Is wel lekker.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja
[..]
nee dat is die dubai versie
ik wacht op de review van @:mortaxx en @:tjacka als het gaat om de dubai reep
Lekker voor je.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
Hopla
Goal gemist omdat ik de onwaarheden van coco moest rectificeren.
Ik ben mod geweest van KLB, IND (Indianen), ZOM (zombies) en VBL (voetbal)quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dan vergis ik mij.
Voorheen kon je nog zo'n overzicht zien van crew verleden.
WTFquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mod geweest van KLB, IND (Indianen), ZOM (zombies) en VBL (voetbal)
IND was een fijne subquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe hij zich in dit soort wedstrijden dienstbaar opstelt en het scoren aan anderen overlaat.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey super aanspeelpunt tegen deze verdedigers
Geen commentaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Indianen en zombies?
Carrieretijgerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet toch iets doen voor al dat geldquote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hoe hij zich in dit soort wedstrijden dienstbaar opstelt en het scoren aan anderen overlaat.
OnlyFans?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jada Anna Premium. Tetten @:3rr0r
@capuchon_jongenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Sabata het volgende:
haha, Radio commentator bij AZ heeft een vloekende Mourinho naast zich op de tribune (die wegens een schorsing niet mag coachen en met een capuchon het naast hem zit)
Dat is waar. Maar zo'n gearriveerde vedette die zijn teamgenoten de schijnwerpers gunt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet toch iets doen voor al dat geld
Dit is een Nederlandstalig forum!quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Farioliball in full swing. You love to see it.
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Ajax-trein is serieus gaan rijden.
Dat merk je meteen weer binnen dit subforum.
Vloekt hij in het Engels of het Portugees?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:31 schreef Sabata het volgende:
haha, Radio commentator bij AZ heeft een vloekende Mourinho naast zich op de perstribune (die wegens een schorsing niet mag coachen en met een capuchon op naast hem zit)
Bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.
Nee Litmanen is een stuk rustigerquote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral in het Ajax topic, daar maken ze zich ineens niet meer zo kwaad over vermeende trolletjes.
Stijn is inmiddels wereldberoemd buiten Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandstalig forum!
volgens Armand vloeiend Portugees.. en volgens mij heeft hij door dat hij de radio heeft gehaald want hij stampt nu woedend weg (poogt ook dwars door alle journalisten heen te walsen)quote:Op donderdag 7 november 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vloekt hij in het Engels of het Portugees?
Je zou anders eens je werk moeten doen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Juvequote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Farioli is de Italiaanse Arne Slot
Alles opgegeten tijdens Feyenoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |