Die kans is aanwezig ja. Al hebben ze natuurlijk wel hun eigen bewakingsdienst, de PAW patrol ofzoquote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu kan het ineens wel verboden worden? Nu ze bang is dat die haatbaarden in elkaar worden geramd of zo?
omdat de Russen oekraine zijn binnen gevallen zonder redenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef AudiTT het volgende:
Waarom berhaupt Isralische clubs toestaan, maar Russische niet 🤡?
Omdat Isral weer eens op barbaarse is aangevallen door de Palestijnen en later ook nog door Hezbollah vanuit Libanon. Rusland daarentegen valt zelf totaal ongeprovoceerd een ander land aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef AudiTT het volgende:
Wordt je op een gegeven moment niet moe van deze act? Dag in, dag uit.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu kan het ineens wel verboden worden? Nu ze bang is dat die haatbaarden in elkaar worden geramd of zo?
Actquote:Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wordt je op een gegeven moment niet moe van deze act? Dag in, dag uit.
Het is nooit goed h ? Jij balen dat ze maatregelen neemt. Is de typische PVV gedachte en beleid. Chaos creren en de ander (links) de schuld geven.quote:
Dan zou ik er wel mee ophouden he snuggere.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wordt je op een gegeven moment niet moe van deze act? Dag in, dag uit.
Linkse mensen hebben 0 toegevoegde waarde in dit land.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed h ? Jij balen dat ze maatregelen neemt. Is de typische PVV gedachte en beleid. Chaos creren en de ander (links) de schuld geven.
Die spelen alleen maar uitwedstrijden, want naar Israel, wil niemand door de omstandigheden.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:56 schreef Nober het volgende:
Jammer. Had graag wat geschuurd zien worden.
Maar goed Isralische clubs mogen al blij zijn dat ze een uitwedstrijd mogen spelen anno 2024–25.
We zien je UI. Dus weten we waarom je die vraag stelt.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef AudiTT het volgende:
Goede vraag toch? Als een wannabe dictatuur als Turkijequote:Op woensdag 6 november 2024 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We zien je UI. Dus weten we waarom je die vraag stelt.
Jammer man. Gaan we niet op in.
Zelfs een uitwedstrijd in Belgi moest verplaatsen naar Hongarije, de Belgen wilden het niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die spelen alleen maar uitwedstrijden, want naar Israel, wil niemand door de omstandigheden.
Goed hoor....
Ga je later nog met pensioen ?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Linkse mensen hebben 0 toegevoegde waarde in dit land.
Als je de leugen maar vaak genoeg blijft herhalen, ga je het geloven. je wordt de act. Precies de reden waarom je er dan niet meer moe van wordt. Anders zou je inderdaad kapot gaan van je eigen treurigheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
zo consistent en bevlogen een act volhouden dat kan toch niemand?
Omdat wij intelligent zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef AudiTT het volgende:
Over Rusland zijn vanuit internationale organisaties sancties afgeroepen. Samen dus. Dat is toch iets anders dan een individuele club die dan maar meent zelf een beslissing te moeten nemen. Dat is willekeur.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef AudiTT het volgende:
Zeker bang dat al die autochtone Belgen zouden gaan rellenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs een uitwedstrijd in Belgi moest verplaatsen naar Hongarije, de Belgen wilden het niet.
https://en.wikipedia.org/(...)ons_League_A#Group_2
De kans op confrontatie is niet uitgesloten. De demonstratie is niet verboden door Halsema, maar 700m verplaatst.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
Burgemeester Halsema staat een geplande demonstratie van Pro-Palestijnse activisten bij de Johan Cruijff Arena niet toe. Aanleiding voor het protest was de komst van het Isralische Maccabi Tel Aviv in het kader van de Europa League donderdagavond.
[ afbeelding ]
Halsema schrijft, na overleg met het Openbaar Ministerie en de politie, dat het vanwege de drukte bij de Johan Cruijff Arena en de dreiging van gewelddadige confrontaties met Ajaxsupporters niet mogelijk is om bij het stadion de demonstratie te faciliteren en beschermen.
Daarnaast worden meerdere plekken in de stad aangewezen als veiligheidsrisicogebieden. Dat zijn de Dam, het Wallengebied, het Centraal Station, het gebied rondom de Johan Cruijff Arena en de metrolijn tussen CS en het stadion. In dit gebied kan de politie preventief fouilleren. De aangekondigde pro-Palestijnse demonstratie wordt verplaatst naar het Anton de Komplein in Amsterdam-Zuidoost.
‘Rode kaart voor Isral’
Maandag kondigde een collectief van Pro-Palestijnse activisten al aan dat ze wilden demonstreren bij de Johan Cruijff Arena. Volgens hen is het ‘immoreel en onacceptabel dat Maccabi Tel Aviv welkom is in Amsterdam en bij de Europese competitie’. Op X roepen ze op tot het niet door laten gaan van de wedstrijd en een ‘rode kaart voor Isral’. Ook zijn er posters rondom het stadion geplakt.
Aanleiding is de oorlog in Gaza. De groep meldt dat de UEFA stelling in zou moeten nemen tegen de komst van de Isralische club, zoals ‘Rusland al op 28 februari 2022, direct na de inval in Oekrane, werd uitgesloten’. Volgens een woordvoerder is er sprake van een ‘dubbele maatstaf’.
Het leidde meteen tot reacties, ook vanuit de Amsterdamse harde kern. Zo reageerde de F-side dat ‘voetbal geen politiek is’ en dat ze ‘geen vlaggen van conflictgebieden en andere politieke uitingen willen zien tijdens het Europa League-duel tussen ons aller Ajax en Maccabi Tel Aviv FC’. De supportersclub zal ‘ingrijpen waar nodig’.
Ajax speelt donderdagavond om 21.00 uur tegen Maccabi Tel Aviv in het kader van de Europa League. Voor de wedstrijd zijn ook 2600 kaarten aan uitsupporters verkocht.
https://www.ad.nl/nederla(...)-tel-aviv~ae21bfa08/
Ze hebben nu toch hun aandacht en er is geen confrontatie geweest. Win-win.
Misschien even vragen aan van Wagensveld?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat we hiervan kunnen leren is dat je kennelijk het toestaan van (tegen)demonstraties kunt bepalen door je agressief en daarmee potentieel escalerend op te stellen. Je bent een Joodse bejaarde die een net geopend museum wilt bezoeken en wordt belaagd? Het mag schuren. Je wilt vreedzaam slachtoffers van een barbaarse slachtpartij herdenken en je wordt belaagd, je vlaggetje afgepakt? Doen we niets mee. Je wekt de suggestie dat je met je groepje de demonstranten op hun lazer gaat geven? Oke, we verbieden de demonstratie.
Ofwel:
- Je bent een fatsoenlijke demonstrant/herdenker/voorbijganger/reiziger en ondervindt beledigingen, bedreigingen, hinder, vernielingen of diefstal van demonstranten? Pech gehad, je wordt niet of nauwelijks beschermd.
- Je bent agressief, of in potentie agressief, bij voorkeur in een grote groep? Heel behulpzaam wordt ervoor gezorgd dat er niet eens demonstranten zullen zijn.
Wie de situatie naar zijn hand wil zetten moet dus slechts de suggestie van escalatie wekken en daarvoor wat gelijkgestemden zoeken. Heeft een burgemeester dan eigenlijk wel echt de touwtjes in handen, of is deze slechts een speelbal van degenen met de grootste bek?
Als ik die pro gaza-demonstratie zie zie ik genoeg chaos en dat is niet de schuld van de PVV.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nooit goed h ? Jij balen dat ze maatregelen neemt. Is de typische PVV gedachte en beleid. Chaos creren en de ander (links) de schuld geven.
quote:Op donderdag 7 november 2024 00:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Verstandig besluit, want je kan er donder op zeggen dat dit uit de hand gaat lopen.
Ze hebben al aangekondigd dat ze sowieso zullen komen. Verbod of niet:quote:Op woensdag 6 november 2024 19:27 schreef Tekaschi het volgende:
Jammer, eerste keer dat ik zo'n "protest" toejuich, van mij hadden ze daar gewoon mogen staan om voetbalsupporters uit te schelden en te bespugen, waren heerlijke beelden geweest.
Maar Femke moet haar stemvee natuurlijk beschermen, die snapt ook dat die Hamas supporters volledig de vernieling in worden getrapt.
quote:De demonstratie is vanmorgen aangemeld bij de gemeente, "alleen ter kennisgeving, want wij zullen er sowieso staan", zegt n van de initiatiefnemers tegen AT5. De actie zal bij de hoofdingang van het stadion plaatsvinden. "Dit kan niet zomaar worden toegestaan in een stad als Amsterdam. We moeten een geluid laten horen tegen Isral."
toch te triest voor woordenquote:Op donderdag 7 november 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben al aangekondigd dat ze sowieso zullen komen. Verbod of niet:
[..]
In een 3de wereldland kan je inderdaad niet betogen. Beetje slap wel dat de openbare orde niet gehandhaafd kan worden. Blijkbaar kan de ME dat alleen met hippies verkleed als wappies en studenten.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:43 schreef Thorelf het volgende:
we zijn toch potverdorie geen 3e wereldland! al ben ik ik bang dat het niet lang meer zal duren! met dit soort tuig wat zich vermenigvuldigd als konijnen!
Is er een livestream?quote:Op donderdag 7 november 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)n-gevaarlijke-plaatsquote:Pro-Palestijnse demonstratie afgeblazen: 'Arena wordt een gevaarlijke plaats'
6 november 2024, 21.37 uur Door AT5
De aangekondigde pro-Palestijnse demonstratie van morgen gaat niet door. Dat laat initiatiefnemer Week 4 Palestine NL deze avond weten in een online statement. Pro-Palestijnse activisten kondigden eerder aan morgen om 19.00 uur voor de Johan Cruijff Arena te willen demonstreren tegen de komst van Maccabi Tel Aviv. De driehoek liet vandaag weten dat de demonstratie naar het Anton de Komplein in Zuidoost werd verplaatst.
De organisatie van de georganiseerde demonstratie laat weten in gesprek te zijn geweest met Halsema. "We hebben besloten dat we de veiligheid van onze kameraden voorop moeten zetten. We kunnen niet doorgaan met een protest in de Arena, als de stad niet wil doen wat nodig is om een einde te maken aan het georganiseerde geweld tegen kameraden die zich verzetten tegen genocide, apartheid en bezetting", valt er in het statement te lezen.
Dat is er nog gewoon.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh waar is het recht op tegen demonstreren ineens?
Mieten!quote:Op donderdag 7 november 2024 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)n-gevaarlijke-plaats
Ik denk dat de harde kern van Ajax wel zin heeft in een ouderwets robbertje vechten.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vechten? Ik dacht meer aan heropvoeden.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat de harde kern van Ajax wel zin heeft in een ouderwets robbertje vechten.
Ze is gewoon bang dat die "lieve vreedzame" demonstranten klappies terug krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2024 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is er nog gewoon.
Je hebt alleen niet het recht om te demonstreren op een plek naar keuze.
Volgens Razziz El Ghazoui... geloof er helemaal niets van totdat een andere bron hierover bericht.quote:
Uhuh ze hadden wapens maar vluchtten wel weg, heel geloofwaardig.quote:
Joodse Hooligans, dat zijn toch gewoon Ajaxsupporters?quote:
Wat een treurig bericht. Niet eens om de inhoud maar de grammaticale en spellingsfouten doen zeer aan mijn ogen.quote:
Daar heb je het weer, het linkse antisemitisme blijft de kop maar opsteken. GroenLinks burgemeester Halsema doet er geen reet aan. Het wordt tijd voor een radicaal-rechtse omwenteling in dit land dan is het snel afgelopen met de terreur van de moslimknuffelaars. Gelukkig zijn de tekenen gunstig in de VS en Europa dat er zo'n omwenteling komt.quote:
Mwah, ze heeft deze demonstratie wel verboden natuurlijk. Wat dat betreft is dat een uitstekende zet van haar. Halsema heeft gewoon wel het beste meer iedereen voor, daar twijfel ik niet aan. Het is meer dat haar partij die zeer radicale elementen kent, dat maakt het voor haar ook vrij lastig. Zij lijkt mij wel iemand die iedereen te vriend probeert te houden.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Daar heb je het weer, het linkse antisemitisme blijft de kop maar opsteken. GroenLinks burgemeester Halsema doet er geen reet aan. Het wordt tijd voor een radicaal-rechtse omwenteling in dit land dan is het snel afgelopen met de terreur van de moslimknuffelaars. Gelukkig zijn de tekenen gunstig in de VS en Europa dat er zo'n omwenteling komt.
Iets zegt mij dat je geen UvA student bent.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:57 schreef Akathisia het volgende:
Joden die denken veilig te kunnen rondlopen in de hoofdstad der wokeheid.
Dat is inderdaad alweer bijna 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je geen UvA student bent.
Geen stream, wel een blog:quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef ootjekatootje het volgende:
De demo groep is onderweg naar de Arena, iemand een livestream?
Dank je!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen stream, wel een blog:
https://www.at5.nl/artike(...)nten-tegen-te-houden
Ze zoeken elkaar toch ook op?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef Akathisia het volgende:
Vreemd, de hele bedoeling van voetbal is toch het samenbrengen van mensen?
Ze zoeken elkaar op, maar worden niet samengebracht!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:10 schreef PrivacyKoning het volgende:
Ze zoeken elkaar toch ook op?
Alleen met een andere uitkomst dan jij verwachtte.
Omg speciaal hiervoor een account/kloon aangemaakt?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:10 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ze zoeken elkaar toch ook op?
Alleen met een andere uitkomst dan jij verwachtte.
Ik zie hier tweets langskomen waarin mensen gezellig samen zwemmen, hardlopen, klimmen. Lekker in de buitenlucht. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze zoeken elkaar op, maar worden niet samengebracht!
Ah, zo te zien weer met een voorspelbare achtergrond.quote:
Een regenboog.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik zie hier tweets langskomen waarin mensen gezellig samen zwemmen, hardlopen, klimmen. Lekker in de buitenlucht. Wat wil je nog meer?
Marokko ligt niet in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat fijn dat we dat Midden-Oosters tribalisme gemporteerd hebben.
Alsof de pro Palestina luitjes ruzie zoeken vanwege voetbal of slachtoffers van oorlog. En niet omdat men kookt van woede omdat Hamas en co op z'n lazer krijgt.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef Akathisia het volgende:
Vreemd, de hele bedoeling van voetbal is toch het samenbrengen van mensen?
"Ooooooeeeeh."quote:
In de stad van tolerantie, diversiteit en liefde? Als daar de woede niet weggenomen kan worden, waar dan wel?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
Alsof de pro Palestina luitjes ruzie zoeken vanwege voetbal of slachtoffers van oorlog. En niet omdat men kookt van woede omdat Hamas en co op z'n lazer krijgt.
Als die Paligekkies specifiek af gaan op een groep mensen uit Israel dan zijn ze wel degelijk uit op ruzie.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
Alsof de pro Palestina luitjes ruzie zoeken vanwege voetbal of slachtoffers van oorlog. En niet omdat men kookt van woede omdat Hamas en co op z'n lazer krijgt.
#Hexitquote:
Laten we het deporteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat fijn dat we dat Midden-Oosters tribalisme gemporteerd hebben.
Aftreden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekker gewerkt weer Halsema. Hulde. Zoveelste keer dat ze alle controle compleet kwijt is.
Ajb.quote:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een aardig relletje wordt. Ook door de reactie vanuit Netanyahu.quote:
Zie wat de echte opvolgens van de nazi's zijn iddquote:
Halsema mag weg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat dit een aardig relletje wordt. Ook door de reactie vanuit Netanyahu.
Persoonlijk ben ik van mening - misschien schop ik mensen nu tegen de schenen - dat er helemaal geen supporters van Maccabi naar Amsterdam hadden moeten komen. Dit is vragen om problemen en woensdag/donderdag overdag bleek al dat ook zij zich nogal opvallend hebben gedragen in de stad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Halsema mag weg.
Ze heeft zich internationaal voor idioot gezet.
Een bepaalde groep mensen gedraagt zich al tijden opvallend in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening - misschien schop ik mensen nu tegen de schenen - dat er helemaal geen supporters van Maccabi naar Amsterdam hadden moeten komen. Dit is vragen om problemen en woensdag/donderdag overdag bleek al dat ook zij zich nogal opvallend hebben gedragen in de stad.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan staat Nederland op dit moment ook nog eens niet toe dat de twee repratieringsvliegtuigen mogen landen
Het had om te beginnen verstandig geweest om niet allerlei rottigheid uit te gaan halen. Begint wel een opvallende gewoonte van Israli's te worden trouwens: allerlei misdaden te begaan en vervolgens verbaast op te kijken als er reacties komen. "oh dat antisemitisme weer".quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening - misschien schop ik mensen nu tegen de schenen - dat er helemaal geen supporters van Maccabi naar Amsterdam hadden moeten komen. Dit is vragen om problemen en woensdag/donderdag overdag bleek al dat ook zij zich nogal opvallend hebben gedragen in de stad.
Fixed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het had om te beginnen verstandig geweest om niet allerlei rottigheid uit te gaan halen. Begint wel een opvallende gewoonte van Moslims te worden trouwens: allerlei misdaden te begaan en vervolgens verbaast op te kijken als er reacties komen. "oh dat racisme weer".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Weet je ook eens hoe een dag in het leven van de gemiddelde moslim eruit ziet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Fixed.
[spoilerLekker alles en iedereen of een kam scheren/spoiler]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe een dag in het leven van de gemiddelde moslim eruit ziet.
Eerst een posting van mij kopiren en vervolgens reageren met een smiley. Je steekt wel heel erg weinig moeite in je mening. Zal wel een reden hebben: het is blijkbaar een goedkope mening.quote:
Spoilertje vergeten te lezen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst een posting van mij kopiren en vervolgens reageren met een smiley. Je steekt wel heel erg weinig moeite in je mening. Zal wel een reden hebben: het is blijkbaar een goedkope mening.
Je zou zeggen dat er een keer consequenties voor haar volgen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekker gewerkt weer Halsema. Hulde. Zoveelste keer dat ze alle controle compleet kwijt is.
Ik had hem letterlijk gequote in de posting waarop jij reageerde. Misschien moet je eerst een lezen waarop je reageert.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Spoilertje vergeten te lezen?
Oke, dan ben je dus gewoon niet zo snugger.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had hem letterlijk gequote in de posting waarop jij reageerde. Misschien moet je eerst een lezen waarop je reageert.
Jouw standaarden voor wat snugger en niet snugger omvat zijn niet zo heel interessant. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oke, dan ben je dus gewoon niet zo snugger.
Dat kan ook.
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zij hebben denk ik net zo veel rechten als ieder ander om gewoon vrij af te reizen naar Amsterdam. Maar omdat er in Amsterdam een groepering actief is die zich niet kan gedragen moeten zij dan maar thuis blijven? Wel een beetje de wereld op zijn kop.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oelewapper, je trapt er in. Het is net andersom. Er is daar een Isralir de gracht in geduwd en een Isralirwordt daar op beeld in elkaar geslagen. Onder aan die tweet heeft hij ook beeld van een taxichauffeur waar de taxi wordt aangevallen alleen daar is niet duidelijk wie of wat daar gebeurtquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:57 schreef beantherio het volgende:
[ x ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)amsterdam-slaags-met
Wat verschrikkelijk dat antisemitisme.
Oh ja de Isralir die in de gracht gesprongen is is er ineens in geduwd. Over oelewapper gesproken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oelewapper. Het is net andersom natuurlijk. Er is een Isralir de gracht in geduwd en een Isralir wordt daar op beeld in elkaar geslagen. Oelewapper
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het had om te beginnen verstandig geweest om niet allerlei rottigheid uit te gaan halen. Begint wel een opvallende gewoonte van Israli's te worden trouwens: allerlei misdaden te begaan en vervolgens verbaast op te kijken als er reacties komen. "oh dat antisemitisme weer".
Hmmja, je geeft zelf de brandstof voor het idee dat groepen over n kam scheren wegens gedrag van individuen best logisch is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:25 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eerst een posting van mij kopiren en vervolgens reageren met een smiley. Je steekt wel heel erg weinig moeite in je mening. Zal wel een reden hebben: het is blijkbaar een goedkope mening.
Op dit forum vallen mensen over elkaar om de meest verschrikkelijke stereotypen uit te spuwen over Moslims. Als ik dan eens een keer aankaart dat Israli's graag in de slachtofferrol duiken terwijl ze zelf allerlei misdaden plegen (waar afgelopen nacht een schoolvoorbeeld van was) dan is dat ineens niet goed meer. Als je dat soort meningen niet meer wil horen dan moet je daar misschien zelf geen aanleiding voor geven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, je geeft zelf de brandstof voor het idee dat groepen over n kam scheren wegens gedrag van individuen best logisch is.
Datgene waar jij op duidt is niet een 'bias' maar 'mens zijn'. Ieder weldenkend mens zou de ellende in Gaza aan het hart moeten gaan. De vraag is eerder waarom jij dat blijkbaar niet hebt.quote:Waar je eigen bias zit is trouwens wel duidelijk hoor...
Dus je zet daar zelf stereotypes tegenover.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op dit forum vallen mensen over elkaar om de meest verschrikkelijke stereotypen uit te spuwen over Moslims. Als ik dan eens een keer aankaart dat Israli's graag in de slachtofferrol duiken terwijl ze zelf allerlei misdaden plegen (waar afgelopen nacht een schoolvoorbeeld van was) dan is dat ineens niet goed meer. Als je dat soort meningen niet meer wil horen dan moet je daar misschien zelf geen aanleiding voor geven.
[..]
Datgene waar jij op duidt is niet een 'bias' maar 'mens zijn'. Ieder weldenkend mens zou de ellende in Gaza aan het hart moeten gaan. De vraag is eerder waarom jij dat blijkbaar niet hebt.
De racistische aap komt weer eens uit de mouw.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ieder weldenkend mens.
Flikker toch op met dat Gazatuig, die Hamasstemmers, De vraag waarom iemand dat niet heeft? Zie gisteren?
FUCK PALESTINE!!!!
Ja, lekker op jodenjacht en dan meteen weer de rassiesmekaart!quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
De racistische aap komt weer eens uit de mouw.
Je valt mij nu aan maar dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe kritisch je over degenen aan de pro-Isral kant bent geweest. Je kunt niet van de ene partij de woorden op een goudschaaltje wegen terwijl je van de andere partij accepteert dat die het bloed door de straten doet stromen. Laat die gesuggereerde "neutraliteit" maar eens zien zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus je zet daar zelf stereotypes tegenover.
Waar je Gaza ineens vandaan haalt is me een raadsel. Of liever: helemaal niet.
Je zit zo in die fuik dat ook het gelazer in Amsterdam door die lens bekeken MOET worden.
Mij gaat elk menselijk leed aan het hart; waar ik voor pas is het tribalisme en de schijnheiligheid en bovenal het soort politisering waar jij hier weer een prima voorbeeld van toont.
Die kun je nu en per direct croften met de handige 'zoeken' functie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je valt mij nu aan maar dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe kritisch je over degenen aan de pro-Isral kant bent geweest. Je kunt niet van de ene partij de woorden op een goudschaaltje wegen terwijl je van de andere partij accepteert dat die het bloed door de straten doet stromen. Laat die gesuggereerde "neutraliteit" maar eens zien zou ik zeggen.
Op jodenjacht gaan is zeker racisme. En wat vind je van "Let the IDF win, to fuck the Arabs" of "kill the Arabs"?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker op jodenjacht en dan meteen weer de rassiesmekaart!
Wat ik vind? Dat dingen roepen nooit zo erg zal zijn als daadwerkelijk mensen fysiek aanvallen, dat vind ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op jodenjacht gaan is zeker racisme. En wat vind je van "Let the IDF win, to fuck the Arabs" of "kill the Arabs"?
De "there are no schools in Gaza because there are no children left" noemen we gemakshalve 'smakeloos'.
Dat had ik wel verwacht, dat je niet kan erkennen dat die teksten ook racistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ik vind? Dat dingen roepen nooit zo erg zal zijn als daadwerkelijk mensen fysiek aanvallen, dat vind ik.
En doe lekker alsof dit een eenmalig, uniek, islamitisch incident is, pas de eerste keer dat "ze" zich misdragen.
Blijf goedpraten, blijf wegkijken, ook jij zal op een gegeven moment moeten bukken voor de islam als het zo doorgaat.
OK, sukkelquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht, dat je niet kan erkennen dat die teksten ook racistisch zijn.
Ik praat niks goed, ik stel nergens dat teksten erger zijn dan geweld, ik ontken ook nergens dat dit vaker gebeurt of dat wij in Nederland een groot probleem met Jodenhaat hebben.
Je verzint weer van alles over wat ik zou denken of zou beweren. Wat ben jij dan toch een ongelofelijke kneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |