ja, nu Ralf Rangnick daar geen coach is durven ze wel jaquote:Op donderdag 7 november 2024 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Ajax zou Salzburg helemaal kapot spelen
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Dat is de smaak voor ongestelde vrouwenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang het niet de gehate smaak karamel zeezout is vind ik alles prima
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.quote:
ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je dezelfde humor bezigt als Mexicanobakker weet je dat het slecht met je gesteld is.
In Duitsland hebben ze de letter H niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hebben ze in Duitsland chocoladeletters?
en Kapsalon?
3k kcal goed voor de bulk van @Orientequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Die 'Der M' burger bij McDonalds Duitsland wil ik wel proeven hoor
3k kcal
Wel S-en?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze de letter H niet.
elk voordeel heeft een nadeelquote:
Ik ga eens even mijn notes bekijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Ik zag niet eens wat er gebeurdequote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als je hiervoor geel geeft ben je wel ontzettend zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |