Je moet als forum admin niet zo oordelen.quote:
Dat zou raar zijn want Ajax is nooit de eerste.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat een geluk dat wij als eerste club van de geschiedenis profiteren van de nieuwe buitenspelregel
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet als forum admin niet zo oordelen.
Ik verwacht een neutrale houding van je.
Benieuwd wat God hier van gaat vinden.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland geeft Feyenoord en in het verlengde daarvan, alle feyenoord users, nog een trap na.
Maar hij raakt de bal omdat die Israeli buitenspel loopt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit oogt meer als onkunde van Rugani dan hinderlijk buitenspel.
Nee, Ziggo haalt echt al het plezier uit dit soort avondenquote:
quote:
Wat is het nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Ziggo haalt echt al het plezier uit dit soort avonden
Kut commentaar, kut app, geen schakelkanaal
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM is geen VBL mod.
Doe met deze info wat je wilt.
Maar wel om die pens?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik mag niet klagen als het gaat om mijn penis
Je Aziatische vriendin wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja ik mag niet klagen als het gaat om mijn penis
Hij was ooit mod van PUB.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.
Ik snap nooit hoe zo’n leuke bezorger als @Flitsbezorger KLB doet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, GGMM lijkt mij nu typisch zo'n KLB mod.
Oh dan vergis ik mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |