abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 18:13:22 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215499298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Alsof alle problemen in die jaren en door specifiek door Trump zijn ontstaan. Poetin in binnengevallen toen Trump weg was. Trump heeft ook NK nog bezocht. In die zin ging er juist een verbroederde werking uit van zijn aanwezigheid op het wereldtoneel.

Het lijkt er meer op alsof de mensheid als geheel ergens volkomen van het padje is geraakt want niemand tolereert meer iets van een ander.
Die Russen zijn vast al veel eerder met de voorbereidingen van de inval begonnen.
En het begon allemaal niet in februari 2022 hè. Dat was toch al eerder, ook daarvoor was er al een hoop gezeik tussen Oekraïne en Rusland.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 6 november 2024 @ 18:14:20 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499313
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef JAM het volgende:
Even een leuke What if?-tussendoor. Stel dat men nu enkele maanden geleden Buttigieg naar voren zou hebben geschoven in plaats van Harris. Hoe zouden de kansen dan hebben gelegen?
Nauwelijks beter (waarschijnlijk wel iets), daarvoor was de positioneringstijd tekort. Biden (en zijn vrouw) hebben het in principe verneukt voor de Democraten, die had zijn afscheid al veel eerder moeten aankondigen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215499318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die Russen zijn vast al veel eerder met de voorbereidingen van de inval begonnen.
En het begon allemaal niet in februari 2022 hè. Dat was toch al eerder, ook daarvoor was er al een hoop gezeik tussen Oekraïne en Rusland.
Zeker en Covid zal ook een grote rol hebben gespeeld, maar Trump gaat het binnen 24 uur oplossen allemaal heeft hij gezegd dus het zal mij benieuwen.
blablablabla
pi_215499326
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die zag ik vandaag voor het eerst :D
Het is een man van uiterste.
De enige echte.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 18:15:16 #155
5428 crew  miss_sly
pi_215499328
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef JAM het volgende:
Even een leuke What if?-tussendoor. Stel dat men nu enkele maanden geleden Buttigieg naar voren zou hebben geschoven in plaats van Harris. Hoe zouden de kansen dan hebben gelegen?
Voor conservatief Amerika, dat zoals nu blijkt massaal Trump gestemd heeft, zou dat niet een veel betere optie zijn, vrees ik. Hoewel hij wel echt een heel goede debater is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215499347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Enig idee hoeveel migranten er in NL zijn?

Dat is in Amerika niet anders, de hele economie zou in mekaar donderen als Trump daadwerkelijk alle illegalen zou deporteren.
Nou ja sterker nog, hier is het lastig om als illegaal legaal werk te doen. In de VS gaat dat een stuk makkelijker en gebeurt dat dus ook.
Hier heb je vooral veel legale migranten omdat heel Oost-Europa hier gewoon aan de slag mag, bedrijven werkvergunningen voor bakken Indiërs regelen en ga zo maar door. Dit kabinet is ook helemaal niet voornemens om al die tuinders of een ASML voor het hoofd te stoten, dus die maken zich er maar weer vanaf met een roep om meer robotisering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 november 2024 @ 18:16:49 #157
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja sterker nog, hier is het lastig om als illegaal legaal werk te doen. In de VS gaat dat een stuk makkelijker en gebeurt dat dus ook.
Hier heb je vooral veel legale migranten omdat heel Oost-Europa hier gewoon aan de slag mag, bedrijven werkvergunningen voor bakken Indiërs regelen en ga zo maar door. Dit kabinet is ook helemaal niet voornemens om al die tuinders of een ASML voor het hoofd te stoten, dus die maken zich er maar weer vanaf met een roep om meer robotisering.
De hele sunbelt hangt van de dagloners aan elkaar. "Don't ask, don't tell".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 6 november 2024 @ 18:17:23 #158
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215499359
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Voor conservatief Amerika, dat zoals nu blijkt massaal Trump gestemd heeft, zou dat niet een veel betere optie zijn, vrees ik. Hoewel hij wel echt een heel goede debater is.
Eigenlijk heeft hij alles mee, behalve dan dat hij homo is (waarvan het toch triest is dat dat een rol speelt). Misschien in 2028! Ik tip hem alvast.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 6 november 2024 @ 18:18:07 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499366
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef JAM het volgende:

[..]
Eigenlijk heeft hij alles mee, behalve dan dat hij homo is (waarvan het toch triest is dat dat een rol speelt). Misschien in 2028! Ik tip hem alvast.
Ook zijn naam werkt niet erg mee.

Overigens stappen serieuze kandidaten niet in in in dergelijke situaties, ze moesten het nu eventueel van opportunisten als Yang hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215499372
Zou Harris in haar speech aankondigen dat ze he over 4 jaar weer wil proberen? Omdat ze nu verloor omdat ze het pas zo laat werd.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:19:41 #161
37950 JAM
pi_215499387
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou Harris in haar speech aankondigen dat ze he over 4 jaar weer wil proberen? Omdat ze nu verloor omdat ze het pas zo laat werd.
Het komt eigenlijk nooit voor (met Trump weer als de uitzondering dus) dat iemand die een verkiezing verloren heeft nog een gooi waagt. Het lijkt me sterk. Ik weet eigenlijk ook niet wat ze nu gaat doen. Misschien dat iemand anders daar meer over te vertellen heeft?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 6 november 2024 @ 18:20:02 #162
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215499391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De hele sunbelt hangt van de dagloners aan elkaar. "Don't ask, don't tell".
Moet je vooral illegaliteit strafbaar maken, zoals ze in Nederland willen. Alleen maar meer macht van de werkgever over de illegale arbeider.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 6 november 2024 @ 18:20:40 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215499403
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:19 schreef JAM het volgende:

[..]
Het komt eigenlijk nooit voor (met Trump weer als de uitzondering dus) dat iemand die een verkiezing verloren heeft nog een gooi waagt. Het lijkt me sterk. Ik weet eigenlijk ook niet wat ze nu gaat doen. Misschien dat iemand anders daar meer over te vertellen heeft?
Laat dat mens even bijkomen zeg. Moet ze nu al weten wat ze gaat doen? :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 6 november 2024 @ 18:20:54 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499409
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan niet, die heeft 0 steun van de oligarchen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 6 november 2024 @ 18:21:03 #165
37950 JAM
pi_215499411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Moet je vooral illegaliteit strafbaar maken, zoals ze in Nederland willen. Alleen maar meer macht van de werkgever over de illegale arbeider.
Kunnen we dan misschien ook weer kopgeld krijgen? Toch een leuke aanvulling op je VUT.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:21:42 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215499415
Komop, we kunnen nu toch wel massaal toegeven dat Kamala gewoon nooit echt populair is geweest, hoe graag ze die indruk probeerden te geven overal.

Deze fout maken de Democraten nooit meer natuurlijk, dit was gewoon een slachting....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215499416
twitter

Wijze woorden van Brianna Wu, verkiezingen worden altijd gewonnen in het midden.
Ik hoop voor de VS dat de democraten wat dat betreft haar advies ten harte nemen en er ook naar gaan handelen.
  Forum Admin woensdag 6 november 2024 @ 18:22:47 #168
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215499430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wijze woorden van Brianna Wu, verkiezingen worden altijd gewonnen in het midden.
Ik hoop voor de VS dat de democraten wat dat betreft haar advies ten harte nemen en er ook naar gaan handelen.
Dat werkt beide kanten op natuurlijk, van een gematigde republikeinse partij is ook geen sprake meer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 november 2024 @ 18:22:51 #169
37950 JAM
pi_215499432
quote:
[ x ]
Ligt er vooral aan welke kant dat midden dan opschuift, moet ik daaraan toevoegen. De VS (ook op plekken waar Harris toch met vrij ruime cijfers gewonnen heeft) is toch weer behoorlijk naar rechts opgeschoven. Dat lijkt me geen goede ontwikkeling. De GOP zal toch ook wel wat water bij de wijn mogen doen om dat land nog enigszins bestuurbaar te houden.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 18:23:42 #170
5428 crew  miss_sly
pi_215499440
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik vind hem erg goed en zou hem graag als kandidaat zien.
Maar dat hij homo is, getrouwd en wel met kinderen, is wel een enorme doorn in het oog van conservatieven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 november 2024 @ 18:24:02 #171
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Die is er mee gestopt met dank aan de feministische beweging alhier.
Ai, dat zat er natuurlijk een keer in. Ach, ik was het politiek nooit met hem eens maar vond hem zeker niet onaardig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215499445
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef HeatWave het volgende:
Komop, we kunnen nu toch wel massaal toegeven dat Kamala gewoon nooit echt populair is geweest, hoe graag ze die indruk probeerden te geven overal.

Deze fout maken de Democraten nooit meer natuurlijk, dit was gewoon een slachting....
Deze fout kunnen ze ook niet meer maken want nu komen er gewoon primaries en zijn mensen zoals Harris volstrekt kansloos.
Als de media 2 jaar geleden eerlijk was geweest over Biden dan was er allang een beweging bij de democraten ontstaan om Biden te vervangen. Kortom er was genoeg tijd voor primaries en met een goede kandidaat hadden ze een sterke kans gemaakt tegen Trump die helaas toch ook een gemankeerde kandidaat is.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:25:40 #173
37950 JAM
pi_215499462
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef HeatWave het volgende:

Oh, dat ben ik roerend met je eens hoor. Dat viel inderdaad vies tegen. Ze heeft zich niet goed weten te onderscheiden en waar ze daar wel in slaagde, niet op de punten die voor de kiezers nu heel belangrijk waren. Vooral verwonderlijk hoeveel stemmers er mee zijn gegaan in het idee dat Trump nu echt een betere impact zal hebben op de economie van de VS met dat rare importheffingenverhaal. Ze had zich in de swingstates ook sterker uit moeten spreken voor de Palestijnse zaak. Maar ja, dat is nu allemaal (helaas) gelul achteraf, natuurlijk.
  woensdag 6 november 2024 @ 18:26:19 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215499469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Deze fout kunnen ze ook niet meer maken want nu komen er gewoon primaries en zijn mensen zoals Harris volstrekt kansloos.
Als de media 2 jaar geleden eerlijk was geweest over Biden dan was er allang een beweging bij de democraten ontstaan om Biden te vervangen. Kortom er was genoeg tijd voor primaries en met een goede kandidaat hadden ze een sterke kans gemaakt tegen Trump die helaas toch ook een gemankeerde kandidaat is.
En zo hoort het ook. Het is allemaal vrij vaag gegaan mbt Kamala en daar hebben ze de prijs voor betaald.

En hun manier van campagne voeren, voornamelijk Trump Hitler noemen , werkt ook gewoon niet blijkbaar, raar :P.

Maar goed, de hoop dat er ooit normale verkiezingen komen daar heb ik maar opgegeven inmiddels :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 18:26:53 #175
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215499473
quote:
[ x ]
Biden is zo midden als maar zijn kan, maar als de Republikeinen niets anders doen dan trollen houdt het natuurlijk op.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')