Moeten de dames de wereld weer redden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zou wel ultiem zijn...
Trump verliest door de female vote...
Ik zou er voor tekenen.
Niets zo speculatief als de marktenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Eerste voorspellingen zijn binnen
Staat gewoon nog groen vandaag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Eerste voorspellingen zijn binnen
Die hele show is erg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maareh...
Dat het uberhaupt zo close is, is toch eigenlijk best erg.
Onderaan in de OP staat een link. Kaart is nu nog wel leeg, want er zijn geen uitslagenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Online bedoel ik? Ik vind op dit moment niet echt iets. (Van tussentijdse uitslag)
Tussentijdse calls gaan echt pas rond 2:00 's nachts binnenkomen. Indiana en Kentucky gaan rond middernacht dicht en de belangrijkste swing states pas tussen 2:00 en 4:00.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Online bedoel ik? Ik vind op dit moment niet echt iets. (Van tussentijdse uitslag)
daarvoor zul je laat op moeten blijven volgens mij werden de eerste pas vanaf 23 uur verwacht en de grotere hoop zou pas ver naar middernacht komen. en aangezien ik er morgen al Om 5 uur uit moet kan ik net zo goed nu gaan slapen en morgenvroeg in de auto de Amerikaanse verkiezingsdeskundigen crisis volgen op de radio zoals Marcel Verreck het mooi zeiquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:43 schreef einzeinz het volgende:
Kijk Oregon dan. Geen Harris en geen Trumpquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
In Louisiana is het Harris vs Stein.
[ afbeelding ]
Ik heb me ziekgemeld om dit te volgenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Nexum het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen de hele dag vrij ben. 'S nachts met m'n warme pyjama de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten zien winnen
Wat voor één danquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Nexum het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen de hele dag vrij ben. 'S nachts met m'n warme pyjama de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten zien winnen
Teringquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb me ziekgemeld om dit te volgen
Dat aftellen is trouwens gewoon voor hun eigen programmaquote:
Was te laat dag om vakantiedagen op te nemen volgens de managerquote:
Waarop is deze map gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
In Louisiana is het Harris vs Stein.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |