Vermakelijke wedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan toch maar AZ kijken.
Ik ga nu over naar AZ.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat morgen een mooie letter draaien voor @:GGMM
Ik heb toch geschakeld.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Gezellig.quote:
Walgelijk, die hebben vaak een smoes van 'ja maar die letter is van mijn doopnaam'quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
die zijn gayquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
Helemaal prima.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
in je dromenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
Dat vind ik vette varkensquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nauwelijks inderdaad, geen gedegen analyse mogelijkquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles primaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |