Alsof jij werktquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb me ziekgemeld om dit te volgen
Wat voor micromanager kutbaan heb jij dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was te laat dag om vakantiedagen op te nemen volgens de manager
Als Harris het wordt kunnen we van die heerlijke memes krijgen van Trumpers die zo tekeergaan als de vrouw met het gekleurde haar. Genieten toch.quote:
Dus dan meld je je maar ziek.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was te laat dag om vakantiedagen op te nemen volgens de manager
Trump gaat straks nog voor een zeer verenigd Amerika zorgen.....quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
En onderschat het aantal Republikeinen niet die vanwege Trump voor Harris stemmen:
[ x ]
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
In Louisiana is het Harris vs Stein.
[ afbeelding ]
nergens. zijn gewoon willekeurige kandidaten in die staat. Komt pas goed te staan op de kaart zodra de stemmen binnen komenquote:
Ja, moet vervanging worden geregeld..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat voor micromanager kutbaan heb jij dan.
Maakt het echt uit als je gewoon een dag niet op komt dagen?
weet hij vast ook welquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus dan meld je je maar ziek.![]()
Komt verdacht over.
Zeker wanneer je de media de afgelopen maanden ziet (zelfs dode Epstein is opgegraven).quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maareh...
Dat het uberhaupt zo close is, is toch eigenlijk best erg.
klopt. Als niemand mijn werk doet, kunnen o.a. ziekenhuizen niet functionerenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Slaaf van een organisatie zijn.
Wat kut.
Je kunt wel een filmpje van elke rij bij elke polling station posten en daar duiding aan geven... Nietszeggend dit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
GEN Z in Arizona stelt ook niet teleur:
[ x ]
Eerlijk is eerlijk, lange rijen staan er overal wel, dat zegt allemaal niet zo veel lijkt mequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Lange rijen geven vooral aan hoe slecht die zooi daar georganiseerd is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
WTF het gaat er vandaag over wie president wordt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is niet bij veel mensen bekend? Maar Harris zou weleens de eerste vrouwelijke president van de United States kunnen worden.²
Hooguit dat ze wat meer of grotere stembureaus moeten openen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, lange rijen staan er overal wel, dat zegt allemaal niet zo veel lijkt me
Ja, inhoudelijk bedoel ik, logistiek zegt het genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hooguit dat ze wat meer of grotere stembureaus moeten openen.
Ik ben zelf meer van de KKD, dus 830 voor mij.quote:
Goed nat bij die Spoanse Deep Statequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We eten allemaal hoe dit gaat eindigen
Bekijk deze YouTube-video
Zijn ze dan nog eerder mee dan bij ons. Wel hebben we koninginnen gehad. Gedwongen, omdat er geen mannen waren, maar toch.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is niet bij veel mensen bekend? Maar Harris zou weleens de eerste vrouwelijke president van de United States kunnen worden.²
Ja dat was in Floridaquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:59 schreef AnneX het volgende:
Geen cnn meer voor mij. Die cliché’s on repeat zijn strontvervelend.
Gelukkig schijnt de zon. Daarvoor heeft Biden gezorgd.
Overigens zag ik ergens? lange rijen met paraplu staan.
[ x ]
Dan heb je goede arbeidsomstandigheden. Ik moet dat weken tot maanden van tevoren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
klopt. Als niemand mijn werk doet, kunnen o.a. ziekenhuizen niet functionerenalgemene regel is dat je je vakantie iig een week van tevoren moet aangeven
Gewoon wakker blijven. Most important election of our lifequote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik bekijk het morgenochtend wel. Hiervoor zal ik me nachtrust niet opgeven
6 uur ochtendploeg?quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe. Kun. Je. Slapen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
De gemiddelde gemeenteraadverkiezing heeft meer invloed op het leven van de users hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven. Most important election of our life
5u opstaanquote:
welke staat is als eerste. Toch ook wel vreemd dat er al staten hun exit polls uitbrengen, terwijl je in andere staten nog kunt gaan stemmenquote:
Meestal op een bed (of bank).quote:
Is ze tijdens operatie van Biden al eens 1,5 uur geweestquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
De uitslag veranderd er niet door iddquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij misschien een linkje naar CNN online?quote:
Je kan sowieso NBC live op youtube kijken. CNN heb ik geen link van, die zit in het pakket bij mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Jij misschien een linkje naar CNN online?
Of iemand anders...
Heb je HBO? zo ja, dat is de beste optie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Jij misschien een linkje naar CNN online?
Of iemand anders...
Jawel. Een lange rij zegt vooral dat het lang duurt en dus slecht georganiseerd is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, lange rijen staan er overal wel, dat zegt allemaal niet zo veel lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |