https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dat meen je niet . Mokerdom gelul.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
ipv Kiesmannen noemen ze het bij RTL4 'Kiesmensen'
Die advocaat noemt hem objectief.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kijk Raymond eens stralen van blijheid.
klopt toch ook het zijn mannen en vrouwen dus mensen.quote:
Ik gaf het een kans. Weer weg. Tot de volgende keer.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Gaan we nu allemaal AI bullshit filmpjes kijken
Je loopt sneller weg dan Johan zelfquote:Op woensdag 6 november 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf het een kans. Weer weg. Tot de volgende keer.
Ach, er is CL voetbal. Volgende keer houd ik het langer vol.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je loopt sneller weg dan Johan zelf
Is goed kameraad.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
klopt toch ook het zijn mannen en vrouwen dus mensen.
Moet van woke Peter van der Vorstquote:Op woensdag 6 november 2024 21:45 schreef Dutch_view het volgende:
ipv Kiesmannen noemen ze het bij RTL4 'Kiesmensen'
Jij hebt ongetwijfeld een kutdag.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kijk Raymond eens stralen van blijheid.
Hadden altijd bij voetbal moeten blijven. Sinds het vandaag inside is is het niks meer aanquote:Op woensdag 6 november 2024 22:08 schreef BobW het volgende:
Wilfred houdt zich braaf aan het lijstje van Johan.
En dus is het een saaie uitzending.
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hadden altijd bij voetbal moeten blijven. Sinds het vandaag inside is is het niks meer aan
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.quote:
Exact.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.
Maar niet als ik had geweten dat ik dan dagelijks Job Knoepert en Wierd Duk zou krijgen ipv Boskamp of Hansie Hansie.
Bolle oorlogshitser Cobelens erbij genotquote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.
Nou, het is wat meid. Ik zou zeggen schenk nog een kopje groene thee in, eet je linksdraaiende yoghurt en dan lekker op tijd onder de wol. Het leven gaat gewoon door.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever geen liegende gek die niks op heeft met de rechtsstaat, wetenschap en de waarheid als president van één van de machtigste landen ter wereld. Gek hè.
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou, het is wat meid. Ik zou zeggen schenk nog een kopje groene thee in, eet je linksdraaiende yoghurt en dan lekker op tijd onder de wol. Het leven gaat gewoon door.
Die hep liever Harrisquote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bolle oorlogshitser Cobelens erbij genot
Dagelijks Emile Schelvisquote:Op woensdag 6 november 2024 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger een moord had gedaan voor dagelijks VI.
Maar niet als ik had geweten dat ik dan dagelijks Job Knoepert en Wierd Duk zou krijgen ipv Boskamp of Hansie Hansie.
MAGA. Drain the swampquote:Op woensdag 6 november 2024 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die hep liever Harris
Trump gaat alles stoppen
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??quote:Op donderdag 7 november 2024 11:02 schreef tong80 het volgende:
"Gaan we een redactievergadering houden? Daar heb ik geen vertrouwen in. Nee, natuurlijk niet. Ze moeten echt niet gaan verwachten dat ik hier om 20.45 uur ben. Dat ga ik echt niet doen. Nee, echt niet", is Van der Gijp duidelijk.
Precies. Die orderverzamelaars en fruitplukkers hoeven toch ook niet verplicht over te werken ?quote:Op donderdag 7 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??
Vandaag uitzending om 21:34 volgens tv gids.nl.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee je zou ook eens wat doen voor je geld. DAT IS TOTAAL GESTOORD JOHAN??
Een werkdag kost bij mij ongeveer 8 uur, niet 45 minuten.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag uitzending om 21:34 volgens tv gids.nl.
Dus jij bent altijd drie kwartier tot een uur voordat je werkdag begint al op je werk?
Een televisieprogramma houdt niet op bij 50 minuten je kop op tv laten zien.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij bent altijd drie kwartier tot een uur voordat je werkdag begint al op je werk?
Ik neem aan dat hij langer dan een uur per dag werkt. Wat Gijp dus wel doet. Zijn thuiswerken en voorbereiden is tv kijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |