abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215473365

Autódromo José Carlos Pace

# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?

# Countdown naar de sessies

Info
twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 13:20:56 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215473387
Misschien kan de TT van Live naar Nabeschouwing?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 13:24:34 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215473422
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien kan de TT van Live naar Nabeschouwing?
Kan niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 4 november 2024 @ 13:25:37 #4
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215473428
Nu ik de race heb teruggezien verbaas ik me er over dat Norris, naast de straf voor de start, niet nog eens 2 straffen heeft gekregen:
• bij de herstart na de rode vlag knalt ie bij het terugkeren op de baan bijna tegen Russell op ("unsafe rejoin")
• bij de 2e herstart haalt ie (nadat ie opnieuw van de baan was geraakt) naast de baan minstens 2 andere coureurs in die hem bij het van de baan raken waren gepasseerd ("leaving the track and gaining an advantage")

Norris heeft niet te klagen over de stewards bij deze race.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 13:25:53 #5
Brabo Bastard
pi_215473432
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kan niet.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  FOK!fotograaf maandag 4 november 2024 @ 13:26:52 #6
842 Zorro
Z
pi_215473441
Max heeft met zijn 62e overwinning zijn voorsprong naar 62 punten gebracht :D
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215473463
Een iets waar ik vrij zeker van ben, mocht het Max geweest zijn die vanaf p1 toch ging rijden ondanks dat de start was afgebroken en de baan niet vrijgegeven, dan was het al vrij snel duidelijk geweest en een diskwalificatie.
En ze zouden gelijk hebben ook.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 13:31:46 #8
Brabo Bastard
pi_215473478
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 13:29 schreef bedachtzaam het volgende:
Een iets waar ik vrij zeker van ben, mocht het Max geweest zijn die vanaf p1 toch ging rijden ondanks dat de start was afgebroken en de baan niet vrijgegeven, dan was het al vrij snel duidelijk geweest en een diskwalificatie.
En ze zouden gelijk hebben ook.
Daarom was het goed te zien dat Max ook echt wakker was. Hij ging pas rijden op het moment dat hij dat doorkreeg. Ik verwacht dat hij ook wel was blijven staan als hij vooraan stond.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2024 @ 13:32:37 #9
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215473485
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daarom was het goed te zien dat Max ook echt wakker was. Hij ging pas rijden op het moment dat hij dat doorkreeg. Ik verwacht dat hij ook wel was blijven staan als hij vooraan stond.
Doorkreeg als in via zijn headset de toestemming om te rijden
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215473491
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef beantherio het volgende:
Nu ik de race heb teruggezien verbaas ik me er over dat Norris, naast de straf voor de start, niet nog eens 2 straffen heeft gekregen:
• bij de herstart na de rode vlag knalt ie bij het terugkeren op de baan bijna tegen Russell op ("unsafe rejoin")
• bij de 2e herstart haalt ie (nadat ie opnieuw van de baan was geraakt) naast de baan minstens 2 andere coureurs in die hem bij het van de baan raken waren gepasseerd ("leaving the track and gaining an advantage")

De Britse stewards en pers waren halverwege de race al vertrokken naar het vliegveld, die zagen de "bui" al hangen. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 13:34:18 #11
Brabo Bastard
pi_215473499
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Doorkreeg als in via zijn headset de toestemming om te rijden
Ja dat, hoopte dat dat wel duidelijk was :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215473529
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Inderdaad, ook omdat GP dat hem dan duidelijk had verteld gok ik.
Hell To The Liars
pi_215473555
Komt Norris wel makkelijk mee weg. Al heb ik echt een hekel aan Verstappen, als hij het was zou hij een zwaardere straf krijgen. Maar geef de FIA eens ongelijk, ze moeten het toch spannend maken. Al heeft Max een grote voorsprong, alle kleine beetjes helpen. Eerlijk is het niet nee.
graag op anoniem
pi_215473559
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Inderdaad, ook omdat GP dat hem dan duidelijk had verteld gok ik.
Nee, Verstappen kent gewoon de regels.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215473585
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Norris kan niet tegen de druk. Een ander voorbeeld is hoe hij reed naar de winst op Singapore.
Geen vuiltje aan de lucht, 20-30 seconden voor en 3 enorme remfouten maken. Bij 1tje, bocht 14, heeft hij echt heel veel geluk dat hij zijn voorvleugel heel houdt. Scheelde minder dan een cm.
Ja, daar lijkt hij flink moeite mee te hebben. Heeft zelf ook aangegeven dat hij extreem nerveus is op de dag van een race. Daar moet hij toch echt mee aan de slag, foutjes onder druk moeten eruit.
LeClerc heeft dat ook, die maakt ook nog steeds fouten onder druk.
pi_215473634
Why is Lando such a great firefighter?

Because he loves sliding down from the pole.
De enige echte.
pi_215473654
Bekijk deze YouTube-video

Windsor weer duidelijk en helder, op het laatst nog even over de radiowoorden van Hamilton die mysterieus waren over de nog te rijden races.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 14:02:43 #18
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215473709
Ben wel benieuwd naar Stroll zijn reactie op het terug het grind in rijden _O- maar heb het idee dat dat hem niet is gevraagd door de journalisten. In ieder geval al niet op f1tv. Misschien ergens anders, maar heb het niet voorbij zien komen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 november 2024 @ 14:03:05 #19
38114 beantherio
pi_215473712
Zoals ze bij The Race al opmerkten waren er trouwens wel erg veel teams die in de "losers" categorie horen. Eigenlijk bijna allemaal zelfs. Kort samengevat de faalhazen:

Sauber: zoals gewoonlijk.
Williams: 2 auto's in de kreukels en 0 punten.
Ferrari: was nog in de running voor het constructeurskampioenschap maar kan dat nu wel zo'n beetje vergeten.
Aston Martin: 1 auto die al na de eerste ronde eruit ligt en de ander die kansloos was.
Mercedes: leek even voor de winst te gaan maar verprutste het met slechte pit-calls. En Hamilton wilde zijn auto zo'n beetje in de muur zetten zo slecht was het ding (volgens hem).
Haas: kleurloos buiten de punten.
McLaren: qua punten deden ze het nog niet eens zo slecht maar voldeden lang niet aan de verwachtingen (na de sprintwinst en de pole) en verloren waarschijnlijk het rijderskampioenschap.
VCARB: pakten op zich nog wel goede punten maar lang niet zoveel als waar het lange tijd op leek. Beetje gemiste kans.
RBR: een van de rijders zette misschien wel een legendarische prestatie neer maar de ander faalde alsof het een lieve lust was. De knullige overtake op Lawson en vervolgens het resterende punt ook nog kwijt raken aan Hamilton (die over zijn auto klaagde alsof het een lieve lust was) was gênanter dan chanant. Om nog maar niet te spreken over het "cross country" akkefietje aan het begin en de tijdstraf.

Het enige team dat zonder meer goed presteerde was Alpine. *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:03:37 #20
Brabo Bastard
pi_215473716
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215473760
quote:
Die ondertiteling. :')

Je had dit nog niet gezien? :D
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:08:49 #22
Brabo Bastard
pi_215473767
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die ondertiteling. :')

Je had dit nog niet gezien? :D
Nee, kwam toevallig langs _O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215473798
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ja, daar lijkt hij flink moeite mee te hebben. Heeft zelf ook aangegeven dat hij extreem nerveus is op de dag van een race. Daar moet hij toch echt mee aan de slag, foutjes onder druk moeten eruit.
LeClerc heeft dat ook, die maakt ook nog steeds fouten onder druk.
Bij Charles hoef je 5 ronden naar zn versnellingsbak te kijken en hij gaat foutjes maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 14:15:50 #24
pi_215473826
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef beantherio het volgende:
Zoals ze bij The Race al opmerkten waren er trouwens wel erg veel teams die in de "losers" categorie horen. Eigenlijk bijna allemaal zelfs. Kort samengevat de faalhazen:

Ferrari: was nog in de running voor het constructeurskampioenschap maar kan dat nu wel zo'n beetje vergeten.
Aston Martin: 1 auto die al na de eerste ronde eruit ligt en de ander die kansloos was.
Mercedes: leek even voor de winst te gaan maar verprutste het met slechte pit-calls. En Hamilton wilde zijn auto zo'n beetje in de muur zetten zo slecht was het ding (volgens hem).
McLaren: qua punten deden ze het nog niet eens zo slecht maar voldeden lang niet aan de verwachtingen (na de sprintwinst en de pole) en verloren waarschijnlijk het rijderskampioenschap.
VCARB: pakten op zich nog wel goede punten maar lang niet zoveel als waar het lange tijd op leek. Beetje gemiste kans.
RBR: een van de rijders zette misschien wel een legendarische prestatie neer maar de ander faalde alsof het een lieve lust was. De knullige overtake op Lawson en vervolgens het resterende punt ook nog kwijt raken aan Hamilton (die over zijn auto klaagde alsof het een lieve lust was) was gênanter dan chanant. Om nog maar niet te spreken over het "cross country" akkefietje aan het begin en de tijdstraf.

George deed het goed totdat die werd ingehaald door Norris in werkelijk waar een halve stortbui.

Dat Mercedes hem naar binnen liet gaan was op zichzelf geen slechte call. Rode vlag kunnen zij niet voorzien.

Maar daarna is George goed op de baan gebleven en achter Alpine gefinisht.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215473893
quote:

Met de deepdive van vanmorgen hebben we hier niet eens naar kunnen kijken.

Het verbaasde mij enorm dat hier niet eens een 'noted' voor is gegeven. 2 acties waarvan eerder dit seizoen genoeg mensen zijn bestraft.

Norris doet er bij Russel alles aan om er voor te blijven. Snoeihard stuurt hij hem weer op de baan naast een andere auto. Genoeg precedenten voor +5

Bij de herstart zie je dat hij door de bocht af te steken 2 man voorbij gaat. Zn remactie is over, heeft de controle weer over de auto en zet het gas er op om eigenlijk voor Piastri te komen, die 3 plekken voor hem lag nadat hij de remfout maakte voor, at best, een uitwijkactie op die Mercedes. Wat kreeg Norris in Austin voor een uitwijkactie en leaving the track and gaining an advantage? +5

3 voorbeelden in 1 race naar 1 persoon waar bij het persoon een waiver kreeg of zelfs nog minder.
En dan al die rode vlaggen en besluiten uit de sprint en kwalificatie.

Wat mij betreft mogen de stewards wel 'under review' komen voor deze hele wedstrijd.
1947-2016
pi_215473900
twitter

Perez nergens te bekennen
pi_215473902
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef KingRoland het volgende:
Maar geef de FIA eens ongelijk, ze moeten het toch spannend maken. Al heeft Max een grote voorsprong, alle kleine beetjes helpen. Eerlijk is het niet nee.
Geef ze eens ongelijk? Wat is dat nou voor argument?
pi_215473914
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef beantherio het volgende:

Het is in dit soort omstandigheden ook lastig om met beide coureurs uitstekend te presteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215473926
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Geef ze eens ongelijk? Wat is dat nou voor argument?
De FIA is geen liefdadigheidsinstelling.
graag op anoniem
pi_215473937
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]

Vorig jaar 1.000+
Geeft ook wel aan hoe bagger die kar eigenlijk is.
1947-2016
pi_215473945
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik snap je, maar Norris rijdt door rood (knipperend oranje in dit geval dan om precies te zijn) en door zijn actie brengt hij de marshalls en alle coureurs, inclusief zichzelf, in gevaar.

Het is toch niet gek dat men verwacht dat daar een wat grotere straf tegenover staat dan een foei en wat wisselgeld?
Een coureur die de baan oversteekt mag niet, is keigevaarlijk en voor zoiets willen ze ook geen sportieve straf opleggen maar alleen een geldboete. Ze willen voor dit soort niet-sportieve fouten geen sportieve straf opleggen en dat lijkt mij prima. Net zoals Verstappen een vleugeltje niet mocht aanraken.

Ik las:
If a start is delayed for any reason, the five lights above the starting grid will flash yellow, and the drivers will complete an extra formation lap to reset the grid, with one lap removed from the distance of the race.

Misschien was Norris in de war met welke kleur lampen gaan knipperen? We weten helaas niet waarom Norris tegen de orders van het team in ging, er staat ook niks over zijn reactie in het FIA document dus dat voedt de speculatie. Zeker. En ik ga graag mee dat de stewards verzachtende omstandigheden meenemen die er niet zijn (zoals status kampioenschap). Ik ben in deze niet overtuigt dat voor een domme fout als deze een DQ standaard op zijn plaats is. Het staat nergens beschreven. Een DQ is ook best zeldzaam, gisteren was de eerste in zeventien jaar.

Domme fout van Norris, zorgde zeker voor een onveiligere situatie voor de marshals. Marshals komen wel vaker in een situatie terecht dat ze de baan betreden terwijl de auto's door een SC worden opgevangen. Echt gevaarlijke situaties en zeker Imola 2020 waar zes achterliggers een ronde achterstand mogen goedmaken terwijl marshals echt fysiek op de baan zijn.

Als (beetje flauw want ik weet het niet zeker) Verstappen deze fout had gemaakt, dan had de Engelse pers vast en zeker om een DQ geroepen. Daar had ik ook, net zoals een tijdstraf, niet achter gestaan.

Mercedes daar en tegen vind ik hoogst opmerkelijk
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:25:42 #32
Brabo Bastard
pi_215473950
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]

Max heeft meer ronden geleid dan Norris en Leclerc samen :o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215473971
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Een coureur die de baan oversteekt mag niet, is keigevaarlijk en voor zoiets willen ze ook geen sportieve straf opleggen maar alleen een geldboete. Ze willen voor dit soort niet-sportieve fouten geen sportieve straf opleggen en dat lijkt mij prima. Net zoals Verstappen een vleugeltje niet mocht aanraken.

Ik las:
If a start is delayed for any reason, the five lights above the starting grid will flash yellow, and the drivers will complete an extra formation lap to reset the grid, with one lap removed from the distance of the race.

Misschien was Norris in de war met welke kleur lampen gaan knipperen? We weten helaas niet waarom Norris tegen de orders van het team in ging, er staat ook niks over zijn reactie in het FIA document dus dat voedt de speculatie. Zeker. En ik ga graag mee dat de stewards verzachtende omstandigheden meenemen die er niet zijn (zoals status kampioenschap). Ik ben in deze niet overtuigt dat voor een domme fout als deze een DQ standaard op zijn plaats is. Het staat nergens beschreven. Een DQ is ook best zeldzaam, gisteren was de eerste in zeventien jaar.

Domme fout van Norris, zorgde zeker voor een onveiligere situatie voor de marshals. Marshals komen wel vaker in een situatie terecht dat ze de baan betreden terwijl de auto's door een SC worden opgevangen. Echt gevaarlijke situaties en zeker Imola 2020 waar zes achterliggers een ronde achterstand mogen goedmaken terwijl marshals echt fysiek op de baan zijn.

Als (beetje flauw want ik weet het niet zeker) Verstappen deze fout had gemaakt, dan had de Engelse pers vast en zeker om een DQ geroepen. Daar had ik ook, net zoals een tijdstraf, niet achter gestaan.

Post 116 van het vorige deel. Dat is sein another formation lap.
1947-2016
pi_215473992
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:23 schreef KingRoland het volgende:

[..]
De FIA is geen liefdadigheidsinstelling.
De FIA zet zich op deze manier toch aardig neer als een liefdadigheidsinstelling. Ze zijn ervoor om de regels te bepalen en deze na te leven en zonodig te straffen. Zeer zeker niet om het verloop van het kampioenschap te bepalen onder het mom van spanning.
pi_215473996
Ter aanvulling: Inclusief alle precedenten over dsq's die om reden van track not clear zijn geweest, had dit een dsq moeten zijn.
1947-2016
pi_215474009
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De FIA zet zich op deze manier toch aardig neer als een liefdadigheidsinstelling. Ze zijn ervoor om de regels te bepalen en deze na te leven en zonodig te straffen. Zeer zeker niet om het verloop van het kampioenschap te bepalen onder het mom van spanning.
Natuurlijk wel, meer kijkers.
graag op anoniem
pi_215474025

het is van alle tijden joh ;)
Hell To The Liars
pi_215474034
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]
:+
pi_215474043
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:32 schreef Droopie het volgende:

het is van alle tijden joh ;)
@Vliegbaard ziet dit als fake news
graag op anoniem
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 14:36:18 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_215474051
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik las:

Ik zou een DQ trouwens ook te zwaar vinden, maar ik vind ¤5000 dan ook weer te zwak.

Bij het oversteken van de baan breng je vooral je zelf ingevaar. Dit vond ik toch wel anders, vooral als je in je achterhoofd hebt hoe het ooit een keer fout is gegaan. Zij hadden dit tijdens de race al moeten oplossen met mintens een 5s straf of wat mij betreft een DT. Een DQ vind ik niet nodig in dit geval.

Beide Mercedes coureurs hadden wel een DQ moeten krijgen.
pi_215474065
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
DQ vind ik niet nodig in dit geval.
Waarom?

Ben op recht benieuwd hoe jij het ziet.
1947-2016
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:38:44 #42
Brabo Bastard
pi_215474077
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Zullen we bij voetbal ook maar doen dan. Iemand lekker op de enkels tacklen en dan zeggen 'foei, niet meer doen!'
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:39:46 #43
Brabo Bastard
pi_215474085
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik zou een DQ trouwens ook te zwaar vinden, maar ik vind ¤5000 dan ook weer te zwak.

Bij het oversteken van de baan breng je vooral je zelf ingevaar. Dit vond ik toch wel anders, vooral als je in je achterhoofd hebt hoe het ooit een keer fout is gegaan. Zij hadden dit tijdens de race al moeten oplossen met mintens een 5s straf of wat mij betreft een DT. Een DQ vind ik niet nodig in dit geval.

Beide Mercedes coureurs hadden wel een DQ moeten krijgen.
DQ zou prima zijn in alle gevallen vind ik dan. Maar een gridstraf voor de volgende race was ook prima geweest. 5000 euro is een fooitje.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215474086
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zullen we bij voetbal ook maar doen dan. Iemand lekker op de enkels tacklen en dan zeggen 'foei, niet meer doen!'
Beslissende goals op buitenspel afkeuren, waar het geen buitenspel is. Of andersom.
1947-2016
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:40:58 #45
Brabo Bastard
pi_215474094
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beslissende goals op buitenspel afkeuren, waar het geen buitenspel is. Of andersom.
Ja zoiets. Want meer kijkers toch?
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 14:42:17 #46
416575 crew  Evenstar
pi_215474103
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat dit specifieke geval niet duidelijk staat beschreven zover ik het weer, dus ik snap dat ze wat verzachtende omstandigheden "verzinnen", maar dit is wel het andere uiterste.

Een DQ vind ik behoorlijk zwaar als je er verder geen profijt van hebt gehad, zoals bijv. Hulkenberg dat wel heeft gehad. Dit was gewoon een hele domme fout die anderen in gevaar bracht en daar mag wel wat meer op staan dan alleen een ¤5000 en een foei. Volgens mij kreeg Lewis een hogere straf omdat hij een keer overstak bijv. Hoezo is dat bijv. hoger? Alleen daar kan je al over vallen wat mij betreft.

Niet genoeg afremmen onder geel kan je dan ook bestempelen als "geen sportieve overtreding", maar daar krijg je ook meteen een flinke straf voor, ook al heb je er geen voordeel van. Max had tijdens de sprint ook geen voordeel van die 0.6s die hij te snel had gereden, maar dat maakte ook niemand wat uit.

Hier gaat het gewoon om veiligheid en daar mag je echt wel harder op straffen. Niet een DQ, maar wel veel meer dan dat.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 november 2024 @ 14:43:10 #47
416575 crew  Evenstar
pi_215474109
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is hoe het gaat in Turkije en waarom Mourinho aan het schuimbekken is _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:45:09 #48
Brabo Bastard
pi_215474127
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:43 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dat is hoe het gaat in Turkije en waarom Mourinho aan het schuimbekken is _O-
Zoiets las ik ook al ja :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215474159
Misschien heeft het ook te maken dat Norris een first-offender is.
Hij legt uit wat er in zijn hoofd omging, misschien heeft de FIA ook niet helemaal goed de procedures gevolgd.

Het is gebeurd en de jury heeft beoordeeld.
Een volgende keer zal hij wel aan de beurt zijn als zoiets gebeurt.

Kan mij voorstellen als Alonso en Hamilton 3e en 4e hadden gestaan en die waren doorgereden dat ze hadden gezegd: jongens hoe lang doen jullie al mee, dit is niet de eerste keer dat jullie dit meemaken.

Kan je zeggen, dat is willekeur, zo werken sporten.
De ene speler krijgt eerder geel, de andere speler minder strafschoppen mee.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:49:43 #50
Brabo Bastard
pi_215474185
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Droopie het volgende:
Misschien heeft het ook te maken dat Norris een first-offender is.
Hij legt uit wat er in zijn hoofd omging, misschien heeft de FIA ook niet helemaal goed de procedures gevolgd.

Het is gebeurd en de jury heeft beoordeeld.
Een volgende keer zal hij wel aan de beurt zijn als zoiets gebeurt.

Kan mij voorstellen als Alonso en Hamilton 3e en 4e hadden gestaan en die waren doorgereden dat ze hadden gezegd: jongens hoe lang doen jullie al mee, dit is niet de eerste keer dat jullie dit meemaken.

Kan je zeggen, dat is willekeur, zo werken sporten.
De ene speler krijgt eerder geel, de andere speler minder strafschoppen mee.
Deze ga ik onthouden :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2024 @ 14:49:57 #51
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215474188
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Omdat dit specifieke geval niet duidelijk staat beschreven zover ik het weer, dus ik snap dat ze wat verzachtende omstandigheden "verzinnen", maar dit is wel het andere uiterste.

Een DQ vind ik behoorlijk zwaar als je er verder geen profijt van hebt gehad, zoals bijv. Hulkenberg dat wel heeft gehad. Dit was gewoon een hele domme fout die anderen in gevaar bracht en daar mag wel wat meer op staan dan alleen een ¤5000 en een foei. Volgens mij kreeg Lewis een hogere straf omdat hij een keer overstak bijv. Hoezo is dat bijv. hoger? Alleen daar kan je al over vallen wat mij betreft.

Niet genoeg afremmen onder geel kan je dan ook bestempelen als "geen sportieve overtreding", maar daar krijg je ook meteen een flinke straf voor, ook al heb je er geen voordeel van. Max had tijdens de sprint ook geen voordeel van die 0.6s die hij te snel had gereden, maar dat maakte ook niemand wat uit.

Hier gaat het gewoon om veiligheid en daar mag je echt wel harder op straffen. Niet een DQ, maar wel veel meer dan dat.
Er zijn doden gevallen in het verleden door dit soort fouten.
Dat mag best flink zwaar bestrafd worden, het gaat om veiligheid van de rijders, de marshalls, de mecidi..

Maar goed, het was een aparte situatie.
Maar dat Norris buiten de baan ging, ingehaald werd en daarna op z'n oude plek weer de baan op ging dat moet natuurlijk wél zoals altijd met de standaard straf afgehandeld worden.
Norris lag niet op P6 meer eigenlijk, lag op P10.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:50:41 #52
Brabo Bastard
pi_215474191
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2024 14:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Er zijn doden gevallen in het verleden door dit soort fouten.
Dat mag best flink zwaar bestrafd worden, het gaat om veiligheid van de rijders, de marshalls, de mecidi..

Maar goed, het was een aparte situatie.
Maar dat Norris buiten de baan ging, ingehaald werd en daarna op z'n oude plek weer de baan op ging dat moet natuurlijk wél zoals altijd met de standaard straf afgehandeld worden.
Norris lag niet op P6 meer eigenlijk, lag op P10.
Volgens mij is dat niet eens opgepakt door de stewards.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215474199
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Post 116 van het vorige deel. Dat is sein another formation lap.
Deze post?

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat moet je ook geen Netfix-DTS niveau docu's kijken. Dan moet je gewoon YT afstruinen op een regenachtige middag/ koude avond en de archieven induiken. De historie sectie van Formule1 in de jaren '90 en '00 ging ook vaak heel diep op een weekend of periode in zodat je echt een beeld kreeg van wat daar gaande was. Heerlijk.

De periode Senna/Prost was ook een hele intense. Controverse in het paddock door chaos en acties op de baan. Wat daar bij kwam is het verhaal van de rijders die eigenlijk in oorlog waren met de organisatie wegens de veiligheid van de auto's die verbeterd moest worden waardoor vooral Senna leefde in onmin en tegenwind kreeg.

Tegenwoordig komt de social media er bij wat next level gekte is, maar de sfeer is eigenlijk niet veel anders. Controverse in het paddock door chaos en actie op de baan.

F1 is a gift that keeps on giving.
  maandag 4 november 2024 @ 14:51:58 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215474211
quote:

Dit voorval vooral. Is totaal ook niet noted geweest. Alsof het helemaal niet is gebeurd. 8)7
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 4 november 2024 @ 14:52:31 #55
45 SiGNe
pi_215474231
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Deze ga ik onthouden :P
Zeker, en de volgende keer blijven ze alle 20 staan wat ik je brom ;)
Dit vergeten ze niet meer en zal waarschijnlijk ook nog even aangekaart worden bij de volgende rijdersbriefing.

In aanvulling op dat, misschien, in het kader van veiligheid, gewoon heel het circuit op standje rood zetten.
Dan gaan er alarmbellen rinkelen bij mensen, net zoals Zhou over een complete rode baan mocht rijden toen hij zichzelf mocht unlappen.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:54:05 #57
Brabo Bastard
pi_215474239
quote:
11s.gif Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Al besproken :+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 14:54:34 #58
Brabo Bastard
pi_215474247
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zeker, en de volgende keer blijven ze alle 20 staan wat ik je brom ;)
Dit vergeten ze niet meer en zal waarschijnlijk ook nog even aangekaart worden bij de volgende rijdersbriefing.
Zou wel slim zijn :D

En dan Max: "Didn't you guys know that?"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 4 november 2024 @ 14:58:34 #59
45 SiGNe
pi_215474289
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet eens opgepakt door de stewards.
Nee, niet eens noted..
En anders hadden ze het vast als een start incident beschouwd maar ze hadden het minstens moeten noteren.

ik hoop dat er teams zullen zijn die de beelden terugkijken en alsnog bezwaar zullen maken tegen de uitslag.
Vcarb is daardoor bijv punten misgelopen, Hamilton had hoger kunnen eindigen..
pi_215474295
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:47 schreef Droopie het volgende:

[..]
Daarom, laat lekker gaan.

We kunnen het beter hebben of dit de beste race van Max Verstappen ooit is.

Volgens de New York Times staat deze in het rijtje Schumacher 1996 in Barcelona en Hamilton 2008 in Silverstone.

https://www.nytimes.com/a(...)gp-win-championship/
Mooi. Deze was zeker machtig. Niet zo spectaculair als 2016, maar nu in een auto die al een halfjaar 'waardeloos' is, waar het absoluut niet fout mocht gaan, waar de druk op zijn maximaal was, is dit het ultieme moment wat laat zien dat hij tot de absolute grote in de f1 geschiedenis hoort. Gisteren heeft hij historie geschreven
  maandag 4 november 2024 @ 15:00:54 #61
45 SiGNe
pi_215474316
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mooi. Deze was zeker machtig. Niet zo spectaculair als 2016, maar nu in een auto die al een halfjaar 'waardeloos' is, waar het absoluut niet fout mocht gaan, waar de druk op zijn maximaal was, is dit het ultieme moment wat laat zien dat hij tot de absolute grote in de f1 geschiedenis hoort. Gisteren heeft hij historie geschreven
Max zei er zelf over dat ze in 2016 niks te verliezen hadden en ervoor konden gaan, nu staat er veel meer op het spel.
  maandag 4 november 2024 @ 15:00:56 #62
38114 beantherio
pi_215474318
Dat er zoveel druk op de ketel stond maakt het wel tot een extra bijzondere overwinning.
pi_215474322
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Lewis kreeg $50.000 boete waarvan de helft voorwaardelijk, toch?

Om over dat verhaal te spreken van Max in de sprint. Max werd er van verdacht dus te snel te hebben gereden op een nog niet volledig vrijgegeven baan. Kreeg daar een sportieve sanctie voor. Een sportieve sanctie had het sowieso moeten zijn.

Dat er geen exact precedent is voor dit voorval, is ook bekend. Alleen het is wel vergelijkbaar met het rijden op een niet vrijgegeven baan. En met de 4 voorbeelden die vanmorgen naar boven zijn gehaald uit de archieven, waarin iedereen die ging rijden op een niet vrijgegeven baan een dsq kreeg, is dit wel een hele grote uitwijker op die kijk. Het is niet totaal hetzelfde, het is wel vergelijkbaar.

Kijkende naar de startprocedure, kijkende naar de fout, kijkende naar de precedenten uit het verleden, kijkende naar de condities, hier kan niets anders dan een dsq op moeten staan. Anders is het ook oneerlijk voor al die mannen die wel een dsq kregen voor het rijden op een niet vrijgegeven baan.

Maargoed, het is niet anders. Norris komt er mee weg en daar heb ik persoonlijk een pittige mening over.
1947-2016
pi_215474338
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Al besproken :+
En deze?

pi_215474343
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Deze post?
[..]

Excuus 149, hierzo:
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

1947-2016
  maandag 4 november 2024 @ 15:04:47 #66
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215474349
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef KingRoland het volgende:
Komt Norris wel makkelijk mee weg. Al heb ik echt een hekel aan Verstappen, als hij het was zou hij een zwaardere straf krijgen. Maar geef de FIA eens ongelijk, ze moeten het toch spannend maken. Al heeft Max een grote voorsprong, alle kleine beetjes helpen. Eerlijk is het niet nee.
Als ze Norris echt hadden willen helpen hadden ze de Mercedessen wel gediskwalificeerd. Dat zou Norris 2 extra punten hebben opgeleverd. Zelfs een 10s penalty voor Norris zou hier niets aan veranderd hebben.

En Leclerc's unsafe rejoin is blijkbaar helemaal niet under investigation geweest (alleen noted), dus daar hadden ze hem ook kunnen helpen door die te bestraffen.

Dus een Britse bias is er misschien wel (imho allemaal te lichte straffen), maar bewust Norris helpen in het kampioenschap zie ik hier niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_215474352
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:03 schreef Nober het volgende:

[..]
En deze?

[ afbeelding ]
Ah Max please, doe er nog even 5 en 8 bij ;)
1947-2016
pi_215474378
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Als ze Norris echt hadden willen helpen hadden ze de Mercedessen wel gediskwalificeerd. Dat zou Norris 2 extra punten hebben opgeleverd. Zelfs een 10s penalty voor Norris zou hier niets aan veranderd hebben.

En Leclerc's unsafe rejoin is blijkbaar helemaal niet under investigation geweest (alleen noted), dus daar hadden ze hem ook kunnen helpen door die te bestraffen.

Dus een Britse bias is er misschien wel (imho allemaal te lichte straffen), maar bewust Norris helpen in het kampioenschap zie ik hier niet.
Norris had ook een unsafe rejoin, niet eens noted. Kostte Vettel 5 jaar terug de zege in Canada.
pi_215474408
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah Max please, doe er nog even 5 en 8 bij ;)
Alonso op negen. En dat met 30 GP zeges minder dan Max.

1 2 3 4 5 6 8 11 15
pi_215474427
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Norris had ook een unsafe rejoin, niet eens noted. Kostte Vettel 5 jaar terug de zege in Canada.
Paspoort check werd toen ook al uitgevoerd.
1947-2016
pi_215474500
Heeft Stroll nog een boete/penalty gekregen voor bewust het zand in rijden?
pi_215474505
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef Nober het volgende:
Nee.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 15:20:54 #73
pi_215474527
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Waarom zou Brits er iets meer te maken hebben als Yuki en Lawson allebei niet Brits zijn?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 15:21:34 #74
pi_215474534
Oh zij kregen ook geen straf lees ik. Dus is er eigenlijk sprake van dat de Britten harder werden gestraft
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 november 2024 @ 15:25:21 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215474578
quote:
Zijn uitvalbeurt was straf genoeg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 november 2024 @ 15:26:54 #76
Brabo Bastard
pi_215474595
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom zou Brits er iets meer te maken hebben als Yuki en Lawson allebei niet Brits zijn?
Om niet erg op te vallen :+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 15:36:25 #77
pi_215474690
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Om niet erg op te vallen :+
Zij kregen allebei NFA :o En Norris Russell 5K boete.

Het is een complot tegen de Britten denk ik.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 november 2024 @ 15:42:22 #78
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_215474737
Als je ziet waar die britten allemaal mee wegkomen de laatste tijd zou ik er ook achteraan gereden zijn
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 4 november 2024 @ 16:09:14 #79
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215474994
Die luck opmerking van norris gaat echt viral. Krijgt een hoop over zich heen. Terecht trouwens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215475001
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zij kregen allebei NFA :o En Norris Russell 5K boete.

Het is een complot tegen de Britten denk ik.
En dat kwam niet toevallig omdat Russell en Norris op de eerste rij stonden?
pi_215475055

Gotta love the British tears
  maandag 4 november 2024 @ 16:26:42 #82
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_215475140
grid penalty Max in Las Vegas: je mag alleen les geven als je een blauw bordje met een L op je wagen hebt :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_215475211
quote:
Nee, was volkomen onbewust.
  maandag 4 november 2024 @ 16:53:20 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215475360
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Die luck opmerking van norris gaat echt viral. Krijgt een hoop over zich heen. Terecht trouwens.

:D
pi_215475397
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:D
Ik vat 'm even niet. :@
  maandag 4 november 2024 @ 17:02:29 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215475428
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik vat 'm even niet. :@
"Salty" is commonly used in slang to describe someone who is behaving or expressing themselves in a resentful, bitter, or irritated manner.

Als in, Lando had voldoende zout / zoute traantjes om een zoutmijn te openen.
ps een meme uitleggen is altijd kut.
  maandag 4 november 2024 @ 17:02:39 #87
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215475431
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef wdn het volgende:
grid penalty Max in Las Vegas: je mag alleen les geven als je een blauw bordje met een L op je wagen hebt :+
Je was me voor _O-

Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215475437
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
"Salty" is commonly used in slang to describe someone who is behaving or expressing themselves in a resentful, bitter, or irritated manner.

Als in, Lando had voldoende zout / zoute traantjes om een zoutmijn te openen.
ps een meme uitleggen is altijd kut.
Dank U. Ja excuus, ik ben nog van voor de memes. :@
pi_215475507
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je was me voor _O-

[ afbeelding ]
LIVE LOVE LAUGH
Jack does it in real time...
pi_215475557
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2024 17:11 schreef DeeBee het volgende:

[..]
LIVE LOVE LAUGH
1947-2016
pi_215475567
twitter

Kom op met je statement Sjors
  maandag 4 november 2024 @ 17:22:23 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215475603
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Deze was beduidend minder erg dan Vettel. Hinderde niemand.
  maandag 4 november 2024 @ 17:23:20 #93
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215475614
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Omdat die er niet de schuld van kregen. Dat waren de coureurs op de eerste startrij, die de aanstichters waren.
pi_215475624
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef Frank1893 het volgende:

Gotta love the British tears
Ah daar komt die briljante tekst vandaan die iemand hier vanmiddag al postte

quote:
@SweetChillieBeat
That wasn't rain. Those were johnny herberts and Damon Hill's tears😂😂
pi_215475649
Ik denk dat Johnny Herbert trots is op Max's prestatie. Dit is precies wat hij vorige week aangaf wat hij van hem wil zien. En hij heeft 'm daarmee echt een zetje in de goede richting gegeven
Wie dit leest is gek
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 17:34:09 #97
pi_215475701
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:23 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Omdat die er niet de schuld van kregen. Dat waren de coureurs op de eerste startrij, die de aanstichters waren.
Volgens de stewards inderdaad wel. En diegene die als aanstichter werden gezien waren allebei Brits.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 november 2024 @ 17:41:09 #98
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_215475762
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Volgens de stewards inderdaad wel. En diegene die als aanstichter werden gezien waren allebei Brits.
En daarom kregen die een lichte straf. Ze kunnen moeilijk de coureurs erachter een zwaardere straf geven. Dat zou te opzichtig zijn :)
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 17:45:05 #99
pi_215475798
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]
En daarom kregen die een lichte straf. Ze kunnen moeilijk de coureurs erachter een zwaardere straf geven. Dat zou te opzichtig zijn :)
Ze kregen dan ook geen zwaardere straf, maar helemaal geen straf.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215475811
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2024 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat Johnny Herbert trots is op Max's prestatie. Dit is precies wat hij vorige week aangaf wat hij van hem wil zien. En hij heeft 'm daarmee echt een zetje in de goede richting gegeven
Door de regels zo te interpreteren en te manipuleren dat Norris overal mee weg kan komen bedoel je? Lekker dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')