Ik was te laat.quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Moet je niet schudden maar centrifugeren.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:06 schreef Schanulleke het volgende:
De ketchup zit nog vast in de fles
Champions League was gisteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we een iets hoger niveau ambiren
Het Hilton ?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we een iets hoger niveau ambiren
Ja geen hoog niveau gezien (heb Feyenoord gekeken)quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Champions League was gisteren.
Nee eergisteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat leek eerder Conferencequote:Op donderdag 7 november 2024 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dat was dan wel zonde van je tijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja geen hoog niveau gezien (heb Feyenoord gekeken)
Ik mis Ueda.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:12 schreef Coco het volgende:
Laten we allemaal een grap maken over het erbarmelijke niveau van Feyenoord.
Daar schijnt een film van te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey heeft meer de bouw voor een bobsleeer
als Sloopwerken brobby BV van de verdediging is ie inderdaad top.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Assist brobbey
nou Feyenoorders bakkes houden
We strijden hier niet tegen elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Assist brobbey
Maar Brobbey is binnengehaald als held van de club die goals maakt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Assist brobbey
Ze moeten wel, voor de aandeelhouders.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ajax redt de Nederlandse eer. Niet voor het eerst trouwens.
We zijn zo niet ontevredenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Brobbey is binnengehaald als held van de club die goals maakt.
Dit is helemaal niet grappigquote:Op donderdag 7 november 2024 21:17 schreef Origami94 het volgende:
Waar is het CIDI en AIPAC als je ze nodig hebt
Wel lekker makkelijk roepen als je een niveautje lager speelt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vind hem een nare user.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet grappig
Jij bent helemaal niet grappig.
Vergeet Girona niet, waar men nu de sterspelers weer weg zijn terug moet vallen op waterdragers zoals Daley Blindquote:Op donderdag 7 november 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk roepen als je een niveautje lager speelt.
Wij moeten tegen echt lastige ploegen zoals de B-ploeg van de nr4 van Oostenrijk.
Hij heeft niet eens een UI.quote:
Die post was als user, dat ben ik namelijk ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet als moderator niet zo oordelen.
Ik verwacht een neutrale houding van je.
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Cok iyi.quote:
Ja wat een geluk dat wij als eerste club van de geschiedenis profiteren van de nieuwe buitenspelregelquote:
Je moet als forum admin niet zo oordelen.quote:
Dat zou raar zijn want Ajax is nooit de eerste.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat een geluk dat wij als eerste club van de geschiedenis profiteren van de nieuwe buitenspelregel
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet als forum admin niet zo oordelen.
Ik verwacht een neutrale houding van je.
Benieuwd wat God hier van gaat vinden.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland geeft Feyenoord en in het verlengde daarvan, alle feyenoord users, nog een trap na.
Maar hij raakt de bal omdat die Israeli buitenspel loopt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit oogt meer als onkunde van Rugani dan hinderlijk buitenspel.
Nee, Ziggo haalt echt al het plezier uit dit soort avondenquote:
quote:
Wat is het nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Ziggo haalt echt al het plezier uit dit soort avonden
Kut commentaar, kut app, geen schakelkanaal
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM is geen VBL mod.
Doe met deze info wat je wilt.
Maar wel om die pens?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik mag niet klagen als het gaat om mijn penis
Je Aziatische vriendin wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik mag niet klagen als het gaat om mijn penis
Hij was ooit mod van PUB.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.
Ik snap nooit hoe zo’n leuke bezorger als @Flitsbezorger KLB doet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.
Oh dan vergis ik mij.quote:
Is wel lekker.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja
[..]
nee dat is die dubai versie
ik wacht op de review van @:mortaxx en @:tjacka als het gaat om de dubai reep
Lekker voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
Hopla
Goal gemist omdat ik de onwaarheden van coco moest rectificeren.
Ik ben mod geweest van KLB, IND (Indianen), ZOM (zombies) en VBL (voetbal)quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dan vergis ik mij.
Voorheen kon je nog zo'n overzicht zien van crew verleden.
WTFquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mod geweest van KLB, IND (Indianen), ZOM (zombies) en VBL (voetbal)
IND was een fijne subquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe hij zich in dit soort wedstrijden dienstbaar opstelt en het scoren aan anderen overlaat.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey super aanspeelpunt tegen deze verdedigers
Geen commentaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Indianen en zombies?
Carrieretijgerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet toch iets doen voor al dat geldquote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hoe hij zich in dit soort wedstrijden dienstbaar opstelt en het scoren aan anderen overlaat.
OnlyFans?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jada Anna Premium. Tetten @:3rr0r
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Sabata het volgende:
haha, Radio commentator bij AZ heeft een vloekende Mourinho naast zich op de tribune (die wegens een schorsing niet mag coachen en met een capuchon het naast hem zit)
Dat is waar. Maar zo'n gearriveerde vedette die zijn teamgenoten de schijnwerpers gunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet toch iets doen voor al dat geld
Dit is een Nederlandstalig forum!quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Farioliball in full swing. You love to see it.
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Ajax-trein is serieus gaan rijden.
Dat merk je meteen weer binnen dit subforum.
Vloekt hij in het Engels of het Portugees?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Sabata het volgende:
haha, Radio commentator bij AZ heeft een vloekende Mourinho naast zich op de perstribune (die wegens een schorsing niet mag coachen en met een capuchon op naast hem zit)
Bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.
Nee Litmanen is een stuk rustigerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.
Stijn is inmiddels wereldberoemd buiten Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandstalig forum!
volgens Armand vloeiend Portugees.. en volgens mij heeft hij door dat hij de radio heeft gehaald want hij stampt nu woedend weg (poogt ook dwars door alle journalisten heen te walsen)quote:Op donderdag 7 november 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vloekt hij in het Engels of het Portugees?
Je zou anders eens je werk moeten doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Juvequote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Farioli is de Italiaanse Arne Slot
Alles opgegeten tijdens Feyenoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks in huis.
Tong ookquote:Op donderdag 7 november 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is nog geen weekend.
(voor mij wel want morgen vrij genot @:Caland)
Toen had ik ook niks in huis.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alles opgegeten tijdens Feyenoord?
Op dagen dat er CL en EL is mag het ookquote:Op donderdag 7 november 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is nog geen weekend.
(voor mij wel want morgen vrij genot @:Caland)
Skere tijdenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toen had ik ook niks in huis.
Prima als dat jouw levenstijl is, maar dit is een gezond en fit subforum.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op dagen dat er CL en EL is mag het ook
Wat heb je gegeten vanavond?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Prima als dat jouw levenstijl is, maar dit is een gezond en fit subforum.
Ik eet dan ook een bakje, niet de hele zakquote:Op donderdag 7 november 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit over sport gehoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Kapsalonquote:Op donderdag 7 november 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vanavond?
Met of zonder kappertjes?quote:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met of zonder kappertjes?
Welke letter??quote:Op donderdag 7 november 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
chocoladeletter en thee is een lekkere combinatie
Rquote:Op donderdag 7 november 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke letter??
Ik vroeg dit net ook al maar geen antwoord
Heel irritant is dat, net als mensen geen antwoord geven op welke smaak chips of thee.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke letter??
Ik vroeg dit net ook al maar geen antwoord
Ik heb wel eens slechtere grappen gemaakt, maar akkoord!quote:
Sweet Chiliquote:Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Heel irritant is dat, net als mensen geen antwoord geven op welke smaak chips of thee.
Turkishquote:Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Heel irritant is dat, net als mensen geen antwoord geven op welke smaak chips of thee.
Vermakelijke wedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan toch maar AZ kijken.
Ik ga nu over naar AZ.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat morgen een mooie letter draaien voor @:GGMM
Ik heb toch geschakeld.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Gezellig.quote:
Walgelijk, die hebben vaak een smoes van 'ja maar die letter is van mijn doopnaam'quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
die zijn gayquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
Helemaal prima.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
in je dromenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
Dat vind ik vette varkensquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nauwelijks inderdaad, geen gedegen analyse mogelijkquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles primaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ja, nu Ralf Rangnick daar geen coach is durven ze wel jaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Dat is de smaak voor ongestelde vrouwenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.quote:
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.
In Duitsland hebben ze de letter H niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?
en Kapsalon?
3k kcal goed voor de bulk van @Orientequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Die 'Der M' burger bij McDonalds Duitsland wil ik wel proeven hoor
3k kcal
Wel S-en?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze de letter H niet.
elk voordeel heeft een nadeelquote:
Ik ga eens even mijn notes bekijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Ik zag niet eens wat er gebeurdequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Traore is wel een goeie aankoop trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen Rugani en Traor als nieuwkomers in deze basiself. En we tikken Maccabi scheel. Niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |