https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 6 november 2024 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
ipv Kiesmannen noemen ze het bij RTL4 'Kiesmensen'
Die advocaat noemt hem objectief.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kijk Raymond eens stralen van blijheid.
Ik gaf het een kans. Weer weg. Tot de volgende keer.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Gaan we nu allemaal AI bullshit filmpjes kijken
Je loopt sneller weg dan Johan zelfquote:Op woensdag 6 november 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf het een kans. Weer weg. Tot de volgende keer.
Ach, er is CL voetbal. Volgende keer houd ik het langer vol.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je loopt sneller weg dan Johan zelf
Is goed kameraad.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
klopt toch ook het zijn mannen en vrouwen dus mensen.
Moet van woke Peter van der Vorstquote:Op woensdag 6 november 2024 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
ipv Kiesmannen noemen ze het bij RTL4 'Kiesmensen'
Jij hebt ongetwijfeld een kutdag.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kijk Raymond eens stralen van blijheid.
Hadden altijd bij voetbal moeten blijven. Sinds het vandaag inside is is het niks meer aanquote:Op woensdag 6 november 2024 22:08 schreef BobW het volgende:
Wilfred houdt zich braaf aan het lijstje van Johan.
En dus is het een saaie uitzending.
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden altijd bij voetbal moeten blijven. Sinds het vandaag inside is is het niks meer aan
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.quote:
Exact.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.
Maar niet als ik had geweten dat ik dan dagelijks Job Knoepert en Wierd Duk zou krijgen ipv Boskamp of Hansie Hansie.
Bolle oorlogshitser Cobelens erbij genotquote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.
Nou, het is wat meid. Ik zou zeggen schenk nog een kopje groene thee in, eet je linksdraaiende yoghurt en dan lekker op tijd onder de wol. Het leven gaat gewoon door.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, het is wat meid. Ik zou zeggen schenk nog een kopje groene thee in, eet je linksdraaiende yoghurt en dan lekker op tijd onder de wol. Het leven gaat gewoon door.
Die hep liever Harrisquote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bolle oorlogshitser Cobelens erbij genot
Dagelijks Emile Schelvisquote:Op woensdag 6 november 2024 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.
Maar niet als ik had geweten dat ik dan dagelijks Job Knoepert en Wierd Duk zou krijgen ipv Boskamp of Hansie Hansie.
MAGA. Drain the swampquote:Op woensdag 6 november 2024 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hep liever Harris
Trump gaat alles stoppen
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??quote:Op donderdag 7 november 2024 11:02 schreef tong80 het volgende:
"Gaan we een redactievergadering houden? Daar heb ik geen vertrouwen in. Nee, natuurlijk niet. Ze moeten echt niet gaan verwachten dat ik hier om 20.45 uur ben. Dat ga ik echt niet doen. Nee, echt niet", is Van der Gijp duidelijk.
Precies. Die orderverzamelaars en fruitplukkers hoeven toch ook niet verplicht over te werken ?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??
Vandaag uitzending om 21:34 volgens tv gids.nl.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??
Een werkdag kost bij mij ongeveer 8 uur, niet 45 minuten.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag uitzending om 21:34 volgens tv gids.nl.
Dus jij bent altijd drie kwartier tot een uur voordat je werkdag begint al op je werk?
Een televisieprogramma houdt niet op bij 50 minuten je kop op tv laten zien.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij bent altijd drie kwartier tot een uur voordat je werkdag begint al op je werk?
Ik neem aan dat hij langer dan een uur per dag werkt. Wat Gijp dus wel doet. Zijn thuiswerken en voorbereiden is tv kijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is gezegd dat er een document is gemaakt met afspraken over hoe ze nu verder gaan, misschien is daar ook in opgenomen dat er niet teveel inhoudelijk aan gerefereerd moet worden. Geen idee of dat echt zo is hoor, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net de uitzending van gisteren terug gekeken en ik vind het ongelofelijk dat ze in de uitzending niet terugkomen op wat er allemaal is gebeurd. Echt erg laf, dan neem je de kijker niet serieus. Ze hebben normaal de mond vol dat andere programma's de kijker niet serieus nemen, maar dat doen ze zelf nu ook niet.
Afgelopen 2 weken heeft iedereen steeds live in de uitzending de spanning gevoeld en gezien en de ontploffing en het weglopen van Johan live meegemaakt en ineens zit JD er weer en wordt er in de uitzending (dus niet via aparte interviews) helemaal niet over gepraat. WTF zeg, wees dan ook zo eerlijk om uit te leggen wat er gebeurd is...![]()
Mwah, hij heeft er wel een hele carrière opzitten waar ie vaak genoeg heeft moeten knokken en doet dit voor erbij hè, als dit zijn enige baan was geweest vroeg in zijn carrière had ie misschien anders gehandeld.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
Derksen die het heeft over een slappe generatie die bij de minste weerstand gaat klagen of het bijltje erbij neerleggen
*loopt vervolgens zelf weg op nationale televisie met dito teksten wetende dat ie contractueel de volgende dag er weer zit*
Hoe ik het begrepen heb, levert Johan zijn briefje overdag in.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is gezegd dat er een document is gemaakt met afspraken over hoe ze nu verder gaan, misschien is daar ook in opgenomen dat er niet teveel inhoudelijk aan gerefereerd moet worden. Geen idee of dat echt zo is hoor, maar het zou kunnen.
Ja dat is wat ze ervan naar buiten hebben gebracht, maar ik weet dus niet of ze mogelijk hier ook afspraken over hebben gemaakt. Ik heb dat document verder niet in zijn totaliteit gezien.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe ik het begrepen heb, levert Johan zijn briefje overdag in.
Moet Genee eerder op de zaak komen en dan bespreken ze wel onderwerpen van het briefje gebruikt worden en welke niet.
Dan kan Genee niet onderwerpen negeren waarvan Johan denkt dat ze behandeld zouden worden.
John de Mol heeft even ingegrepen.
Weglopen tijdens een uitzending terwijl je buiten het programma om nooit met elkaar communiceert is superkinderachtigquote:Op donderdag 7 november 2024 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft er wel een hele carrière opzitten waar ie vaak genoeg heeft moeten knokken en doet dit voor erbij hè, als dit zijn enige baan was geweest vroeg in zijn carrière had ie misschien anders gehandeld.
Bovendien was die 'kutprogramma-clash' in september en is het nu november en iedere uitzending heeft Genee hem zitten jennen met dat lijstje, waarbij die maandag aangaf dat ie daar net mee op dreef kwam en het mogelijk niet aflatend nog zou continueren. Ik denk dat Derksen nu meer voor elkaar heeft gekregen dan in de uitzending over en weer met Genee te gaan zitten jij-bakken. Ik krijg ook de indruk dat deze actie Genee (misschien door de invloed van de bazen achter de schermen) of de terugkoppeling van die Sam en Valentijn (voor de schermen) meer heeft kunnen reflecteren dan als Johan was gebleven.
Het gaat mij erom dat dat niet in de uitzending werd gezegd, daar waar iedereen de laatste weken alles live kon meemaken. enminste, dat heb ik iig niet gezienquote:Op donderdag 7 november 2024 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is gezegd dat er een document is gemaakt met afspraken over hoe ze nu verder gaan, misschien is daar ook in opgenomen dat er niet teveel inhoudelijk aan gerefereerd moet worden. Geen idee of dat echt zo is hoor, maar het zou kunnen.
En onprofessioneel.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weglopen tijdens een uitzending terwijl je buiten het programma om nooit met elkaar communiceert is superkinderachtig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoiets moois durf ik niet eens te dromen
En zeer slim zijn netwerk aangesproken. Dankzij Pieter Omtzigt heeft hij toch miljoenen binnen kunnen harken. De Sywert/Omtzigt dynamiek is een casus om te bestuderen en om van te leren.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:36 schreef superniger het volgende:
SywertGOD.
Heeft gewoon een prima zakelijke deal gesloten.
@:monkyyy
Terwijl het juist een leuke vent is (laat ook gewoon dat fragment zien in zijn eigen talkshow)quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gertje reageert op v/d Gijp https://www.dumpert.nl/item/100107280_a56a59c7
Ja man, dat was te zienquote:Op donderdag 7 november 2024 22:30 schreef JanGroen het volgende:
Genee is wel een paar toontjes lager gaan zingen na het gesprek tussen Derksen en hemzelf. Die is fink geschrokken van zijn actie.
Hij wilde Derksen lekker op stang jagen en uit z’n tent lokken, maar had nooit verwacht dat hij weg zou lopen uit de uitzending.
Wat was er ? Deed ze weer popie Jopie en semi naieef ?quote:
Of Sjon heeft gedreigd een mailtje in de uitzending te gooien.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik hier mijn mening over deel heb ik een hele lange ban te pakken denk ik.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik hier mijn mening over deel heb ik een hele lange ban te pakken denk ik.
One of the guys.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Helene weer lekker aan het meelullen. Ze kan zo lekker inhaken op de grapjes he.
Nee hier gaan we niet mee winnenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch geen Songfestival materiaal
Het wordt steeds stuitender. Ik heb net Massa is Kassa gekeken en daarna VI geprobeerd, maar ik vind haar walgelijker dan Petertje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Helene weer lekker aan het meelullen. Ze kan zo lekker inhaken op de grapjes he.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds stuitender. Ik heb net Massa is Kassa gekeken en daarna VI geprobeerd, maar ik vind haar walgelijker dan Petertje.
Toch is het zo. Het is H.....met .S..... vergelijken, maar echt.quote:
Ik krijg hier al een gateway time-out.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
Pff duurt een uur die scan.
Hopelijk leeft m'n pc nog erna.
Elke hotelkamer heeft een onderbroek in de waterkoker gehad.quote:
Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke hotelkamer heeft een onderbroek in de waterkoker gehad.
Tip voor de doorrijdende zakenman die onverwacht moet overnachten
Het is ook een urban legend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Goed om te weten![]()
We deden op wintersport wel knakworsten in de waterkoker
Wat moet zij dan? Inhoudelijk voegt Gijp helemaal niets toe terwijl bij Derksen alles zeer stellig zwart/wit is. Succes ermee!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
haha ja kom maar door hé! hihihihi.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Zo’n meisje dat in het mannenclubje wil horen en overal om meelacht. Niet boos te krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
haha ja kom maar door hé! hihihihi.
Zegt ze ook tegen die bejaarde vent van haar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
haha ja kom maar door hé! hihihihi.
https://www.mediacourant.(...)red-genee-is-pissig/quote:Art Rooijakkers gaat interviewen bij SBS 6, Wilfred Genee is pissig’
Het lijkt erop dat Art Rooijakkers naast de nieuwe nieuwsrubriek Nieuws van de Dag ook een interviewshow gaat presenteren op SBS 6, stelt Tina Nijkamp. “Er gaan veel geruchten rond.”
Tv-autoriteit Tina Nijkamp was vlak voor het weekend aanwezig bij een prijzenfeestje voor podcasts, omdat zij zelf ook was genomineerd. De gelegenheid werd aan elkaar gepraat door Art Rooijakkers, die de overstap maakt van RTL 4 naar SBS 6. Daar gaat hij na de jaarwisseling het dagelijkse nieuwsprogramma Nieuws van de Dag presenteren om 18.00 uur.
Arts interviewshow
De mannen van Vandaag Inside spraken al direct de vrees uit dat Wilfred Genee nu wel helemáál kan vergeten dat hij nog een eigen interviewprogramma krijgt op SBS 6, zoals hij zo vurig hoopt. En volgens Tina ging bij dat podcastfeestje inderdaad het gerucht rond dat Art bij zijn nieuwe werkgever ook een interviewshow krijgt.
Art deed bij RTL 4 altijd het programma Rooijakkers Over De Vloer en bij de concurrent krijgt hij ook zoiets, zeggen de geruchten volgens Tina. “Wat opvallend is dat er toch wel heel veel geruchten rondgingen dat hij bij SBS 6 niet alleen Nieuws van de Dag gaat doen en wellicht ook Peking Express, maar ook dat hij zoiets ook wil gaan doen.”
Wilfred pissig
Er is zelfs al over gesproken, vervolgt Tina in haar podcast Tina’s TV Update. “Ja, daar zou dus over gesproken zijn. Dat waren de geruchten daar.”
Tina denkt dat Wilfred daar not amused over zal zijn, omdat hij al jaren vraagt om zo’n programma. “Eén iemand zal daar niet zo blij mee zijn als dat echt doorgaat en dat is natuurlijk Wilfred Genee, want hij heeft altijd aangegeven dat hij zo graag een eigen interviewprogramma zou willen hebben op SBS 6.”
Geen uitstraling
Toevallig werd Art afgelopen vrijdag weer helemaal afgebrand in Vandaag Inside. “Een seksloze jongen die niets heeft. Hij heeft geen uitstraling, hij brengt niets in”, riep Johan Derksen.
De verwachting is dat het nieuwsprogramma van Art in elk geval genadeloos gaat floppen, net als alle andere vroegere probeersels om 18.00 uur, zoals 6 Inside en Dit Vindt Nederland.
Wilfred doet dit al jaren zeer goed op de radio.quote:Op zondag 10 november 2024 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Behalve z'n naam ken ik die Art Rooijakkers helemaal niet. Lijkt me zo'n type die niet weet of er lucht of zand in een bal zit
Maar Wilfried overschat zichzelf ook. Alsof hij een interview programma kan dragen
Idd. Jammer dat er niet zoiets als Friday move op tv is. maar denk dat veel gasten wel willen komen als het radio is maar niet als het tv is. Ander soort impact ofzo.quote:Op zondag 10 november 2024 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wilfred doet dit al jaren zeer goed op de radio.
Dat was toch die gast die mega minderwaardig deed over vi toen tijdens die boekenprijsquote:
Hans Jorritsma de hockeyer en latere coach boycotte. Net als voetballer Oekie Hoekema.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef PotjeSambal het volgende:
Argentinië 1978 speelden ze ook gewoon. Gezeur altijd over 'deze generatie'.
Ik en kijk nu dit terug, haha. Wat een verschil al. Weeeeer dezelfde filmpjes, gotsamme, al tig keer herhaald overal. Stelletje voetbalhooligans relletjes enorm opgeklopt, zijn gvd geen eens dooien gevallen.quote:Op maandag 11 november 2024 23:56 schreef tong80 het volgende:
Iemand net Bar Laat gezien? Mooie aflevering, zonder geschreeuw, onderbuik gevoelens en dogmatisme.
Gelukkig hebben we VI met mooie filmpjes die nooit herhaald worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik en kijk nu dit terug, haha. Wat een verschil al. Weeeeer dezelfde filmpjes, gotsamme, al tig keer herhaald overal. Stelletje voetbalhooligans relletjes enorm opgeklopt, zijn gvd geen eens dooien gevallen.
Ik heb hem nog ongelezen liggen. Zal hem zo snel mogelijk gaan lezen. Het Diner van Herman Koch moet ik ook nog aan beginnen. U hoort nog van me.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
Nog nooit een boek van Tommy Wieringa gelezen, is dat erg?
Supersaai, sla maar over.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ongelezen liggen. Zal hem zo snel mogelijk gaan lezen. Het Diner van Herman Koch moet ik ook nog aan beginnen. U hoort nog van me.
Het Diner ? Ach, voor 2 euro gekocht in de Kringloop. Daar koop ik al m'n boeken. Heb er nog tientallen liggen die ik nog moet openslaan. Volgens vriend van me is het wel een goed boek maar het laatste hoofdstuk of einde niks meer an.quote:
En een mes tussen je ribben.quote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef Poefbank het volgende:
De naïviteit van ons Tommy is een klap in het gezicht van Nederland. Je moet Marokkanen aanspreken op hun gedrag, dan luisteren ze wel. Ik nodig ons Tommy graag uit voor een wandelingetje in de stad, en dan gaan we lekker met het vingertje wijzen naar het gedrag van Marokkanen. Twee blauwe ogen gegarandeerd.
Kringloopwinkelsquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Diner ? Ach, voor 2 euro gekocht in de Kringloop. Daar koop ik al m'n boeken. Heb er nog tientallen liggen die ik nog moet openslaan. Volgens vriend van me is het wel een goed boek maar het laatste hoofdstuk of einde niks meer an.
Gohquote:Op dinsdag 12 november 2024 21:53 schreef ISVV het volgende:
Mannetje van DENK snapt er niet veel van
Dat snap ik wel, maar hij lult regelmatig uit zijn nek of hij vertelt gewichtig over zaken die al heel lang bekend zijn. Heeft ie ook eens een docu gezienquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo'n generaal praat tenminste neutraal over zulke situaties. Prettig om naar te luisteren.
Het is dat het hem gevraagd werd want anders had hij waarschijnlijk niet eens iets over de Westbank gezegd.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hij lult regelmatig uit zijn nek of hij vertelt gewichtig over zaken die al heel lang bekend zijn. Heeft ie ook eens een docu gezienZo is het al heel lang bekend dat Palestijnen weggejaagd worden uit de Westbank en daar komt ie dan nu mee alsof dat wereldnieuws is...
En biometrische gegevens is nogal lastig als heel veel van die gasten met bivakmutsen en zo oplopen... Toch brengt ie dat idee alsof het heel simpel is.. Een goed acteur is ie wel en het luistert lekker weg, dat zeker.
Wel schattig hoe Gijp helemaal opgaat in Pieter zijn gebabbel
Waar had ze het nu over ? Ik weet dat ze geen dagen zonder seks kan, graag pijpt en slikt, dan proeft wat een man heeft gegeten, en kutje likken in de trein normaal vindt.quote:
Later/morgen eens kijken. Welk jaar is dit ?quote:Op woensdag 13 november 2024 01:06 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
even nodig.
‘Spiraal er in en gaan’quote:Op woensdag 13 november 2024 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar had ze het nu over ? Ik weet dat ze geen dagen zonder seks kan, graag pijpt en slikt, dan proeft wat een man heeft gegeten, en kutje likken in de trein normaal vindt.
Goed dat je waarschuwt.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vanavond extremist Wierd. Die slaan we over dus.
Die gaat even de vinger op de zere plek leggen m.b.t. antisemitisme in ons land. Maar dat zal wel fascisme zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vanavond extremist Wierd. Die slaan we over dus.
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:04 schreef Remco het volgende:
De altijd racistische Wierd met allemaal niet onderbouwde uitspraken.
Inderdaad. Het mag gezegd worden. Eindelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:03 schreef Poefbank het volgende:
Keurig, Wierd. Het mag/moet gezegd worden.
Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.quote:
Inderdaad, het viel allemaal wel mee en de integratie verloopt goed. Hoe haalt Wierd het in zijn hoofd om hier een kritische noot over te kraken, wat een vuige racist!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.
quote:Het woord pogrom wordt gebruikt voor gewelddadige aanvallen op bepaalde groepen; etnisch, religieus of andere soorten, die vooral worden gekarakteriseerd door de vernietiging van hun omgeving.
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.quote:
Behalve als het zo is.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.
Wat boeit het nou wat een oorlogsmisdadiger en diens geheime dienst zich ergens mee bemoeit? Je doet net alsof alsof het een gerespecteerd politicus is en diens mening een autoriteit is ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er zit dus iemand op een positie die ze niet aan kan en misbruikt om haar eigen agenda door te drukken
En hopeloos faalt maar door gekonkel mag blijven zitten
Mossad en Nethanjahu bemoeienis mag niks uitmaken Femke moet blijven zitten
Het is inderdaad niet de eerste keer, maar de zoveelste keer, zij het eerder altijd op wat kleinere schaal. Daarom staan er ook metershoge muren met schrikdraad rond veel Joodse scholen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 14 november 2024 17:05 schreef Battlecruiser het volgende:
Dan zit je bij het verkeerde programma. Kijk dan bv. naar Bar-laat. Daar zitten alleen linkse gasten die hooguit oneens zijn over hoe je iets zegt.
Je bent nogal druk in een topic van een programma dat je nooit kijkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het overIk kijk er al vanaf 1869 naar. En Bar Laat is voor mij te laat. Dan ben ik allang ingestopt door pleegzuster Bloedwijn.
Je zit altijd te klagen over dit programma en toch kijk je af en toe (…). Is dat niet een beetje pathetisch of zelfs masochistisch? Of geniet je van tegengas?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het overIk kijk er al vanaf 1869 naar. En Bar Laat is voor mij te laat. Dan ben ik allang ingestopt door pleegzuster Bloedwijn.
Dixons... was die hele keten al vergeten.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:00 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
FF naar m'n nest. Fit voor de switch interlands en kijken wie de gasten hier zijn vanavond. Gisteren trok ik het na 2 minuten al niet meer.
Dat Halsema nog in functie is is een veel grotere schandequote:Op donderdag 14 november 2024 20:49 schreef PotjeSambal het volgende:
Dat Wierd Duk zonder enig tegengas mag leeglopen is een schande.
Zometeen krijgt ie zelf een koekoekquote:Op donderdag 14 november 2024 21:40 schreef superniger het volgende:
Genee moet echt optyfen met zijn koekoek.
Daarom vinden die Marokkanen hem ook zo leuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
Verbaal komt Gijp eigenlijk nooit uit z'n woorden
Mwah 90%quote:Op donderdag 14 november 2024 21:51 schreef DrDentz het volgende:
80% van de Marokkaanse jongens is gewoon tuig
Rustig Wierd.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:51 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 21:51 schreef Poefbank het volgende:
Olsnee mag dus ongestoord Wierd wegzetten als racist. Mag allemaal. Kritiek op Marokkanen? Racist! Wat een waanzin.
Lol.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:49 schreef Poefbank het volgende:
Wat is dat toch een achterlijk wegkijkgedrag. Je moet dat soort schorem niet meer de hand boven het hoofd houden.
Ok wierd dquote:Op donderdag 14 november 2024 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Koekkoek van Volt beweerde tijdens het debat dat er in A’dam wijken zijn waar moslima’s geen hoofddoek kunnen dragen als weerwoord dat Joden dat niet kunnen met hun keppeltje door bepaalde Marokkanen.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
De Israëlische voetbalhooligans zijn een avondje onrustig, maar de Marokkanen gaan niet meer weg..
Is totaal conflictvermijdend waardoor ie gelijk stilvalt zodra een gesprek ook maar een beetje richting een discussie gaatquote:Op donderdag 14 november 2024 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom vinden die Marokkanen hem ook zo leuk.
Fidan Ekizquote:Op donderdag 14 november 2024 21:52 schreef ISVV het volgende:
Dat gehaat van Genee op Wierd, zo triest
Andersom durven ze nietquote:Op donderdag 14 november 2024 21:53 schreef Specularium het volgende:
Even lachen om een christelijk meisje, want dat is wel leuk.
BNNVARA rommel.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek gisteren voor het eerst Bar Laat maar het ging alleen over linkse hobby's als boeken lezen en cultuur
En dat op een toontje alsof dagelijks het einde vd wereld eraan komt. Zware depressie krijg je van die show.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek gisteren voor het eerst Bar Laat maar het ging alleen over linkse hobby's als boeken lezen en cultuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |