Ik weet ook niet of alle religieuze personen trappen in Trump's praatjes. Waarschijnlijk is Harris in praktijk veel meer religieus dan Trump ooit is geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral veel protestanten, maar die zijn een stuk minder streng dan in andere staten. Qua aandeel atheïsten is de staat een middenmoter
Dee Sniderquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
En onderschat het aantal Republikeinen niet die vanwege Trump voor Harris stemmen:
[ x ]
Joh, dan niet: Arizona is een paarse staat en het is echt gokken en gissen welke kant die op gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als we 80 jaar terug gaan zien het beeld er heel anders uit. De staat is licht Republikeins. Wel consistent, maar absoluut niet dieprood of een van de meest conservatieve. Wat snap je precies niet aan het feit dat de dieprode staten 20-40 marge hebben voor de Republikeinen?
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de Republikeinen met een normale kandidaat gaan komen. Of is dit niet meer te redden?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
En onderschat het aantal Republikeinen niet die vanwege Trump voor Harris stemmen:
[ x ]
2016, 2020 en 2024.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wanneer de Republikeinen met een normale kandidaat gaan komen. Of is dit niet meer te redden?
Dat is maar een relatief kleine groep. Een groot deel is simpelweg geregistreerd. Bijna de helft van de NC'ers gaat zelfs nooit naar de kerk. Dat is een hele sterke daling met vorige verkiezingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, Evangelicals in NC zijn uitermate streng, Southern Baptist Convention.
Je kunt de doelpalen wel steeds proberen te verschuiven, maar dat verandert niets aan het feit dat je totale onzin aan het verkopen bent.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, dan niet: Arizona is een paarse staat en het is echt gokken en gissen welke kant die op gaat.
Daar valt niet over te twijfelen. Weet nog dat Trump met een bijbel het podium op kwam. Je kon aan 'm zien dat dat wss de eerste keer in jaren was dat die een bijbel vast hadquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of alle religieuze personen trappen in Trump's praatjes. Waarschijnlijk is Harris in praktijk veel meer religieus dan Trump ooit is geweest.
Prima, Monolith.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt de doelpalen wel steeds proberen te verschuiven, maar dat verandert niets aan het feit dat je totale onzin aan het verkopen bent.
Reken maar dat ze daar in trappen...quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar valt niet over te twijfelen. Weet nog dat Trump met een bijbel het podium op kwam. Je kon aan 'm zien dat dat wss de eerste keer in jaren was dat die een bijbel vast had
Zoals ik al zei kan het niet anders dan trollen zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is echt een volkomen surrealistische discussie zeg. Ik heb je net drie keer uitgelegd dat er pakweg 25-30 staten zijn waar de marge voor de Republikeinen groter is. Hoe kun je dan in vredesnaam met droge ogen beweren dat het één van de meest conservatieve staten is?
Er is niemand op dit forum met meer kennis van de VS dan @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt de doelpalen wel steeds proberen te verschuiven, maar dat verandert niets aan het feit dat je totale onzin aan het verkopen bent.
Vanaf kwart over 11 op Nederland 1.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit op nederlandse televisie ergens te volgen?
Moeten de dames de wereld weer redden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zou wel ultiem zijn...
Trump verliest door de female vote...
Ik zou er voor tekenen.
Niets zo speculatief als de marktenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Eerste voorspellingen zijn binnen
Staat gewoon nog groen vandaag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Eerste voorspellingen zijn binnen
Die hele show is erg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maareh...
Dat het uberhaupt zo close is, is toch eigenlijk best erg.
Onderaan in de OP staat een link. Kaart is nu nog wel leeg, want er zijn geen uitslagenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Online bedoel ik? Ik vind op dit moment niet echt iets. (Van tussentijdse uitslag)
Tussentijdse calls gaan echt pas rond 2:00 's nachts binnenkomen. Indiana en Kentucky gaan rond middernacht dicht en de belangrijkste swing states pas tussen 2:00 en 4:00.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Online bedoel ik? Ik vind op dit moment niet echt iets. (Van tussentijdse uitslag)
daarvoor zul je laat op moeten blijven volgens mij werden de eerste pas vanaf 23 uur verwacht en de grotere hoop zou pas ver naar middernacht komen. en aangezien ik er morgen al Om 5 uur uit moet kan ik net zo goed nu gaan slapen en morgenvroeg in de auto de Amerikaanse verkiezingsdeskundigen crisis volgen op de radio zoals Marcel Verreck het mooi zeiquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Kijk Oregon dan. Geen Harris en geen Trumpquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
In Louisiana is het Harris vs Stein.
[ afbeelding ]
Ik heb me ziekgemeld om dit te volgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Nexum het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen de hele dag vrij ben. 'S nachts met m'n warme pyjama de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten zien winnen
Wat voor één danquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Nexum het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen de hele dag vrij ben. 'S nachts met m'n warme pyjama de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten zien winnen
Teringquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb me ziekgemeld om dit te volgen
Dat aftellen is trouwens gewoon voor hun eigen programmaquote:
Was te laat dag om vakantiedagen op te nemen volgens de managerquote:
Waarop is deze map gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
In Louisiana is het Harris vs Stein.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |