Terwijl het juist een leuke vent is (laat ook gewoon dat fragment zien in zijn eigen talkshow)quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gertje reageert op v/d Gijp https://www.dumpert.nl/item/100107280_a56a59c7
Ja man, dat was te zienquote:Op donderdag 7 november 2024 22:30 schreef JanGroen het volgende:
Genee is wel een paar toontjes lager gaan zingen na het gesprek tussen Derksen en hemzelf. Die is fink geschrokken van zijn actie.
Hij wilde Derksen lekker op stang jagen en uit z’n tent lokken, maar had nooit verwacht dat hij weg zou lopen uit de uitzending.
Wat was er ? Deed ze weer popie Jopie en semi naieef ?quote:
Of Sjon heeft gedreigd een mailtje in de uitzending te gooien.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik hier mijn mening over deel heb ik een hele lange ban te pakken denk ik.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik hier mijn mening over deel heb ik een hele lange ban te pakken denk ik.
One of the guys.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Helene weer lekker aan het meelullen. Ze kan zo lekker inhaken op de grapjes he.
Nee hier gaan we niet mee winnenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch geen Songfestival materiaal
Het wordt steeds stuitender. Ik heb net Massa is Kassa gekeken en daarna VI geprobeerd, maar ik vind haar walgelijker dan Petertje.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Helene weer lekker aan het meelullen. Ze kan zo lekker inhaken op de grapjes he.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds stuitender. Ik heb net Massa is Kassa gekeken en daarna VI geprobeerd, maar ik vind haar walgelijker dan Petertje.
Toch is het zo. Het is H.....met .S..... vergelijken, maar echt.quote:
Ik krijg hier al een gateway time-out.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
Pff duurt een uur die scan.
Hopelijk leeft m'n pc nog erna.
Elke hotelkamer heeft een onderbroek in de waterkoker gehad.quote:
Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke hotelkamer heeft een onderbroek in de waterkoker gehad.
Tip voor de doorrijdende zakenman die onverwacht moet overnachten
Het is ook een urban legend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Had er werkelijk nog nooit van gehoord. Goed om te weten![]()
We deden op wintersport wel knakworsten in de waterkoker
Wat moet zij dan? Inhoudelijk voegt Gijp helemaal niets toe terwijl bij Derksen alles zeer stellig zwart/wit is. Succes ermee!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
haha ja kom maar door hé! hihihihi.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Zo’n meisje dat in het mannenclubje wil horen en overal om meelacht. Niet boos te krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
haha ja kom maar door hé! hihihihi.
Zegt ze ook tegen die bejaarde vent van haar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
haha ja kom maar door hé! hihihihi.
https://www.mediacourant.(...)red-genee-is-pissig/quote:Art Rooijakkers gaat interviewen bij SBS 6, Wilfred Genee is pissig’
Het lijkt erop dat Art Rooijakkers naast de nieuwe nieuwsrubriek Nieuws van de Dag ook een interviewshow gaat presenteren op SBS 6, stelt Tina Nijkamp. “Er gaan veel geruchten rond.”
Tv-autoriteit Tina Nijkamp was vlak voor het weekend aanwezig bij een prijzenfeestje voor podcasts, omdat zij zelf ook was genomineerd. De gelegenheid werd aan elkaar gepraat door Art Rooijakkers, die de overstap maakt van RTL 4 naar SBS 6. Daar gaat hij na de jaarwisseling het dagelijkse nieuwsprogramma Nieuws van de Dag presenteren om 18.00 uur.
Arts interviewshow
De mannen van Vandaag Inside spraken al direct de vrees uit dat Wilfred Genee nu wel helemáál kan vergeten dat hij nog een eigen interviewprogramma krijgt op SBS 6, zoals hij zo vurig hoopt. En volgens Tina ging bij dat podcastfeestje inderdaad het gerucht rond dat Art bij zijn nieuwe werkgever ook een interviewshow krijgt.
Art deed bij RTL 4 altijd het programma Rooijakkers Over De Vloer en bij de concurrent krijgt hij ook zoiets, zeggen de geruchten volgens Tina. “Wat opvallend is dat er toch wel heel veel geruchten rondgingen dat hij bij SBS 6 niet alleen Nieuws van de Dag gaat doen en wellicht ook Peking Express, maar ook dat hij zoiets ook wil gaan doen.”
Wilfred pissig
Er is zelfs al over gesproken, vervolgt Tina in haar podcast Tina’s TV Update. “Ja, daar zou dus over gesproken zijn. Dat waren de geruchten daar.”
Tina denkt dat Wilfred daar not amused over zal zijn, omdat hij al jaren vraagt om zo’n programma. “Eén iemand zal daar niet zo blij mee zijn als dat echt doorgaat en dat is natuurlijk Wilfred Genee, want hij heeft altijd aangegeven dat hij zo graag een eigen interviewprogramma zou willen hebben op SBS 6.”
Geen uitstraling
Toevallig werd Art afgelopen vrijdag weer helemaal afgebrand in Vandaag Inside. “Een seksloze jongen die niets heeft. Hij heeft geen uitstraling, hij brengt niets in”, riep Johan Derksen.
De verwachting is dat het nieuwsprogramma van Art in elk geval genadeloos gaat floppen, net als alle andere vroegere probeersels om 18.00 uur, zoals 6 Inside en Dit Vindt Nederland.
Wilfred doet dit al jaren zeer goed op de radio.quote:Op zondag 10 november 2024 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Behalve z'n naam ken ik die Art Rooijakkers helemaal niet. Lijkt me zo'n type die niet weet of er lucht of zand in een bal zit
Maar Wilfried overschat zichzelf ook. Alsof hij een interview programma kan dragen
Idd. Jammer dat er niet zoiets als Friday move op tv is. maar denk dat veel gasten wel willen komen als het radio is maar niet als het tv is. Ander soort impact ofzo.quote:Op zondag 10 november 2024 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wilfred doet dit al jaren zeer goed op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |