abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2024 @ 08:38:21 #201
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215492740
Zijn ze aan die kant nou gewoon dom? Of is er zo'n grote angst voor een vrouw als president?
Manmanman

Ik treur voor de mensheid.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 08:38:28 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215492744
quote:
81s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Hij speecht alsof hij een Oscar heeft gewonnen. Niks presidentieels aan. :{
Joh :D

Ik ben héél benieuwd of er een paar momenten bij elkaar te schrapen zijn waarin hij zich ooit überhaupt langer dan twee minuten presidentieel gedragen heeft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215492745
Waar is Elon? :P
pi_215492746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Er zijn er wel meer dan Adolf hoor ;)

Maar de soep zal vast niet zo heet gegeten worden als ie nu wordt opgediend. Ik maak me persoonlijk niet al teveel zorgen. Al had ik het liever anders gezien, maar de Dems make gewoon een fout om in een conservatief land als de VS met Harris als kandidaat te komen.
Nou ja, ik denk dat de soep wel degelijk heet wordt gegeten. Anders dan acht jaar geleden, wordt Trump straks niet omringd door gematigde Republikeinen. Zijn kabinet zal bestaan uit maga-conservatieven die niets doen om zijn slechtste eigenschappen in toom te houden, integendeel.

Het wordt zeker geen herhaling van zijn vorige termijn - en die was al in veel opzichten al een verschrikking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215492747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Was maar 42 Miljard. Worth it. Kan hij weer 4 jaar aan de overheidstiet hangen.
Inderdaad aankoop twitter lijkt een belangrijk element te zijn.
pi_215492749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze aan die kant nou gewoon dom? Of is er zo'n grote angst voor een vrouw als president?
Manmanman

Dom volk :Y
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
  woensdag 6 november 2024 @ 08:38:53 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215492751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:35 schreef Dutch_view het volgende:
Speeches zonder teleprompter zijn ook maar wat onsamenhangend :D
Met ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215492752
quote:
81s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Hij speecht alsof hij een Oscar heeft gewonnen. Niks presidentieels aan. :{
Voor Home Alone 2.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215492753
Trump die ook gewoon de popular vote gaat winnen stond toch niet op mijn bingokaart... het echte gevaar schuilt er nu vooral in dat alles wat gematigd was om hem heen in 2016 nu is verdwenen, plus het feit dat ie zowel in de Senaat als het Huis van Afgevaardigden een meerderheid heeft.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215492754
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:28 schreef Lichtloper het volgende:
RIP Oekraine ;(
Want? moet de VS steeds de kastanjes uit het vuur halen? Europa kan ook eens daadwerkelijk iets gaan doen, maar daar zit ook geen echte wil om de nek uit te steken.

Ik lees echt veel slechte takes hier.Mensen, Kamala is een muurbloem en zou in onderhandelingen compleet weggespeeld worden. Trump is een narcist, maar heeft wel 1 eigenschap mee die helpt op het wereldtoneel: onvoorspelbaarheid. En trump heeft met de moord op die iraanse generaal in zijn eerste termijn laten zien dat hij niet terugdienst voor zware maatregelen.

Voor de rest: qua economie deed Biden en Kamala het zeker ook niet goed. Daarnaast is de fentanyl crisis onder hun bewind volledig uit de hand gelopen en de onder democratische leiding sanctuary cities zijn hellholes geworden. Weinig kans dat Kamala daar iets aan zou doen, want dat deden ze nu al niet.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215492755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Moldavië heeft net gekozen voor een westerse kandidaat toch?
Jep. Dus dat vind Poetin niet tof. En je zit met Transnistrië daar natuurlijk.

Georgië lijkt pro-Russisch in de regering nu, maar veel pro-Europese sentimenten onder het volk.
pi_215492759
Jaaaa Elon The new star *O* *O* *O* *O* *O*
pi_215492762
een nieuwe gouden eeuw voor Amerika _O-
grenzen dicht :{w
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
pi_215492763
ElonGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 6 november 2024 @ 08:39:44 #215
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215492765
Trump die de popular vote heeft gewonnen is een grote win ook. Hoe de fuck flikt ie dat nou
graag op anoniem
  woensdag 6 november 2024 @ 08:39:58 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215492766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:39 schreef Bensel het volgende:

[..]
Want? moet de VS steeds de kastanjes uit het vuur halen? Europa kan ook eens daadwerkelijk iets gaan doen, maar daar zit ook geen echte wil om de nek uit te steken.

Ik lees echt veel slechte takes hier.Mensen, Kamala is een muurbloem en zou in onderhandelingen compleet weggespeeld worden. Trump is een narcist, maar heeft wel 1 eigenschap mee die helpt op het wereldtoneel: onvoorspelbaarheid. En trump heeft met de moord op die iraanse generaal in zijn eerste termijn laten zien dat hij niet terugdienst voor zware maatregelen.

Voor de rest: qua economie deed Biden en Kamala het zeker ook niet goed. Daarnaast is de fentanyl crisis onder hun bewind volledig uit de hand gelopen en de onder democratische leiding sanctuary cities zijn hellholes geworden. Weinig kans dat Kamala daar iets aan zou doen, want dat deden ze nu al niet.
Europese landen zijn VS voorbijgestreefd als grootste leverancier van militaire hulp aan Oekraïne

Oekraïne heeft het afgelopen jaar meer militaire hulp uit Europa ontvangen dan uit de VS. Dat is opvallend: tot de zomer van vorig jaar waren de Amerikanen juist verreweg de belangrijkste steunpilaar van het Oekraïense leger in de strijd tegen de Russen.

https://www.volkskrant.nl(...)n-oekraine~b2c37211/
pi_215492767
Nou, over 4 jaar zijn er natuurlijk wel weer verkiezingen. De most fair verkiezingen ooit zelfs. Trump krijgt dan op miraculeuze wijze gewoon 96,8% procent van de stemmen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215492768
Hoeven we hopelijk de volgende verkiezingen in ieder geval niet meer te horen over dat keys model van Alan Lichtman.
pi_215492781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman

Tja, hier stemmen ook miljoenen mensen op Wilders. Er lijkt overal een soort van onverschilligheid te zijn ingeslopen bij het electoraat.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 november 2024 @ 08:41:08 #220
426493 crew  PippenScottie
pi_215492782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Moldavië heeft net gekozen voor een westerse kandidaat toch?
Dat heeft Oekraine ook meermaals gedaan. ;(
My friends all drive horses
pi_215492783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:39 schreef TheVulture het volgende:
Trump die ook gewoon de popular vote gaat winnen stond toch niet op mijn bingokaart... het echte gevaar schuilt er nu vooral in dat alles wat gematigd was om hem heen in 2016 nu is verdwenen, plus het feit dat ie zowel in de Senaat als het Huis van Afgevaardigden een meerderheid heeft.
Gevaar?
pi_215492784
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, over 4 jaar zijn er natuurlijk wel weer verkiezingen. De most fair verkiezingen ooit zelfs. Trump krijgt dan op miraculeuze wijze gewoon 96,8% procent van de stemmen.
Volgens mij had Trump aangekondigd dat er niet meer gekozen hoeft te worden.
Geen verkiezingen meer dus.....
  woensdag 6 november 2024 @ 08:41:18 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215492785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk dat de soep wel degelijk heet wordt gegeten. Anders dan acht jaar geleden, wordt Trump straks niet omringd door gematigde Republikeinen. Zijn kabinet zal bestaan uit maga-conservatieven die niets doen om zijn slechtste eigenschappen in toom te houden, integendeel.

Het wordt zeker geen herhaling van zijn vorige termijn - en die was al in veel opzichten al een verschrikking.
Blijft wel de vraag of dat allemaal zo eenvoudig gaat als op papier staat. Het is ook weer een bron voor vooral chaos.

Vorige termijn speelde hij eigenlijk bijna niets klaar behalve belasting verlagingen.
pi_215492786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Europese landen zijn VS voorbijgestreefd als grootste leverancier van militaire hulp aan Oekraïne

Oekraïne heeft het afgelopen jaar meer militaire hulp uit Europa ontvangen dan uit de VS. Dat is opvallend: tot de zomer van vorig jaar waren de Amerikanen juist verreweg de belangrijkste steunpilaar van het Oekraïense leger in de strijd tegen de Russen.

https://www.volkskrant.nl(...)n-oekraine~b2c37211/
Details doen er niet toe bij de aanbidders van populisten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 november 2024 @ 08:41:42 #225
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215492790
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
3e termijn ja? Fixt ie voor die tijd wel.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')