Kan niet.quote:Op maandag 4 november 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Misschien kan de TT van Live naar Nabeschouwing?
quote:
Daarom was het goed te zien dat Max ook echt wakker was. Hij ging pas rijden op het moment dat hij dat doorkreeg. Ik verwacht dat hij ook wel was blijven staan als hij vooraan stond.quote:Op maandag 4 november 2024 13:29 schreef bedachtzaam het volgende:
Een iets waar ik vrij zeker van ben, mocht het Max geweest zijn die vanaf p1 toch ging rijden ondanks dat de start was afgebroken en de baan niet vrijgegeven, dan was het al vrij snel duidelijk geweest en een diskwalificatie.
En ze zouden gelijk hebben ook.
Doorkreeg als in via zijn headset de toestemming om te rijdenquote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom was het goed te zien dat Max ook echt wakker was. Hij ging pas rijden op het moment dat hij dat doorkreeg. Ik verwacht dat hij ook wel was blijven staan als hij vooraan stond.
De Britse stewards en pers waren halverwege de race al vertrokken naar het vliegveld, die zagen de "bui" al hangen.quote:Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef beantherio het volgende:
Nu ik de race heb teruggezien verbaas ik me er over dat Norris, naast de straf voor de start, niet nog eens 2 straffen heeft gekregen:
• bij de herstart na de rode vlag knalt ie bij het terugkeren op de baan bijna tegen Russell op ("unsafe rejoin")
• bij de 2e herstart haalt ie (nadat ie opnieuw van de baan was geraakt) naast de baan minstens 2 andere coureurs in die hem bij het van de baan raken waren gepasseerd ("leaving the track and gaining an advantage")
Norris heeft niet te klagen over de stewards bij deze race.
Ja dat, hoopte dat dat wel duidelijk wasquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doorkreeg als in via zijn headset de toestemming om te rijden
Inderdaad, ook omdat GP dat hem dan duidelijk had verteld gok ik.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom was het goed te zien dat Max ook echt wakker was. Hij ging pas rijden op het moment dat hij dat doorkreeg. Ik verwacht dat hij ook wel was blijven staan als hij vooraan stond.
Nee, Verstappen kent gewoon de regels.quote:Op maandag 4 november 2024 13:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ook omdat GP dat hem dan duidelijk had verteld gok ik.
Ja, daar lijkt hij flink moeite mee te hebben. Heeft zelf ook aangegeven dat hij extreem nerveus is op de dag van een race. Daar moet hij toch echt mee aan de slag, foutjes onder druk moeten eruit.quote:Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Norris kan niet tegen de druk. Een ander voorbeeld is hoe hij reed naar de winst op Singapore.
Geen vuiltje aan de lucht, 20-30 seconden voor en 3 enorme remfouten maken. Bij 1tje, bocht 14, heeft hij echt heel veel geluk dat hij zijn voorvleugel heel houdt. Scheelde minder dan een cm.
Die ondertiteling.quote:
Nee, kwam toevallig langsquote:Op maandag 4 november 2024 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die ondertiteling.![]()
Je had dit nog niet gezien?
Bij Charles hoef je 5 ronden naar zn versnellingsbak te kijken en hij gaat foutjes maken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt hij flink moeite mee te hebben. Heeft zelf ook aangegeven dat hij extreem nerveus is op de dag van een race. Daar moet hij toch echt mee aan de slag, foutjes onder druk moeten eruit.
LeClerc heeft dat ook, die maakt ook nog steeds fouten onder druk.
George deed het goed totdat die werd ingehaald door Norris in werkelijk waar een halve stortbui.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef beantherio het volgende:
Zoals ze bij The Race al opmerkten waren er trouwens wel erg veel teams die in de "losers" categorie horen. Eigenlijk bijna allemaal zelfs. Kort samengevat de faalhazen:
• Sauber: zoals gewoonlijk.
• Williams: 2 auto's in de kreukels en 0 punten.
• Ferrari: was nog in de running voor het constructeurskampioenschap maar kan dat nu wel zo'n beetje vergeten.
• Aston Martin: 1 auto die al na de eerste ronde eruit ligt en de ander die kansloos was.
• Mercedes: leek even voor de winst te gaan maar verprutste het met slechte pit-calls. En Hamilton wilde zijn auto zo'n beetje in de muur zetten zo slecht was het ding (volgens hem).
• Haas: kleurloos buiten de punten.
• McLaren: qua punten deden ze het nog niet eens zo slecht maar voldeden lang niet aan de verwachtingen (na de sprintwinst en de pole) en verloren waarschijnlijk het rijderskampioenschap.
• VCARB: pakten op zich nog wel goede punten maar lang niet zoveel als waar het lange tijd op leek. Beetje gemiste kans.
• RBR: een van de rijders zette misschien wel een legendarische prestatie neer maar de ander faalde alsof het een lieve lust was. De knullige overtake op Lawson en vervolgens het resterende punt ook nog kwijt raken aan Hamilton (die over zijn auto klaagde alsof het een lieve lust was) was gênanter dan chanant. Om nog maar niet te spreken over het "cross country" akkefietje aan het begin en de tijdstraf.
Het enige team dat zonder meer goed presteerde was Alpine.
Met de deepdive van vanmorgen hebben we hier niet eens naar kunnen kijken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef beantherio het volgende:
Nu ik de race heb teruggezien verbaas ik me er over dat Norris, naast de straf voor de start, niet nog eens 2 straffen heeft gekregen:
• bij de herstart na de rode vlag knalt ie bij het terugkeren op de baan bijna tegen Russell op ("unsafe rejoin")
• bij de 2e herstart haalt ie (nadat ie opnieuw van de baan was geraakt) naast de baan minstens 2 andere coureurs in die hem bij het van de baan raken waren gepasseerd ("leaving the track and gaining an advantage")
Norris heeft niet te klagen over de stewards bij deze race.
Geef ze eens ongelijk? Wat is dat nou voor argument?quote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef KingRoland het volgende:
Maar geef de FIA eens ongelijk, ze moeten het toch spannend maken. Al heeft Max een grote voorsprong, alle kleine beetjes helpen. Eerlijk is het niet nee.
Het is in dit soort omstandigheden ook lastig om met beide coureurs uitstekend te presteren.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef beantherio het volgende:
Zoals ze bij The Race al opmerkten waren er trouwens wel erg veel teams die in de "losers" categorie horen. Eigenlijk bijna allemaal zelfs. Kort samengevat de faalhazen:
• Sauber: zoals gewoonlijk.
• Williams: 2 auto's in de kreukels en 0 punten.
• Ferrari: was nog in de running voor het constructeurskampioenschap maar kan dat nu wel zo'n beetje vergeten.
• Aston Martin: 1 auto die al na de eerste ronde eruit ligt en de ander die kansloos was.
• Mercedes: leek even voor de winst te gaan maar verprutste het met slechte pit-calls. En Hamilton wilde zijn auto zo'n beetje in de muur zetten zo slecht was het ding (volgens hem).
• Haas: kleurloos buiten de punten.
• McLaren: qua punten deden ze het nog niet eens zo slecht maar voldeden lang niet aan de verwachtingen (na de sprintwinst en de pole) en verloren waarschijnlijk het rijderskampioenschap.
• VCARB: pakten op zich nog wel goede punten maar lang niet zoveel als waar het lange tijd op leek. Beetje gemiste kans.
• RBR: een van de rijders zette misschien wel een legendarische prestatie neer maar de ander faalde alsof het een lieve lust was. De knullige overtake op Lawson en vervolgens het resterende punt ook nog kwijt raken aan Hamilton (die over zijn auto klaagde alsof het een lieve lust was) was gênanter dan chanant. Om nog maar niet te spreken over het "cross country" akkefietje aan het begin en de tijdstraf.
Het enige team dat zonder meer goed presteerde was Alpine.
De FIA is geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk? Wat is dat nou voor argument?
Vorig jaar 1.000+quote:
Een coureur die de baan oversteekt mag niet, is keigevaarlijk en voor zoiets willen ze ook geen sportieve straf opleggen maar alleen een geldboete. Ze willen voor dit soort niet-sportieve fouten geen sportieve straf opleggen en dat lijkt mij prima. Net zoals Verstappen een vleugeltje niet mocht aanraken.quote:Op maandag 4 november 2024 12:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap je, maar Norris rijdt door rood (knipperend oranje in dit geval dan om precies te zijn) en door zijn actie brengt hij de marshalls en alle coureurs, inclusief zichzelf, in gevaar.
Het is toch niet gek dat men verwacht dat daar een wat grotere straf tegenover staat dan een foei en wat wisselgeld?
Max heeft meer ronden geleid dan Norris en Leclerc samenquote:
Post 116 van het vorige deel. Dat is sein another formation lap.quote:Op maandag 4 november 2024 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een coureur die de baan oversteekt mag niet, is keigevaarlijk en voor zoiets willen ze ook geen sportieve straf opleggen maar alleen een geldboete. Ze willen voor dit soort niet-sportieve fouten geen sportieve straf opleggen en dat lijkt mij prima. Net zoals Verstappen een vleugeltje niet mocht aanraken.
Ik las:
If a start is delayed for any reason, the five lights above the starting grid will flash yellow, and the drivers will complete an extra formation lap to reset the grid, with one lap removed from the distance of the race.
Misschien was Norris in de war met welke kleur lampen gaan knipperen? We weten helaas niet waarom Norris tegen de orders van het team in ging, er staat ook niks over zijn reactie in het FIA document dus dat voedt de speculatie. Zeker. En ik ga graag mee dat de stewards verzachtende omstandigheden meenemen die er niet zijn (zoals status kampioenschap). Ik ben in deze niet overtuigt dat voor een domme fout als deze een DQ standaard op zijn plaats is. Het staat nergens beschreven. Een DQ is ook best zeldzaam, gisteren was de eerste in zeventien jaar.
Domme fout van Norris, zorgde zeker voor een onveiligere situatie voor de marshals. Marshals komen wel vaker in een situatie terecht dat ze de baan betreden terwijl de auto's door een SC worden opgevangen. Echt gevaarlijke situaties en zeker Imola 2020 waar zes achterliggers een ronde achterstand mogen goedmaken terwijl marshals echt fysiek op de baan zijn.
Als (beetje flauw want ik weet het niet zeker) Verstappen deze fout had gemaakt, dan had de Engelse pers vast en zeker om een DQ geroepen. Daar had ik ook, net zoals een tijdstraf, niet achter gestaan.
Mercedes daar en tegen vind ik hoogst opmerkelijk
De FIA zet zich op deze manier toch aardig neer als een liefdadigheidsinstelling. Ze zijn ervoor om de regels te bepalen en deze na te leven en zonodig te straffen. Zeer zeker niet om het verloop van het kampioenschap te bepalen onder het mom van spanning.quote:Op maandag 4 november 2024 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De FIA is geen liefdadigheidsinstelling.
Natuurlijk wel, meer kijkers.quote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De FIA zet zich op deze manier toch aardig neer als een liefdadigheidsinstelling. Ze zijn ervoor om de regels te bepalen en deze na te leven en zonodig te straffen. Zeer zeker niet om het verloop van het kampioenschap te bepalen onder het mom van spanning.
@Vliegbaard ziet dit als fake newsquote:Op maandag 4 november 2024 14:32 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
het is van alle tijden joh
Ik zou een DQ trouwens ook te zwaar vinden, maar ik vind ¤5000 dan ook weer te zwak.quote:Op maandag 4 november 2024 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een coureur die de baan oversteekt mag niet, is keigevaarlijk en voor zoiets willen ze ook geen sportieve straf opleggen maar alleen een geldboete. Ze willen voor dit soort niet-sportieve fouten geen sportieve straf opleggen en dat lijkt mij prima. Net zoals Verstappen een vleugeltje niet mocht aanraken.
Ik las:
If a start is delayed for any reason, the five lights above the starting grid will flash yellow, and the drivers will complete an extra formation lap to reset the grid, with one lap removed from the distance of the race.
Misschien was Norris in de war met welke kleur lampen gaan knipperen? We weten helaas niet waarom Norris tegen de orders van het team in ging, er staat ook niks over zijn reactie in het FIA document dus dat voedt de speculatie. Zeker. En ik ga graag mee dat de stewards verzachtende omstandigheden meenemen die er niet zijn (zoals status kampioenschap). Ik ben in deze niet overtuigt dat voor een domme fout als deze een DQ standaard op zijn plaats is. Het staat nergens beschreven. Een DQ is ook best zeldzaam, gisteren was de eerste in zeventien jaar.
Domme fout van Norris, zorgde zeker voor een onveiligere situatie voor de marshals. Marshals komen wel vaker in een situatie terecht dat ze de baan betreden terwijl de auto's door een SC worden opgevangen. Echt gevaarlijke situaties en zeker Imola 2020 waar zes achterliggers een ronde achterstand mogen goedmaken terwijl marshals echt fysiek op de baan zijn.
Als (beetje flauw want ik weet het niet zeker) Verstappen deze fout had gemaakt, dan had de Engelse pers vast en zeker om een DQ geroepen. Daar had ik ook, net zoals een tijdstraf, niet achter gestaan.
Mercedes daar en tegen vind ik hoogst opmerkelijk
Waarom?quote:
Zullen we bij voetbal ook maar doen dan. Iemand lekker op de enkels tacklen en dan zeggen 'foei, niet meer doen!'quote:
DQ zou prima zijn in alle gevallen vind ik dan. Maar een gridstraf voor de volgende race was ook prima geweest. 5000 euro is een fooitje.quote:Op maandag 4 november 2024 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou een DQ trouwens ook te zwaar vinden, maar ik vind ¤5000 dan ook weer te zwak.
Bij het oversteken van de baan breng je vooral je zelf ingevaar. Dit vond ik toch wel anders, vooral als je in je achterhoofd hebt hoe het ooit een keer fout is gegaan. Zij hadden dit tijdens de race al moeten oplossen met mintens een 5s straf of wat mij betreft een DT. Een DQ vind ik niet nodig in dit geval.
Beide Mercedes coureurs hadden wel een DQ moeten krijgen.
Beslissende goals op buitenspel afkeuren, waar het geen buitenspel is. Of andersom.quote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we bij voetbal ook maar doen dan. Iemand lekker op de enkels tacklen en dan zeggen 'foei, niet meer doen!'
Ja zoiets. Want meer kijkers toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beslissende goals op buitenspel afkeuren, waar het geen buitenspel is. Of andersom.
Omdat dit specifieke geval niet duidelijk staat beschreven zover ik het weer, dus ik snap dat ze wat verzachtende omstandigheden "verzinnen", maar dit is wel het andere uiterste.quote:
Dat is hoe het gaat in Turkije en waarom Mourinho aan het schuimbekken isquote:Op maandag 4 november 2024 14:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beslissende goals op buitenspel afkeuren, waar het geen buitenspel is. Of andersom.
Zoiets las ik ook al jaquote:Op maandag 4 november 2024 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is hoe het gaat in Turkije en waarom Mourinho aan het schuimbekken is
Deze ga ik onthoudenquote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Droopie het volgende:
Misschien heeft het ook te maken dat Norris een first-offender is.
Hij legt uit wat er in zijn hoofd omging, misschien heeft de FIA ook niet helemaal goed de procedures gevolgd.
Het is gebeurd en de jury heeft beoordeeld.
Een volgende keer zal hij wel aan de beurt zijn als zoiets gebeurt.
Kan mij voorstellen als Alonso en Hamilton 3e en 4e hadden gestaan en die waren doorgereden dat ze hadden gezegd: jongens hoe lang doen jullie al mee, dit is niet de eerste keer dat jullie dit meemaken.
Kan je zeggen, dat is willekeur, zo werken sporten.
De ene speler krijgt eerder geel, de andere speler minder strafschoppen mee.
Er zijn doden gevallen in het verleden door dit soort fouten.quote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat dit specifieke geval niet duidelijk staat beschreven zover ik het weer, dus ik snap dat ze wat verzachtende omstandigheden "verzinnen", maar dit is wel het andere uiterste.
Een DQ vind ik behoorlijk zwaar als je er verder geen profijt van hebt gehad, zoals bijv. Hulkenberg dat wel heeft gehad. Dit was gewoon een hele domme fout die anderen in gevaar bracht en daar mag wel wat meer op staan dan alleen een ¤5000 en een foei. Volgens mij kreeg Lewis een hogere straf omdat hij een keer overstak bijv. Hoezo is dat bijv. hoger? Alleen daar kan je al over vallen wat mij betreft.
Niet genoeg afremmen onder geel kan je dan ook bestempelen als "geen sportieve overtreding", maar daar krijg je ook meteen een flinke straf voor, ook al heb je er geen voordeel van. Max had tijdens de sprint ook geen voordeel van die 0.6s die hij te snel had gereden, maar dat maakte ook niemand wat uit.
Hier gaat het gewoon om veiligheid en daar mag je echt wel harder op straffen. Niet een DQ, maar wel veel meer dan dat.
Volgens mij is dat niet eens opgepakt door de stewards.quote:Op maandag 4 november 2024 14:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn doden gevallen in het verleden door dit soort fouten.
Dat mag best flink zwaar bestrafd worden, het gaat om veiligheid van de rijders, de marshalls, de mecidi..
Maar goed, het was een aparte situatie.
Maar dat Norris buiten de baan ging, ingehaald werd en daarna op z'n oude plek weer de baan op ging dat moet natuurlijk wél zoals altijd met de standaard straf afgehandeld worden.
Norris lag niet op P6 meer eigenlijk, lag op P10.
Deze post?quote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Post 116 van het vorige deel. Dat is sein another formation lap.
quote:Op maandag 4 november 2024 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook geen Netfix-DTS niveau docu's kijken. Dan moet je gewoon YT afstruinen op een regenachtige middag/ koude avond en de archieven induiken. De historie sectie van Formule1 in de jaren '90 en '00 ging ook vaak heel diep op een weekend of periode in zodat je echt een beeld kreeg van wat daar gaande was. Heerlijk.
De periode Senna/Prost was ook een hele intense. Controverse in het paddock door chaos en acties op de baan. Wat daar bij kwam is het verhaal van de rijders die eigenlijk in oorlog waren met de organisatie wegens de veiligheid van de auto's die verbeterd moest worden waardoor vooral Senna leefde in onmin en tegenwind kreeg.
Tegenwoordig komt de social media er bij wat next level gekte is, maar de sfeer is eigenlijk niet veel anders. Controverse in het paddock door chaos en actie op de baan.
F1 is a gift that keeps on giving.
Dit voorval vooral. Is totaal ook niet noted geweest. Alsof het helemaal niet is gebeurd.quote:Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef beantherio het volgende:
• bij de 2e herstart haalt ie (nadat ie opnieuw van de baan was geraakt) naast de baan minstens 2 andere coureurs in die hem bij het van de baan raken waren gepasseerd ("leaving the track and gaining an advantage")
Norris heeft niet te klagen over de stewards bij deze race.
Zeker, en de volgende keer blijven ze alle 20 staan wat ik je bromquote:
Al besprokenquote:
Zou wel slim zijnquote:Op maandag 4 november 2024 14:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker, en de volgende keer blijven ze alle 20 staan wat ik je brom
Dit vergeten ze niet meer en zal waarschijnlijk ook nog even aangekaart worden bij de volgende rijdersbriefing.
Nee, niet eens noted..quote:Op maandag 4 november 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens opgepakt door de stewards.
Mooi. Deze was zeker machtig. Niet zo spectaculair als 2016, maar nu in een auto die al een halfjaar 'waardeloos' is, waar het absoluut niet fout mocht gaan, waar de druk op zijn maximaal was, is dit het ultieme moment wat laat zien dat hij tot de absolute grote in de f1 geschiedenis hoort. Gisteren heeft hij historie geschrevenquote:Op maandag 4 november 2024 12:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom, laat lekker gaan.
We kunnen het beter hebben of dit de beste race van Max Verstappen ooit is.
Volgens de New York Times staat deze in het rijtje Schumacher 1996 in Barcelona en Hamilton 2008 in Silverstone.
https://www.nytimes.com/a(...)gp-win-championship/
Max zei er zelf over dat ze in 2016 niks te verliezen hadden en ervoor konden gaan, nu staat er veel meer op het spel.quote:Op maandag 4 november 2024 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi. Deze was zeker machtig. Niet zo spectaculair als 2016, maar nu in een auto die al een halfjaar 'waardeloos' is, waar het absoluut niet fout mocht gaan, waar de druk op zijn maximaal was, is dit het ultieme moment wat laat zien dat hij tot de absolute grote in de f1 geschiedenis hoort. Gisteren heeft hij historie geschreven
Lewis kreeg $50.000 boete waarvan de helft voorwaardelijk, toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat dit specifieke geval niet duidelijk staat beschreven zover ik het weer, dus ik snap dat ze wat verzachtende omstandigheden "verzinnen", maar dit is wel het andere uiterste.
Een DQ vind ik behoorlijk zwaar als je er verder geen profijt van hebt gehad, zoals bijv. Hulkenberg dat wel heeft gehad. Dit was gewoon een hele domme fout die anderen in gevaar bracht en daar mag wel wat meer op staan dan alleen een ¤5000 en een foei. Volgens mij kreeg Lewis een hogere straf omdat hij een keer overstak bijv. Hoezo is dat bijv. hoger? Alleen daar kan je al over vallen wat mij betreft.
Niet genoeg afremmen onder geel kan je dan ook bestempelen als "geen sportieve overtreding", maar daar krijg je ook meteen een flinke straf voor, ook al heb je er geen voordeel van. Max had tijdens de sprint ook geen voordeel van die 0.6s die hij te snel had gereden, maar dat maakte ook niemand wat uit.
Hier gaat het gewoon om veiligheid en daar mag je echt wel harder op straffen. Niet een DQ, maar wel veel meer dan dat.
Excuus 149, hierzo:quote:
quote:
Als ze Norris echt hadden willen helpen hadden ze de Mercedessen wel gediskwalificeerd. Dat zou Norris 2 extra punten hebben opgeleverd. Zelfs een 10s penalty voor Norris zou hier niets aan veranderd hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef KingRoland het volgende:
Komt Norris wel makkelijk mee weg. Al heb ik echt een hekel aan Verstappen, als hij het was zou hij een zwaardere straf krijgen. Maar geef de FIA eens ongelijk, ze moeten het toch spannend maken. Al heeft Max een grote voorsprong, alle kleine beetjes helpen. Eerlijk is het niet nee.
Ah Max please, doe er nog even 5 en 8 bijquote:
Norris had ook een unsafe rejoin, niet eens noted. Kostte Vettel 5 jaar terug de zege in Canada.quote:Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als ze Norris echt hadden willen helpen hadden ze de Mercedessen wel gediskwalificeerd. Dat zou Norris 2 extra punten hebben opgeleverd. Zelfs een 10s penalty voor Norris zou hier niets aan veranderd hebben.
En Leclerc's unsafe rejoin is blijkbaar helemaal niet under investigation geweest (alleen noted), dus daar hadden ze hem ook kunnen helpen door die te bestraffen.
Dus een Britse bias is er misschien wel (imho allemaal te lichte straffen), maar bewust Norris helpen in het kampioenschap zie ik hier niet.
Alonso op negen. En dat met 30 GP zeges minder dan Max.quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah Max please, doe er nog even 5 en 8 bij
Paspoort check werd toen ook al uitgevoerd.quote:Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Norris had ook een unsafe rejoin, niet eens noted. Kostte Vettel 5 jaar terug de zege in Canada.
Nee.quote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef Nober het volgende:
Heeft Stroll nog een boete/penalty gekregen voor bewust het zand in rijden?
Waarom zou Brits er iets meer te maken hebben als Yuki en Lawson allebei niet Brits zijn?quote:Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus een Britse bias is er misschien wel (imho allemaal te lichte straffen), maar bewust Norris helpen in het kampioenschap zie ik hier niet.
Zijn uitvalbeurt was straf genoeg.quote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef Nober het volgende:
Heeft Stroll nog een boete/penalty gekregen voor bewust het zand in rijden?
Om niet erg op te vallenquote:Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Brits er iets meer te maken hebben als Yuki en Lawson allebei niet Brits zijn?
Zij kregen allebei NFAquote:Op maandag 4 november 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om niet erg op te vallen
En dat kwam niet toevallig omdat Russell en Norris op de eerste rij stonden?quote:Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij kregen allebei NFAEn Norris Russell 5K boete.
Het is een complot tegen de Britten denk ik.
Nee, was volkomen onbewust.quote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef Nober het volgende:
Heeft Stroll nog een boete/penalty gekregen voor bewust het zand in rijden?
quote:Op maandag 4 november 2024 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Die luck opmerking van norris gaat echt viral. Krijgt een hoop over zich heen. Terecht trouwens.
Ik vat 'm even niet.quote:
"Salty" is commonly used in slang to describe someone who is behaving or expressing themselves in a resentful, bitter, or irritated manner.quote:
Je was me voorquote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef wdn het volgende:
grid penalty Max in Las Vegas: je mag alleen les geven als je een blauw bordje met een L op je wagen hebt
Dank U. Ja excuus, ik ben nog van voor de memes.quote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Salty" is commonly used in slang to describe someone who is behaving or expressing themselves in a resentful, bitter, or irritated manner.
Als in, Lando had voldoende zout / zoute traantjes om een zoutmijn te openen.
ps een meme uitleggen is altijd kut.
Deze was beduidend minder erg dan Vettel. Hinderde niemand.quote:Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Norris had ook een unsafe rejoin, niet eens noted. Kostte Vettel 5 jaar terug de zege in Canada.
Omdat die er niet de schuld van kregen. Dat waren de coureurs op de eerste startrij, die de aanstichters waren.quote:Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Brits er iets meer te maken hebben als Yuki en Lawson allebei niet Brits zijn?
Ah daar komt die briljante tekst vandaan die iemand hier vanmiddag al posttequote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef Frank1893 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gotta love the British tears
quote:@SweetChillieBeat
That wasn't rain. Those were johnny herberts and Damon Hill's tears😂😂
Volgens de stewards inderdaad wel. En diegene die als aanstichter werden gezien waren allebei Brits.quote:Op maandag 4 november 2024 17:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat die er niet de schuld van kregen. Dat waren de coureurs op de eerste startrij, die de aanstichters waren.
En daarom kregen die een lichte straf. Ze kunnen moeilijk de coureurs erachter een zwaardere straf geven. Dat zou te opzichtig zijnquote:Op maandag 4 november 2024 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens de stewards inderdaad wel. En diegene die als aanstichter werden gezien waren allebei Brits.
Ze kregen dan ook geen zwaardere straf, maar helemaal geen straf.quote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En daarom kregen die een lichte straf. Ze kunnen moeilijk de coureurs erachter een zwaardere straf geven. Dat zou te opzichtig zijn
Door de regels zo te interpreteren en te manipuleren dat Norris overal mee weg kan komen bedoel je? Lekker dan.quote:Op maandag 4 november 2024 17:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik denk dat Johnny Herbert trots is op Max's prestatie. Dit is precies wat hij vorige week aangaf wat hij van hem wil zien. En hij heeft 'm daarmee echt een zetje in de goede richting gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |