Vermakelijke wedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan toch maar AZ kijken.
Ik ga nu over naar AZ.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat morgen een mooie letter draaien voor @:GGMM
Ik heb toch geschakeld.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
We schakelen over naar AZ.
Nee grapje, niemand kijkt voor z'n plezier naar AZ.
Gezellig.quote:
Walgelijk, die hebben vaak een smoes van 'ja maar die letter is van mijn doopnaam'quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
die zijn gayquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een chocoladeletter kopen maar niet van de eerste letter van hun voornaam?
Helemaal prima.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
in je dromenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
Dat vind ik vette varkensquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nauwelijks inderdaad, geen gedegen analyse mogelijkquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die wc's met zo'n plateau zie je toch zelden nog.
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles primaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ja, nu Ralf Rangnick daar geen coach is durven ze wel jaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Dat is de smaak voor ongestelde vrouwenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.quote:
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.
In Duitsland hebben ze de letter H niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?
en Kapsalon?
3k kcal goed voor de bulk van @Orientequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Die 'Der M' burger bij McDonalds Duitsland wil ik wel proeven hoor
3k kcal
Wel S-en?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze de letter H niet.
elk voordeel heeft een nadeelquote:
Ik ga eens even mijn notes bekijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Ik zag niet eens wat er gebeurdequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |