft en is het is business as usual. Vanwaar die 2 standaarden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Blijkbaar was FEMA ook niet geheel politiek neutraal. Er werden dus expliciet orders gegeven om Trump supporters die in nood zaten niet te helpen. Dat dit geen grotere rel is geworden dan wat het nu is zegt wel wat over de VS zelf.
Ben je daar het slachtoffer van een natuurramp dan moet je maar hopen dat je politieke overtuiging niet in de weg staat van de eventuele hulpverleners die je moeten komen helpen.
Daar blijft niets van over. Maar daar koos men voor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Veel gespeculeer over de rol van Elon Musk in de nieuwe regering gaan trouwens over (de afschaffingvan ) regelgeving.
Maar ik lees dat hij waarschijnlijk een rol krijgt bij het efficiënter maken van het overheidsapparaat. Als hij daar op dezelfde manier te werk mag gaan als bij Twitter dan blijft er weinig meer over van de federale overheid denk ik.
Dit is heel kwalijk. FEMA heeft het over een 'geïsoleerd incident', dat mag ik hopen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Blijkbaar was FEMA ook niet geheel politiek neutraal. Er werden dus expliciet orders gegeven om Trump supporters die in nood zaten niet te helpen. Dat dit geen grotere rel is geworden dan wat het nu is zegt wel wat over de VS zelf.
Ben je daar het slachtoffer van een natuurramp dan moet je maar hopen dat je politieke overtuiging niet in de weg staat van de eventuele hulpverleners die je moeten komen helpen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze knallende ruzie hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Veel gespeculeer over de rol van Elon Musk in de nieuwe regering gaan trouwens over (de afschaffingvan ) regelgeving.
Maar ik lees dat hij waarschijnlijk een rol krijgt bij het efficiënter maken van het overheidsapparaat. Als hij daar op dezelfde manier te werk mag gaan als bij Twitter dan blijft er weinig meer over van de federale overheid denk ik.
Daily Wire is geen bron. Dat is Ben Shapiro's speeltje.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is heel kwalijk. FEMA heeft het over een 'geïsoleerd incident', dat mag ik hopen.
Bizar en ziek dat je hulp laat afhangen van een politieke voorkeur.
I know, en zeker geen fan van Daily Wire, maar ik begrijp dat het is bevestigd door Fema.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daily Wire is geen bron. Dat is Ben Shapiro's speeltje.
Overall, we rate The Daily Wire Right Biased based on story selection and editorial positions that align with the conservative right. We also rate them Mixed for factual reporting due to the promotion of propaganda and a few failed fact checks.
https://mediabiasfactcheck.com/the-daily-wire/
Die groep heeft ook zo te zien maar 13 mensen. Dus zelfs als het klopt is het meer een individuele actie. Onder Trump hebben we vaak gehoord dat hij alleen wat doet voor mensen die op hem stemmen. Genoeg ex-staffers die zeggen dat ze hem alleen tot actie konden over halen als ze duidelijk maakten dat in een gebied ook Trump stemmers leefden.
Okay, nouja dan neem ik aan dat ze er niet achter staan en de man vervolgen. Als organisatie kun je ook niet veel meer doen lijkt me.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know, en zeker geen fan van Daily Wire, maar ik begrijp dat het is bevestigd door Fema.
Per direct ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://www.independent.c(...)-trump-b2614525.html
Dus nu al dreigende taal. Europa mag niet meer over de eigen wetgeving beslissen aangaande een bedrijf van Musk of anders
Eerlijk gezegd zou de EU, X op zwart moeten zetten als dat soort uitspraken officieel worden gemaakt.
Het zou mensen die soms interessante informatie over bepaalde onderwerpen delen op Xwitter sieren als ze overstappen naar Mastodon of een ander klankbord. Nu mis ik bepaalde informatie omdat je tegenwoordig op Xwitter moet inloggen om die informatie te zien en ik weiger een Xwitter-account aan te maken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus nu al dreigende taal. Europa mag niet meer over de eigen wetgeving beslissen aangaande een bedrijf van Musk of anders
Eerlijk gezegd zou de EU, X op zwart moeten zetten als dat soort uitspraken officieel worden gemaakt.
Het is maar om aan te geven hoe verdeeld het land is. Ik vrees ook dat dit nooit meer goed komt in de VS.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is heel kwalijk. FEMA heeft het over een 'geïsoleerd incident', dat mag ik hopen.
Bizar en ziek dat je hulp laat afhangen van een politieke voorkeur.
DEI in actie. Dat krijg je er van. Daarom opbokken met dat kunstmatig voortrekken op basis van ras of geslacht of wie je wil neuken, als je goed genoeg bent krijg je de baan, klaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is maar om aan te geven hoe verdeeld het land is. Ik vrees ook dat dit nooit meer goed komt in de VS.
X, of welke vorm van sociale media dan ook, zou per definitie op zwart moeten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Op Xwitter wordt soms interessante informatie gedeeld die niet op andere sites gedeeld worden. Het is te hopen dat de Xwitteraarts die nu nog interessante informatie delen overstappen op Mastodon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
X, of welke vorm van sociale media dan ook, zou per definitie op zwart moeten.
Tegelijkertijd heb ik Trump wel over 3 nieuwszenders horen zeggen dat hun licentie ingetrokken moet worden omdat hij ze te biased vindt. Dat is natuurlijk ook gewoon de overheid die gaat vertellen wat je wel en niet mag zeggen, maar dat telt niet want hij bedoelt dat natuurlijk niet zo grgr.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Chivaz het volgende:
Het is Trump niet die opgeroepen heeft om politici te weren van onder andere Twitter.
Het is ook Trump niet die een onderscheid maakt tussen free speech en hate speech. Ik heb Trump ook nooit horen zeggen dat hij het jammer vind dat het vrije woord absoluut is want anders konden ze makkelijker desinformatie aanpakken. Over de EU hoef ik het nog niet eens te hebben, Thierry Breton die daar op een persoonlijke kruistocht was tegen X en Musk.
De belachelijke censuur waar we Russische media niet meer mogen consumeren.
Nee het zijn helaas de progressieve ideologen die dit helemaal prima vinden en het zelfs verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |