Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.quote:
Inderdaad, het viel allemaal wel mee en de integratie verloopt goed. Hoe haalt Wierd het in zijn hoofd om hier een kritische noot over te kraken, wat een vuige racist!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, dit de eerste pogrom sinds de tweede wereldoorlog noemen kan echt niet. Laat staan de onderbuik mening dat ook goed opgeleide 3e generatie Marokkanen en Turken meedoen aan' jodenjacht'.
quote:Het woord pogrom wordt gebruikt voor gewelddadige aanvallen op bepaalde groepen; etnisch, religieus of andere soorten, die vooral worden gekarakteriseerd door de vernietiging van hun omgeving.
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.quote:
Behalve als het zo is.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.
Wat boeit het nou wat een oorlogsmisdadiger en diens geheime dienst zich ergens mee bemoeit? Je doet net alsof alsof het een gerespecteerd politicus is en diens mening een autoriteit is ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er zit dus iemand op een positie die ze niet aan kan en misbruikt om haar eigen agenda door te drukken
En hopeloos faalt maar door gekonkel mag blijven zitten
Mossad en Nethanjahu bemoeienis mag niks uitmaken Femke moet blijven zitten
Het is inderdaad niet de eerste keer, maar de zoveelste keer, zij het eerder altijd op wat kleinere schaal. Daarom staan er ook metershoge muren met schrikdraad rond veel Joodse scholen.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ken het woord, maar door te zeggen dat dit de eerste keer is sinds WO2 ben je gewoon stemming aan het maken.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 14 november 2024 17:05 schreef Battlecruiser het volgende:
Dan zit je bij het verkeerde programma. Kijk dan bv. naar Bar-laat. Daar zitten alleen linkse gasten die hooguit oneens zijn over hoe je iets zegt.
Je bent nogal druk in een topic van een programma dat je nooit kijkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het overIk kijk er al vanaf 1869 naar. En Bar Laat is voor mij te laat. Dan ben ik allang ingestopt door pleegzuster Bloedwijn.
Je zit altijd te klagen over dit programma en toch kijk je af en toe (…). Is dat niet een beetje pathetisch of zelfs masochistisch? Of geniet je van tegengas?quote:Op donderdag 14 november 2024 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het overIk kijk er al vanaf 1869 naar. En Bar Laat is voor mij te laat. Dan ben ik allang ingestopt door pleegzuster Bloedwijn.
Dixons... was die hele keten al vergeten.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:00 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
FF naar m'n nest. Fit voor de switch interlands en kijken wie de gasten hier zijn vanavond. Gisteren trok ik het na 2 minuten al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |