Flinke wat wapens richting Oekraine sturen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2024 08:44 schreef Ulx het volgende:
Biden kan trouwens toch wat leuks doen als officiële act?
Van het SC mag dat geloof ik.
Dit lijkt me ook vooral meegaan in 'art of the deal' geneuzel. Kijk de man is vrij voorspelbaar, want het is gewoon een isolationist. Die gaat geen troepen of grote hoeveelheden wapens committeren aan buitenlandse conflicten.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
Want? moet de VS steeds de kastanjes uit het vuur halen? Europa kan ook eens daadwerkelijk iets gaan doen, maar daar zit ook geen echte wil om de nek uit te steken.
Ik lees echt veel slechte takes hier.Mensen, Kamala is een muurbloem en zou in onderhandelingen compleet weggespeeld worden. Trump is een narcist, maar heeft wel 1 eigenschap mee die helpt op het wereldtoneel: onvoorspelbaarheid. En trump heeft met de moord op die iraanse generaal in zijn eerste termijn laten zien dat hij niet terugdienst voor zware maatregelen.
Voor de rest: qua economie deed Biden en Kamala het zeker ook niet goed. Daarnaast is de fentanyl crisis onder hun bewind volledig uit de hand gelopen en de onder democratische leiding sanctuary cities zijn hellholes geworden. Weinig kans dat Kamala daar iets aan zou doen, want dat deden ze nu al niet.
Dit is onzin. Obama heeft de verkiezingen ook twee keer gewonnen. En ze is niet ‘zwart’.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:44 schreef klaasweetalles het volgende:
De overwinning is heel simpel te verklaren
er zijn nog altijd meer blanken dan zwarten in amerika
de meeste blanken gaan echt niet op de zwarte harris stemmen
Ja en ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn ze aan die kant nou gewoon dom? Of is er zo'n grote angst voor een vrouw als president?
Manmanman
Ik treur voor de mensheid.
Zelfs in Rusland heb je nog steeds verkiezingenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lulkoek en een groot deel van de Amerikanen zal daar niet mee akkoord gaan.
Ja, dat denk ik wel. Het is immers een groot imago probleem en kost bakken met geld als het zo doorgaat. Maar het zal hem niet makkelijk gemaakt gaan worden: het is voornamelijk ee probleem in de grote democratische steden, en daar zal hij moeilijk iets geregeld kunnen krijgen (denk aan de weigering van New York boor de door trump aangeboden staatshulp om de coronacrisis die daar gierend uit de hand liep onder controle te krijgen)quote:Op woensdag 6 november 2024 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump wel iets gaat doen aan de fentanyl crisis?
Trouwens, is die fentanyl crisis niet al veel eerder ontstaan?
Dit is dus niet waar! CNN is van een conservatief, WP is van Bezos, La times etc van conservatieven. Om maar niet te spreken over Murdochs media rijk. Twitter is van een conservatief. Alleen reddit is volgens mij nog in handen van de oprichters, g heeft niet 1 miljardair als eigenaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Cry more. Meeste grote media is in handen van democraten. Nu is er een platform dat niet biased is richting 1 partij (op X zitten de meeste democraten ook gewoon) en is het ineens een probleem. Blijkbaar zijn de linkse fundamenten toch niet zo breed gedragen.
Wat, X is niet biased?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Cry more. Meeste grote media is in handen van democraten. Nu is er een platform dat niet biased is richting 1 partij (op X zitten de meeste democraten ook gewoon) en is het ineens een probleem. Blijkbaar zijn de linkse fundamenten toch niet zo breed gedragen.
Het hoeft ook waar te zijn als het maar lekker bekt. Zo rolt men binnen het moderne rechts populisme.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar! CNN is van een conservatief, WP is van Bezos, La times etc van conservatieven. Om maar niet te spreken over Murdochs media rijk. Twitter is van een conservatief. Alleen reddit is volgens mij nog in handen van de oprichters, g heeft niet 1 miljardair als eigenaar.
Wel als ze enkel en alleen gekozen zou worden OMDAT ze een zwarte vrouw is.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en ja.
En een zwarte vrouw is nog veel enger dan "een vrouw".
En dat ze niet op Harris wilden stemmen verbaast me niet zo, gezien het racisme en de misogynie waarmee het volk nog steeds doordrenkt is, maar dat ze wel op Trump wilden stemmen geeft vooral aan hoe erg.
Dat je op een totaalidioot stemt om maar te voorkomen dat een zwarte vrouw president wordt...
Harris is er net in gedokenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is onzin. Obama heeft de verkiezingen ook twee keer gewonnen. En ze is niet ‘zwart’.
Dat is wat de clowns zeggen. Ja het was heel biased zogenaamd, nooit enige bewijs voor gekomen, maar nu ze nog 10x zo biased zijn vinden de fans het fair.quote:
Je bent niet zo van de Tunesiëdeal?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het enige gevaar hier in Europa is Von der leyen
Nou ja, als ik hem zo zie weet ik niet of we hier daadwerkelijk 4 jaar last van gaan hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Na 9 jaar Trump in het nieuws was ik er wel klaar mee. Zijn we er de komende 4 jaar nog niet vanaf.
Jij denkt dat men op Trump stemden omdat hij een man is, en niet omdat de Dems een kut campagne hadden met paniekvoetbal en een last minute change die rampzalig voor ze uitpakten?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en ja.
En een zwarte vrouw is nog veel enger dan "een vrouw".
En dat ze niet op Harris wilden stemmen verbaast me niet zo, gezien het racisme en de misogynie waarmee het volk nog steeds doordrenkt is, maar dat ze wel op Trump wilden stemmen geeft vooral aan hoe erg.
Dat je op een totaalidioot stemt om maar te voorkomen dat een zwarte vrouw president wordt...
Hoe precies?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het enige gevaar hier in Europa is Von der leyen
KingTrolanded.quote:
Wat gaat Trump doen tegen de fentanyl crisis dan? Vind het niet bepaald republikeins om drugs te gaan reguleren.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
Want? moet de VS steeds de kastanjes uit het vuur halen? Europa kan ook eens daadwerkelijk iets gaan doen, maar daar zit ook geen echte wil om de nek uit te steken.
Ik lees echt veel slechte takes hier.Mensen, Kamala is een muurbloem en zou in onderhandelingen compleet weggespeeld worden. Trump is een narcist, maar heeft wel 1 eigenschap mee die helpt op het wereldtoneel: onvoorspelbaarheid. En trump heeft met de moord op die iraanse generaal in zijn eerste termijn laten zien dat hij niet terugdienst voor zware maatregelen.
Voor de rest: qua economie deed Biden en Kamala het zeker ook niet goed. Daarnaast is de fentanyl crisis onder hun bewind volledig uit de hand gelopen en de onder democratische leiding sanctuary cities zijn hellholes geworden. Weinig kans dat Kamala daar iets aan zou doen, want dat deden ze nu al niet.
Dan zitten we met mr. eyeliner, ook geen fijn vooruitzicht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als ik hem zo zie weet ik niet of we hier daadwerkelijk 4 jaar last van gaan hebben.
Nouja dat soort doldrieste ideeën moet je juist niet uitvoeren als je autocraat wilt worden. Dan moet je je ook kunnen beheersen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt als president niet voor alles de steun nodig van het Congres (die trouwens geheel rood dreigt te kleuren). Trump werd - zo begrijp ik - regelmatig in toom gehouden door mannen zoals Kelly, Mattis en anderen. Zo zou hij met scherp hebben willen schieten op BLM-demonstranten, maar werd dat uit z'n kop gepraat door de 'adults in the room'.
Ook vroeg hij Jeff Sessions herhaaldelijk om tegenstanders te vervolgen. Maar die weigerde, omdat Sessions een relatief gematigde Republikein is. Wat als er straks een maga-wappie op die plek zit?
En zo zijn er veel meer voorbeelden.
230-258quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Na 9 jaar Trump in het nieuws was ik er wel klaar mee. Zijn we er de komende 4 jaar nog niet vanaf.
Nee, dat is niet zo, maar ik snap dat er mensen zijn die het liever zo brengen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel als ze enkel en alleen gekozen zou worden OMDAT ze een zwarte vrouw is.
Gelukkig prikken die Amerikanen daar ook doorheen.
Ik heb 1 ding geleerd over Harris dankzij haar campagne: Het is Trump niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo, maar ik snap dat er mensen zijn die het liever zo brengen.
Wow.. want onder 1e termijn trump was het zo slecht, zo autoritair. De kwetsbaren leven nu in democratische santuary cities. op straa, in tenten, en meestal flink verslaafd. Democraten hebben niets met de minderheden en kwetsbaren, ze gebruiken ze alleen om te deugen en als stemvee.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:45 schreef Klopkoek het volgende:
Het enige waar we naar uit kunnen kijken is het langzame besef van zijn vele aanhangers dat leven in een autoritaire staat niet leuk is, niet alleen voor de mensen die je niet mag, maar voor de meeste mensen een minder leuk en korter leven, tenzij je in de directe omgeving van de dictator zit (en zelfs dan kan het voelen alsof je vastzit in een haaientank).
Ik hoop dat ze genieten van waar ze op hebben gestemd. Het is jammer dat zoveel minderheden en kwetsbare mensen samen met hen zullen moeten lijden. En er komt misschien geen herkansing meer. De levensverwachting fladdert verder weg en zal sowieso verder gaan dalen.
Ik denk dat er heel veel mensen nu op Trump gestemd hebben omdat hij geen zwarte vrouw is.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt dat men op Trump stemden omdat hij een man is, en niet omdat de Dems een kut campagne hadden met paniekvoetbal en een last minute change die rampzalig voor ze uitpakten?
Ik ken Vance niet goed genoeg, maar als ze inhoudelijk een beetje vergelijkbaar zijn (is dat zo?) heb ik denk ik toch liever Vance dan Trump. Begrijp me niet verkeerd: liever beiden niet he, dat spreekt voor zich, maar liever iemand die in elk geval mentaal in staat is om op een normale manier te praten, los van de inhoud, dan iemand die dat simpelweg niet kan.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zitten we met mr. eyeliner, ook geen fijn vooruitzicht.
Was in 2016-2021 niet anders Benzel.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wow.. want onder 1e termijn trump was het zo slecht, zo autoritair. De kwetsbaren leven nu in democratische santuary cities. op straa, in tenten, en meestal flink verslaafd. Democraten hebben niets met de minderheden en kwetsbaren, ze gebruiken ze alleen om te deugen en als stemvee.
Probleem is dat Vance wel iemand is die wel capabel is en om 7 uur op kantoor zit, itt TTrump die pas om half 11 wakker wordt er eerst nog 3 uur naar Fox moet bellen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ken Vance niet goed genoeg, maar als ze inhoudelijk een beetje vergelijkbaar zijn (is dat zo?) heb ik denk ik toch liever Vance dan Trump. Begrijp me niet verkeerd: liever beiden niet he, dat spreekt voor zich, maar liever iemand die in elk geval mentaal in staat is om op een normale manier te praten, los van de inhoud, dan iemand die dat simpelweg niet kan.
Dat is precies waarom latinos zijn geswitcht ookquote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wow.. want onder 1e termijn trump was het zo slecht, zo autoritair. De kwetsbaren leven nu in democratische santuary cities. op straa, in tenten, en meestal flink verslaafd. Democraten hebben niets met de minderheden en kwetsbaren, ze gebruiken ze alleen om te deugen en als stemvee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |