Een vreselijk mens, waarvan ik bang ben dat we de komende jaren nog veel gaan horen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, de goedbetaalde Poetin aanhang is blij natuurlijk.
Deze mevrouw is totaal geschift, met haar omvolkingstheorieën, maar wordt helaas goed betaald.
Verdeel en heers. Met racisme de meute uit elkaar spelen.
Met het huidige 'leiderschap' in de EU komt die strategische autonomie ook niet van de grond. RIP ons.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
De EU binnenvallen is nog steeds een enorme stap, dus Litouwen zal wel mee vallen. Oekraïne moet nu eigenlijk alles doen om zo snel mogelijk onderhandelingen te beginnen zolang ze nog een positie hebben, vrees ik. Anders is straks heel Oekraïne (en daarna ook Moldavië?) Russisch.
Sterker nog, het EU verdrag voor steun is veel sterker dan dat van de NAVO, artikel 5 zegt wel dat je moet helpen, maar niet hoeveel, kortom als je 1 soldaat afstaat voldoe je al.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
De EU binnenvallen is nog steeds een enorme stap, dus Litouwen zal wel mee vallen. Oekraïne moet nu eigenlijk alles doen om zo snel mogelijk onderhandelingen te beginnen zolang ze nog een positie hebben, vrees ik. Anders is straks heel Oekraïne (en daarna ook Moldavië?) Russisch.
Denk dat het vooral komt door de lage opkomst. (als ik zie welke cijfers trump krijgt met deze winst).quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer dan Adolf hoor
Maar de soep zal vast niet zo heet gegeten worden als ie nu wordt opgediend. Ik maak me persoonlijk niet al teveel zorgen. Al had ik het liever anders gezien, maar de Dems make gewoon een fout om in een conservatief land als de VS met Harris als kandidaat te komen.
Onderhandelingen beginnen in de regel pas als beide partijen het gevoel hebben dat ze niet veel verder komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..] Oekraïne moet nu eigenlijk alles doen om zo snel mogelijk onderhandelingen te beginnen zolang ze nog een positie hebben, vrees ik. Anders is straks heel Oekraïne (en daarna ook Moldavië?) Russisch.
Die positie zijn ze hiermee verloren, dat weet Poetin ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zei het toch, er waren een uur of 8 geleden exact twee opties voor zijn speech:quote:
Oekraïne tja..quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze in Litouwen en Oekraïne wakker zijn geworden
Moldavië heeft net gekozen voor een westerse kandidaat toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oekraïne tja..
Litouwen heeft nog NAVO-lidmaatschap itt Moldavië en Georgië. Die gaan dan sowieso eerst eraan.
Die doen wel mee met het ESF, das ook best belangrijk!quote:Op woensdag 6 november 2024 08:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oekraïne tja..
Litouwen heeft nog NAVO-lidmaatschap itt Moldavië en Georgië. Die gaan dan sowieso eerst eraan.
Je zult zien dat als de EU echt aangevallen is, de EU plotseling 1 blok is. Dat was al zo toen Oekraïne aangevallen werd. Binnen de EU ben je ook zonder de steun van de VS wel veilig, het enige land dat sterker is dan de EU als blok is de VS, maar zelfs Trump heeft er geen behoefte aan hier binnen te vallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met het huidige 'leiderschap' in de EU komt die strategische autonomie ook niet van de grond. RIP ons.
Walz kwam op mij wel over als een nuchterige en scherpe spreker. Wellicht had hij beter de kandidaat kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer dan Adolf hoor
Maar de soep zal vast niet zo heet gegeten worden als ie nu wordt opgediend. Ik maak me persoonlijk niet al teveel zorgen. Al had ik het liever anders gezien, maar de Dems make gewoon een fout om in een conservatief land als de VS met Harris als kandidaat te komen.
Nou succes er meequote:Op woensdag 6 november 2024 08:33 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga een cursus Russisch beginnen
Ik ben aan de Wodka gegaan, hoop dat dat ook voldoende is om gespaard te worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:33 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga een cursus Russisch beginnen
Oprechte vraag: hoe kan een president(skandidaat) uit een land 8000km verderop je held zijn? Wat heeft Donald Trump voor jou betekent dat hij je held is?quote:
Kans dat Poetin nu om tafel wil gaan is, natuurlijk heel erg klein.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik haal de Sovjet-vlag maar vast van de zolder.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben aan de Wodka gegaan, hoop dat dat ook voldoende is om gespaard te worden.
Nou mijn naam kun je heel makkelijk russificeren:quote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben aan de Wodka gegaan, hoop dat dat ook voldoende is om gespaard te worden.
Eens, maar wat heeft Oekraïne voor andere opties?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:35 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Kans dat Poetin nu om tafel wil gaan is, natuurlijk heel erg klein.
Hopen dat een biden nu snel toestemming geeft voor vol wapen aanval tot januari.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, maar wat heeft Oekraïne voor andere opties?
Was maar 42 Miljard. Worth it. Kan hij weer 4 jaar aan de overheidstiet hangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:35 schreef byah het volgende:
X heeft hier de verkiezingen over de streep getrokken. Waar Facebook jaren geleden nog kritisch bekeken wordt is er nu een platform wat open en bloot een kandidaat steunt. Wat een walgelijk land en ik maak me zorgen om de lange termijn gevolgen van deze (mogelijke) uitslag
Ongehoord Nederland op primetime binnenkort.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een vreselijk mens, waarvan ik bang ben dat we de komende jaren nog veel gaan horen.
Beschaafdheid is al heel lang geen criterium meer om president te wordenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:36 schreef Zwansen het volgende:
Hij speecht alsof hij een Oscar heeft gewonnen. Niks presidentieels aan.
Ook een leuke was dat de Democraten Cardi B op het podium brachten en de teleprompter deed het niet. Ze moeste toen tijdrekken want ze kon amper wat zeggen zonderquote:Op woensdag 6 november 2024 08:35 schreef Dutch_view het volgende:
Speeches zonder teleprompter zijn ook maar wat onsamenhangend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |