Hoe denk je dat ze in Litouwen en Oekraïne wakker zijn gewordenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Georgië en Moldavië kijken met argusogen naar deze verkiezingsuitslag denk ik.
Nee, zo is ie normaal ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo te zien heeft Trump hier en daar al een snuifje genomen, jezus
Heeft je biertje gesmaakt?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef Eagles89 het volgende:
Ik word gewoon emotioneel. Dit is zoooo mooi na al die jaren van valse beschuldigingen en hoaxen en leugens in de media. Wie het laatst lacht LACHT HET BEST. Hiervoor ben ik al 24 uur wakker, WIN WIN WIN.
In Litouwen zingen ze nu massaal You'll Never Walk Alone, komt goed!quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze in Litouwen en Oekraïne wakker zijn geworden
Zoals het winnen van de verkiezingen in 2020. toch bijzonder dat hij nu wel de verkiezingen als eerlijk bestempeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef Eagles89 het volgende:
Ik word gewoon emotioneel. Dit is zoooo mooi na al die jaren van valse beschuldigingen en hoaxen en leugens in de media. Wie het laatst lacht LACHT HET BEST. Hiervoor ben ik al 24 uur wakker, WIN WIN WIN.
Trump stond voor de verkiezingen op 1.7 en Harris op 2.5.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
De odds op Trump waren als boven de 70% voor de verkiezingen.
Dit is wel een beetje cringe. Maar goed, die hengelt ook gewoon naar een baantje bij een of andere think tank.quote:
Litouwen en Oekraïne kan ik me alleen indenken, Letland ga ik zo eens navragen, wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, de goedbetaalde Poetin aanhang is blij natuurlijk.quote:
Tijd om de loopgraven te bemannen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja dat is nu ook wel gespeeld.quote:
De EU binnenvallen is nog steeds een enorme stap, dus Litouwen zal wel mee vallen. Oekraïne moet nu eigenlijk alles doen om zo snel mogelijk onderhandelingen te beginnen zolang ze nog een positie hebben, vrees ik. Anders is straks heel Oekraïne (en daarna ook Moldavië?) Russisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja vervelend miepje is hetquote:Op woensdag 6 november 2024 08:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje cringe. Maar goed, die hengelt ook gewoon naar een baantje bij een of andere think tank.
Ik weet oprecht niet wie erger is, dit sujet of Bolsonaro. Wiens aanhang erger is weet ik wel en het is niet die van Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:29 schreef Perrin het volgende:
In de ideale wereld zouden de president van de Verenigde Staten en de walgelijkste persoon ter wereld twee verschillende personen zijn.
Er zijn er wel meer dan Adolf hoorquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, en klagen over een [b]democratisch[/b] gekozen president is logisch![]()
(jaja, kom er maar in met Adolf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |