Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja alleen resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst natuurlijk.
Je bedoelt de laatste? 49.36 - 49.06?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over effecten, gewoon over de uitslag van de meest recente presidentsverkiezingen. En zelfs je eerste link bevestigd het beeld dat er heel veel staten conservatiever zijn.
Uiteraard, al is die opkomst daar natuurlijk ook wel bedroevend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef Erno-BE het volgende:
Ik lees op diverse sites dat er opkomstrecords worden gebroken, dat lijkt mij redelijk positief.
Lekker! Go Harris.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef Erno-BE het volgende:
Ik lees op diverse sites dat er opkomstrecords worden gebroken, dat lijkt mij redelijk positief.
Blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef capricia het volgende:
Goedenavond allemaal.
Ik ben ook van de partij.
Hoge opkomst lees ik, en verders nog weinig echt nieuws?
Ja dat zijn marges van niets. Kijk eens naar Idaho of Alabama om maar wat te noemen. Dát zijn conservatieve staten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt de laatste?
Dat was dus kantje boord.
Daarvoor? Marges van 5 tot 10%.
over 50 minuten begint de echte livestream met meer cijfersquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef capricia het volgende:
Goedenavond allemaal.
Hoge opkomst lees ik, en verders nog weinig echt nieuws?
Dat zal jojo-en als een malle en morgen op slot moeten vanwege te grote bewegingen.quote:
Nou….quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk is er wel consensus in dit topic.
Alabama maakt voor de nationale verkiezingen geen klap uit; Arizona wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat zijn marges van niets. Kijk eens naar Idaho of Alabama om maar wat te noemen. Dát zijn conservatieve staten.
Van CNN?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
over 50 minuten begint de echte livestream met meer cijfers
Van welke partij?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:09 schreef capricia het volgende:
Goedenavond allemaal.
Nee. Dat ga ik niet trekken. Jij?quote:
Waar staan de doelpalen precies? Ik dacht dat we het hadden over de vraag of Arizona "dieprood" en "één van de meest conservatieve staten" zou zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alabama maakt voor de nationale verkiezingen geen klap uit; Arizona wel.
En dan zijn de recente presidentsverkiezingen tekenend: sinds 1996 rood. In 2020 een pas echt marge van niets.
Hoe zou dat nu ineens tot significant andere resultaten moeten leiden?
Qua presidentiële verkiezingen is dat het ook.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar staan de doelpalen precies? Ik dacht dat we het hadden over de vraag of Arizona "dieprood" en "één van de meest conservatieve staten" zou zijn.
Ik twijfelquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Dat ga ik niet trekken. Jij?
Fat chance.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
Op CNN zeggen ze dat Arizona nog best naar Harris kan gaan.
Het gaat ook ergens om..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:08 schreef Erno-BE het volgende:
10 procentpunten outperforming was 54% vrouwen en 45% mannen als ik het me goed herinner, maar dat ging om de early votes.quote:
Dit is echt een volkomen surrealistische discussie zeg. Ik heb je net drie keer uitgelegd dat er pakweg 25-30 staten zijn waar de marge voor de Republikeinen groter is. Hoe kun je dan in vredesnaam met droge ogen beweren dat het één van de meest conservatieve staten is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Qua presidentiële verkiezingen is dat het ook.
“Grab him by the ballot”quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zou wel ultiem zijn...
Trump verliest door de female vote...
Ik zou er voor tekenen.
Op basis van de recente presidentiële verkiezingen, waarbij, nogmaals, 1996 de laatste keer was dat een Democraat met duidelijke marges won.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is echt een volkomen surrealistische discussie zeg. Ik heb je net drie keer uitgelegd dat er pakweg 25-30 staten zijn waar de marge voor de Republikeinen groter is. Hoe kun je dan in vredesnaam met droge ogen beweren dat het één van de meest conservatieve staten is?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Grab him by the ballot”
Niet van mij.
quote:
Erg? Ja. Maar wel heel erg verklaarbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maareh...
Dat het uberhaupt zo close is, is toch eigenlijk best erg.
Ook welk biertje stem je?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:17 schreef JAM het volgende:
Weet je wat ik ga zeggen: ik heb geen idee wie er gaat winnen en wat er gaat gebeuren. Ik ga lekker een biertje drinken.
Is het niet al fout gegaan met het vrouwenstemrecht?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:18 schreef Nexum het volgende:
Vrouwen die EN MASSE gaan stemmen![]()
![]()
![]()
Roe vs Wade dwarsbomen is echt het idiootste wat het Gerechtshof ooit heeft gedaan.![]()
Vooral veel protestanten, maar die zijn een stuk minder streng dan in andere staten. Qua aandeel atheïsten is de staat een middenmoterquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
NC is ook best religieus. Dus als dat daar al gebeurt, dan is er nog veel meer op het spel.
Uhm nee, Evangelicals in NC zijn uitermate streng, Southern Baptist Convention.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vooral veel protestanten, maar die zijn een stuk minder streng dan in andere staten. Qua aandeel atheïsten is de staat een middenmoter
Warsteiner!quote:
Ja als we 80 jaar terug gaan zien het beeld er heel anders uit. De staat is licht Republikeins. Wel consistent, maar absoluut niet dieprood of een van de meest conservatieve. Wat snap je precies niet aan het feit dat de dieprode staten 20-40 marge hebben voor de Republikeinen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op basis van de recente presidentiële verkiezingen, waarbij, nogmaals, 1996 de laatste keer was dat een Democraat met duidelijke marges won.
n=1 redeneringenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
En onderschat het aantal Republikeinen niet die vanwege Trump voor Harris stemmen:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |