Die Russen zijn vast al veel eerder met de voorbereidingen van de inval begonnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof alle problemen in die jaren en door specifiek door Trump zijn ontstaan. Poetin in binnengevallen toen Trump weg was. Trump heeft ook NK nog bezocht. In die zin ging er juist een verbroederde werking uit van zijn aanwezigheid op het wereldtoneel.
Het lijkt er meer op alsof de mensheid als geheel ergens volkomen van het padje is geraakt want niemand tolereert meer iets van een ander.
Nauwelijks beter (waarschijnlijk wel iets), daarvoor was de positioneringstijd tekort. Biden (en zijn vrouw) hebben het in principe verneukt voor de Democraten, die had zijn afscheid al veel eerder moeten aankondigen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef JAM het volgende:
Even een leuke What if?-tussendoor. Stel dat men nu enkele maanden geleden Buttigieg naar voren zou hebben geschoven in plaats van Harris. Hoe zouden de kansen dan hebben gelegen?
Zeker en Covid zal ook een grote rol hebben gespeeld, maar Trump gaat het binnen 24 uur oplossen allemaal heeft hij gezegd dus het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die Russen zijn vast al veel eerder met de voorbereidingen van de inval begonnen.
En het begon allemaal niet in februari 2022 hè. Dat was toch al eerder, ook daarvoor was er al een hoop gezeik tussen Oekraïne en Rusland.
Het is een man van uiterste.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag voor het eerst
Voor conservatief Amerika, dat zoals nu blijkt massaal Trump gestemd heeft, zou dat niet een veel betere optie zijn, vrees ik. Hoewel hij wel echt een heel goede debater is.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:12 schreef JAM het volgende:
Even een leuke What if?-tussendoor. Stel dat men nu enkele maanden geleden Buttigieg naar voren zou hebben geschoven in plaats van Harris. Hoe zouden de kansen dan hebben gelegen?
Nou ja sterker nog, hier is het lastig om als illegaal legaal werk te doen. In de VS gaat dat een stuk makkelijker en gebeurt dat dus ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel migranten er in NL zijn?
Dat is in Amerika niet anders, de hele economie zou in mekaar donderen als Trump daadwerkelijk alle illegalen zou deporteren.
De hele sunbelt hangt van de dagloners aan elkaar. "Don't ask, don't tell".quote:Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja sterker nog, hier is het lastig om als illegaal legaal werk te doen. In de VS gaat dat een stuk makkelijker en gebeurt dat dus ook.
Hier heb je vooral veel legale migranten omdat heel Oost-Europa hier gewoon aan de slag mag, bedrijven werkvergunningen voor bakken Indiërs regelen en ga zo maar door. Dit kabinet is ook helemaal niet voornemens om al die tuinders of een ASML voor het hoofd te stoten, dus die maken zich er maar weer vanaf met een roep om meer robotisering.
Eigenlijk heeft hij alles mee, behalve dan dat hij homo is (waarvan het toch triest is dat dat een rol speelt). Misschien in 2028! Ik tip hem alvast.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor conservatief Amerika, dat zoals nu blijkt massaal Trump gestemd heeft, zou dat niet een veel betere optie zijn, vrees ik. Hoewel hij wel echt een heel goede debater is.
Ook zijn naam werkt niet erg mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij alles mee, behalve dan dat hij homo is (waarvan het toch triest is dat dat een rol speelt). Misschien in 2028! Ik tip hem alvast.
Het komt eigenlijk nooit voor (met Trump weer als de uitzondering dus) dat iemand die een verkiezing verloren heeft nog een gooi waagt. Het lijkt me sterk. Ik weet eigenlijk ook niet wat ze nu gaat doen. Misschien dat iemand anders daar meer over te vertellen heeft?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou Harris in haar speech aankondigen dat ze he over 4 jaar weer wil proberen? Omdat ze nu verloor omdat ze het pas zo laat werd.
Moet je vooral illegaliteit strafbaar maken, zoals ze in Nederland willen. Alleen maar meer macht van de werkgever over de illegale arbeider.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De hele sunbelt hangt van de dagloners aan elkaar. "Don't ask, don't tell".
Laat dat mens even bijkomen zeg. Moet ze nu al weten wat ze gaat doen?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk nooit voor (met Trump weer als de uitzondering dus) dat iemand die een verkiezing verloren heeft nog een gooi waagt. Het lijkt me sterk. Ik weet eigenlijk ook niet wat ze nu gaat doen. Misschien dat iemand anders daar meer over te vertellen heeft?
Kan niet, die heeft 0 steun van de oligarchen.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou Harris in haar speech aankondigen dat ze he over 4 jaar weer wil proberen? Omdat ze nu verloor omdat ze het pas zo laat werd.
Kunnen we dan misschien ook weer kopgeld krijgen? Toch een leuke aanvulling op je VUT.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Moet je vooral illegaliteit strafbaar maken, zoals ze in Nederland willen. Alleen maar meer macht van de werkgever over de illegale arbeider.
Dat werkt beide kanten op natuurlijk, van een gematigde republikeinse partij is ook geen sprake meer.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wijze woorden van Brianna Wu, verkiezingen worden altijd gewonnen in het midden.
Ik hoop voor de VS dat de democraten wat dat betreft haar advies ten harte nemen en er ook naar gaan handelen.
Ligt er vooral aan welke kant dat midden dan opschuift, moet ik daaraan toevoegen. De VS (ook op plekken waar Harris toch met vrij ruime cijfers gewonnen heeft) is toch weer behoorlijk naar rechts opgeschoven. Dat lijkt me geen goede ontwikkeling. De GOP zal toch ook wel wat water bij de wijn mogen doen om dat land nog enigszins bestuurbaar te houden.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wijze woorden van Brianna Wu, verkiezingen worden altijd gewonnen in het midden.
Ik hoop voor de VS dat de democraten wat dat betreft haar advies ten harte nemen en er ook naar gaan handelen.
Ik vind hem erg goed en zou hem graag als kandidaat zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij alles mee, behalve dan dat hij homo is (waarvan het toch triest is dat dat een rol speelt). Misschien in 2028! Ik tip hem alvast.
Ai, dat zat er natuurlijk een keer in. Ach, ik was het politiek nooit met hem eens maar vond hem zeker niet onaardig.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is er mee gestopt met dank aan de feministische beweging alhier.
Deze fout kunnen ze ook niet meer maken want nu komen er gewoon primaries en zijn mensen zoals Harris volstrekt kansloos.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef HeatWave het volgende:
Komop, we kunnen nu toch wel massaal toegeven dat Kamala gewoon nooit echt populair is geweest, hoe graag ze die indruk probeerden te geven overal.
Deze fout maken de Democraten nooit meer natuurlijk, dit was gewoon een slachting....
Oh, dat ben ik roerend met je eens hoor. Dat viel inderdaad vies tegen. Ze heeft zich niet goed weten te onderscheiden en waar ze daar wel in slaagde, niet op de punten die voor de kiezers nu heel belangrijk waren. Vooral verwonderlijk hoeveel stemmers er mee zijn gegaan in het idee dat Trump nu echt een betere impact zal hebben op de economie van de VS met dat rare importheffingenverhaal. Ze had zich in de swingstates ook sterker uit moeten spreken voor de Palestijnse zaak. Maar ja, dat is nu allemaal (helaas) gelul achteraf, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef HeatWave het volgende:
Komop, we kunnen nu toch wel massaal toegeven dat Kamala gewoon nooit echt populair is geweest, hoe graag ze die indruk probeerden te geven overal.
Deze fout maken de Democraten nooit meer natuurlijk, dit was gewoon een slachting....
En zo hoort het ook. Het is allemaal vrij vaag gegaan mbt Kamala en daar hebben ze de prijs voor betaald.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Deze fout kunnen ze ook niet meer maken want nu komen er gewoon primaries en zijn mensen zoals Harris volstrekt kansloos.
Als de media 2 jaar geleden eerlijk was geweest over Biden dan was er allang een beweging bij de democraten ontstaan om Biden te vervangen. Kortom er was genoeg tijd voor primaries en met een goede kandidaat hadden ze een sterke kans gemaakt tegen Trump die helaas toch ook een gemankeerde kandidaat is.
Biden is zo midden als maar zijn kan, maar als de Republikeinen niets anders doen dan trollen houdt het natuurlijk op.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |