SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Denk niet dat we die levend terugzienquote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende: Zou dat blote Iraanse meisje nog leven denken jullie?
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lunchwandeling gemaakt, brr, koud buiten met die mist.
Ik heb spijt dat ik voor lange mouwen gekozen heb. Heb de jas al uit gegooidquote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het niet mistig geweest.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuur eens hierheen.quote:Op maandag 4 november 2024 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.
Dan moet je iets sappigs drinken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Helaas is het zo'n dorst die niet weggaat, heb al weet ik veel hoeveel gedronken.
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigsquote:
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @bitterbal heeft me dat geleerd.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
quote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @:bitterbal heeft me dat geleerd.
quote:
sappig met koolzuur voor extra effectquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
Ik las zuurkoolquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
nee bepaald mondgevoel heb je danquote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
is sappig ongeveer hetzelfde als 'fris'?
Mangosmoothiequote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bepaald mondgevoel heb je dan
zijkant = bitterquote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Denk eigenlijk alles wat je met de zijkanten van je tong kan proeven dat dat niet sappig is maar heb nu alleen maar water in huis dus kan het niet testen
neverquote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is het wel de tijd van het jaar voor inmiddels.
Ja mondgevoel is meer zeg maar welke kanten van je tong gestimuleerd worden bij het drinken van dat drankjequote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
oh, al weet ik niet echt wat je met mondgevoel bedoeld denk ik. Dat is meer dan smaak?
ik volg dit niet helemaal denk ik maar klinkt gezellig in je mondquote:Op maandag 4 november 2024 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mondgevoel is meer zeg maar welke kanten van je tong gestimuleerd worden bij het drinken van dat drankje
Hehe, ik lust het ook wel als ik het niet proefquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik kon het vroeger alleen eten als ik bij iedere hap een stuk zuurkoolspek erbij at.
stimulatie is misschien een wat groot woordquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik volg dit niet helemaal denk ik maar klinkt gezellig in je mond
ja ik kan niet volgen of je het gewoon over smaak en structuur hebt en je perceptoren blablaquote:Op maandag 4 november 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stimulatie is misschien een wat groot woord
nee gevoel :pquote:Op maandag 4 november 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik kan niet volgen of je het gewoon over smaak en structuur hebt en je perceptoren blabla
Nee alleen grmbl spreekt datquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik spreek nog niet vloeiend genoeg balliaans
is ook een lastige taalquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik spreek nog niet vloeiend genoeg balliaans
Vroegah wilde ik dat ook nooit. nu kan ik het wel waarderen op zn tijd.... Met een goede laag jus en een flinke rookworst erbijquote:
Ik met rookworstquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik kon het vroeger alleen eten als ik bij iedere hap een stuk zuurkoolspek erbij at.
'gevoel' voel je met bijv receptoren en die zitten op verschillende plekken en ervaren dingen andersquote:
waar?quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
Die van mij is zo geheim dat ik het zelf niet weetquote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
soort codetaalquote:
en wij zijn maar simpele fokkersquote:
mwah, ik zal het ook minder vies vinden dan vroeger maar met het andere beschikbare eten zou ik niet weten waarom ik thuis zuurkool zou gaan makenquote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah wilde ik dat ook nooit. nu kan ik het wel waarderen op zn tijd.... Met een goede laag jus en een flinke rookworst erbij
[..]
Ik met rookworst
Het heeft altijd essi moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Dimys MAGA meets niet te vergetenquote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.
wie is wequote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
misschien dit grote geheim?
Geen idee maar dat was de enige post die over appen gingquote:Op maandag 4 november 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?
7 jaren plan?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
7 jaren plan?
7 year itch ken ik wel
ohquote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK en Essi; maar wij zijn onderdeel van het verhaal
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
mwah, ik zal het ook minder vies vinden dan vroeger maar met het andere beschikbare eten zou ik niet weten waarom ik thuis zuurkool zou gaan maken
quote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.
Alleen de kutnijdgroep.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Oh, moet eerlijk zeggen ik er persoonlijk onwijs van geniet als andere voor me koken en ik waarschijnlijk zelfs zuurkool dan wel kan waarderenquote:Op maandag 4 november 2024 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.
Maar ik ga het deze winter vast en zeker een keertje bij mn moeder krijgen!
Dealquote:
Mn moeder gooide er ananas bijquote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ook best wel wat mensen die zuurkool met fruit maken in een recept. Ik vind fruit met warm eten sowieso niet echt een succes
.. Hmmmquote:
Nee geen kaas.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Hmmm
Mijn hoofd denkt nu 'en ook kaas?' maar dat maakt het denk ik niet beter?
Ligt aan de situatie. Bij ons was het na een maand al, terwijl ik altijd riep niet zo snel te willen gaanquote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Question, hoelang daten/elkaar leren kennen vinden jullie zelf prettig voordat je het gaat delen met de buitenwereld als een soort 'wij zijn serieus bezig'?
Ging even googelen op zuurkool + ananas + kaas. Dit klinkt best lekker: https://www.francescakook(...)kt-kerrie-en-ananas/quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee geen kaas.
[..]
Ligt aan de situatie. Bij ons was het na een maand al, terwijl ik altijd riep niet zo snel te willen gaan
Ik denk dat mn moeder het er vooral onder deed om het zure weg te halen/ze het anders niet lustequote:Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging even googelen op zuurkool + ananas + kaas. Dit klinkt best lekker: https://www.francescakook(...)kt-kerrie-en-ananas/
OhWat maakte het dat je dit sneller deelde dan wat je van te voren in gedachte had?
Vraag is dan ook wie de buitenwereld is. Moment waarom mijn goede vrienden en ouders het weten is niet hetzelfde moment.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Question, hoelang daten/elkaar leren kennen vinden jullie zelf prettig voordat je het gaat delen met de buitenwereld als een soort 'wij zijn serieus bezig'?
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb me even ingelezen, nu ben ik nieuwsgierig naar verse zuurkoolquote:Op maandag 4 november 2024 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder het er vooral onder deed om het zure weg te halen/ze het anders niet lusteGeen ingewikkeld recept in ieder geval.
Ik was jarig en hij wilde er bij aanwezig zijn. Dus ja dan zit je bij mn hele familie erbij, dus dan kunnen we het maar ook direct bekend maken
Wat ik bedoelde met buitenwereld was dat het algemeen bekend is/mag worden. Mijn ouders bungelen wel ergens onderaan van mensen die te horen krijgen dat ik met iemand bezig zou zijn denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag is dan ook wie de buitenwereld is. Moment waarom mijn goede vrienden en ouders het weten is niet hetzelfde moment.
Eens maar dat is de vraag nietquote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.
Heeft Crack_ een nieuwe vlam?quote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.
Tegenwoordig hoef je het nergens meer aan te kondigen. Of wil je je Facebook status veranderen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde met buitenwereld was dat het algemeen bekend is/mag worden. Mijn ouders bungelen wel ergens onderaan van mensen die te horen krijgen dat ik met iemand bezig zou zijn denk iken als zij zijn geweest mag iedereen het weten
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wilquote:Op maandag 4 november 2024 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je het nergens meer aan te kondigen. Of wil je je Facebook status veranderen?
vertel me meer!!!quote:Op maandag 4 november 2024 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Crack_ een nieuwe vlam?
Geen Facebook status.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wil
ik ben nieuwsgierig wat dat bij jullie is
Ik heb geen regels, het gaat hoe het gaat. Zoals bv wat Tamieke net zei, die had een verjaardag en hij wilde daar ook komen. Dus bleek dat het juiste moment.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wil
ik ben nieuwsgierig wat dat bij jullie is
jij hebt uberhaupt nog facebookquote:Op maandag 4 november 2024 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen Facebook status.
Bij Cali was het tijdens COVID dus toen was het sowieso anders en wisten meeste vrienden het al vrij snel.
Hmmm, positief/negatief?quote:Op maandag 4 november 2024 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Voorstelling was wat apart
Facebook op nog af en toe leukste feestjes tegen te komen.quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt uberhaupt nog facebook![]()
![]()
Ja dat is wel anders, en dacht dat jullie echt 10+ jaar samen waren ofzo joh
[..]
Hmmm, positief/negatief?
Je bent nog jong, je weet nooit hoe het leven loopt.quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik voor altijd single blijf
Ik gebruik daarvoor altijd deze bekende formulequote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ohja, ik heb trouwens ook nog facebook maar geen persoonlijke meer. Om dezelfde reden, is wel handigquote:Op maandag 4 november 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Facebook op nog af en toe leukste feestjes tegen te komen.
Al 4+ jaar. Voelt ook al erg lang.
omdat je dat zelf zou willen of omdat je denkt dat je nooit meer een leuke/goede match zal tegenkomen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
wat enig!quote:Op maandag 4 november 2024 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor altijd deze bekende formule
(x/15,3)*π/y2
dat laatstequote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb trouwens ook nog facebook maar geen persoonlijke meer. Om dezelfde reden, is wel handig
Corona voelt ook al veel langer geleden
[..]
omdat je dat zelf zou willen of omdat je denkt dat je nooit meer een leuke/goede match zal tegenkomen?
Gemengd. Voor mij was het geen echte eye opener,wat het volgens mij wel had moeten zijn..quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt uberhaupt nog facebook![]()
![]()
Ja dat is wel anders, en dacht dat jullie echt 10+ jaar samen waren ofzo joh
[..]
Hmmm, positief/negatief?
Ben je dan ook een uur eerder klaar?quote:Op maandag 4 november 2024 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, ik ga nu weer proberen om om 8 uur te beginnen. Nu is/was het 9 uur. Pre Covid was het ook 8 uur maar omdat ik halve dagen werk, werd mij tijdens de pandemie mij gevraagd of ik een uur later kon beginnen, zodat niet iedereen tegelijk binnen kwam en dus ook het besmettingsgevaar wat in te krimpen..
quote:
Hmm, in ieder geval niet alleen maar negatiefquote:Op maandag 4 november 2024 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gemengd. Voor mij was het geen echte eye opener,wat het volgens mij wel had moeten zijn..
Jaquote:Op maandag 4 november 2024 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan ook een uur eerder klaar?
ik begrijp het, hoorde ik je zeggenquote:
ja weet niet hoequote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje voor open staan. En hoeft niet Mr. Perfect te zijn.
Het was soms ook wat ongemakkelijk. Maar dat hoort dan misschien ook zo en ik probeer al zo respectvol mogelijk met mensen om te gaan. Maar het hele bedrijf moet er heen en ik denk dat de omgangsnormen bij bijvoorbeeld de groenvoorziening wat anders zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat zou jammer zijn
[..]
Hmm, in ieder geval niet alleen maar negatief. En als het geen eye opener was dan ben je misschien al op de hoogte van bepaalde dingen, lijkt me niet per se iets negatiefs?
Of je moet zelf negatieve ervaringen hebben opgedaan, dat is niet tof
'hoi ik zoek een leuke man die mij thais kan leren en misschien om mee te trouwen xoxoxox balliebal'quote:
Ik was 15quote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik begrijp het, hoorde ik je zeggen
je bent zo jong nog en weet niet wat je moet
wees maar niet bang, de nacht zal het je leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dat thais kunnen is misschien wat veel eisend dan :pquote:Op maandag 4 november 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'hoi ik zoek een leuke man die mij thais kan leren en misschien om mee te trouwen xoxoxox balliebal'
Op welke manier ongemakkelijk?quote:Op maandag 4 november 2024 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was soms ook wat ongemakkelijk. Maar dat hoort dan misschien ook zo en ik probeer al zo respectvol mogelijk met mensen om te gaan. Maar het hele bedrijf moet er heen en ik denk dat de omgangsnormen bij bijvoorbeeld de groenvoorziening wat anders zijn.
Maar dat is een vermoeden, ik heb er nooit gewerkt
quote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik was 15
zij was achtenzestuuuuuuuuug
MAAR IK BEGREEP
WAT ZIJ ME WILDE ZEGGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik was 15
zij was achtenzestuuuuuuuuug
MAAR IK BEGREEP
WAT ZIJ ME WILDE ZEGGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET WERD ZOMEEEEEEEEEEEERBaby darling doll face honey
thais leren hequote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat thais kunnen is misschien wat veel eisend dan :p
Maar wel met z'n allen opgehokt zitten?quote:Op maandag 4 november 2024 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, ik ga nu weer proberen om om 8 uur te beginnen. Nu is/was het 9 uur. Pre Covid was het ook 8 uur maar omdat ik halve dagen werk, werd mij tijdens de pandemie mij gevraagd of ik een uur later kon beginnen, zodat niet iedereen tegelijk binnen kwam en dus ook het besmettingsgevaar wat in te krimpen..
quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef Modus het volgende:
[..]je doet raarder dan normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahha, blijft modiequote:Op maandag 4 november 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh![]()
nou nog steeds doet die raar
quote:Aan het strand wat wandelen, zomaar nergens heen. Toen zag ik jou, je riep me met je ogen.
Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel.
Want ik begreep wat jij me wilde vragen, kom dichter bij me.
Ik was 16 en jij was 28, en van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen, ik was geen kind meer, en 't werd zomer ...
Je was nog vrij, ik vond het eerst een beetje raar.
Je droeg niets anders dan je lange blonde haar.
Ik was verlegen en wist niet wat te doen, ik stond daar maar te kijken, oh wat voelde ik me groen.
Ik begrijp het, hoorde ik je zeggen,
je bent zo jong nog en weet niet wat je moet.
Wees maar niet bang, de nacht zal het je leren.
Kom dichter bij me ...
quote:
hmmmquote:Op maandag 4 november 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahha, blijft modie
Is trouwens echt een raar liedje, voor de huidige tijd
Gaat over iemand van 16 die seks gaat hebben met iemand van 28. Kan echt niet!!
[..]
Volgens mij is dat iets voor mensen die niet alleen kunnen zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook maar hoe dan ook minder kritisch te zijn
Het schijnt dat de huidige generatie onrealistisch kritisch is, dus weenie. Toevoeging: weet het oprecht nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor mensen die niet alleen kunnen zijn.
ja maar als je te kritisch bent blijf je altijd alleenquote:Op maandag 4 november 2024 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor mensen die niet alleen kunnen zijn.
Als ik zie hoe sommige mensen met elkaar omgaan dan denk ik, dan ben je beter af alleen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je te kritisch bent blijf je altijd alleen
ja zo denk ik ook. Maar je ziet ook heel veel leuke relaties om je heen. Kan niet allemaal zo slecht zijn denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zie hoe sommige mensen met elkaar omgaan dan denk ik, dan ben je beter af alleen.
En t is ook weer niet dat ik alleen wil blijven. Maar tis beter dan met de 'verkeerde' zitten.
Klopt, dat is nu verleden tijd.quote:Op maandag 4 november 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Ritme van de regen heeft geen songtekst op spotify, WAT
echt overalquote:Op maandag 4 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
maar begrijp niet zo goed hoe al die andere wel aan een relatie komenWaar leren ze die mensen dan kennen
Nee zeker niet. Het kan hartstikke mooi zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo denk ik ook. Maar je ziet ook heel veel leuke relaties om je heen. Kan niet allemaal zo slecht zijn denk ik
Hoe ben je zelf je vorige relaties tegengekomen?quote:Op maandag 4 november 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
maar begrijp niet zo goed hoe al die andere wel aan een relatie komenWaar leren ze die mensen dan kennen
wat bedoel je met 'ik kom niemand tegen'? Jij komt ook mensen tegen toch?quote:Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar waarom kom ik dan niemand tegen?
ja maar geen relatie materiaal dusquote:Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'ik kom niemand tegen'? Jij komt ook mensen tegen toch?
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritischquote:Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen relatie materiaal dus
ja misschien dus welquote:Op maandag 4 november 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritisch![]()
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?quote:Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen relatie materiaal dus
hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan?quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou @:bitterbal?misschien voelen mensen de drang voor een 'challenge accepted'
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennenquote:Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzoquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan?
oh, nee joh is zelfverzekerd! En daar vallen mannen op dus win winquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
vind dat echte en arrogante tekst. Kan ook zijn dat ik zogenaamd zo kritisch ben zodat ik niet gekwetst kan worden
Klinkt als een goed verhaal welquote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen![]()
Heyquote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen![]()
rationeel is niet emotioneel denk ik.quote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke nog een vraag, wat verstaan jullie onder emotionele intelligentie?
Ik vind mezelf emotioneel soms echt een idioot maar ik kan je wel super rationeel uitleggen wat ik doe en waarom en blabla
Ben je dan wel/niet emotioneel intelligent
Dat. En ik vind foto's eigenlijk super nietszeggend, dus dat is al niet echt een goed startpunt. Iemand zien bewegen en horen praten doet zooooo veel met iemand zijn aantrekkingskracht. Iemand kan op een foto niet zo aantrekkelijk zijn maar met het totaalplaatje een complete 'veeg me opquote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....
heyyy halloquote:
Hmm, zo had ik hem nog niet bekeken. Dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rationeel is niet emotioneel denk ik.
Denk dat emotionele intelligentie is dat je je kan inleven in een ander bv. En begrijpt waar bepaalde gevoelens vandaan komen
Was het US?quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo
Hmm oke, dit zegt internetquote:Emotionele intelligentie zorgt ervoor dat je bewust de tijd kunt nemen om na te denken over je reactie op acties van mensen en dingen die gebeuren.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar wel met z'n allen opgehokt zitten?
Ah, dan ben je gewoon traag van begrip.quote:
Nee dat is meer de wetenschappelijke benadering. Maar het gevoel zelf begrijpen is anders denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heyyy hallo
[..]
Hmm, zo had ik hem nog niet bekeken. Dat kan ook inderdaad
En begrijpen waar bepaalde gevoelens vandaan komen is vaak rationeel, of dat is wat ik bedoelde met 'kan je er wel alles over vertellen'
wetenschappelijke benadering?quote:Op maandag 4 november 2024 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is meer de wetenschappelijke benadering. Maar het gevoel zelf begrijpen is anders denk ik
quote:Op maandag 4 november 2024 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, dan ben je gewoon traag van begrip.
Lastig om daar hier goed op in te gaan...quote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op welke manier ongemakkelijk?
Denk dat het altijd wel verstandig is om ergens over te blijven praten, voordat men denkt dat iedereen op één lijn zit terwijl dat niet zo is. En als men inderdaad op één lijn zit dan alleen maar positief en ben je snel klaar![]()
Ik weet dat het bij ons zo is dat een groot gedeelte vind 'dit moet kunnen, dit is niet apart' en de andere helft dan zegt 'nou dat vind ik dus wel vervelend'. En dát is interessant
ja waarom je iets voelt. Wetenschappelijk misschien niet het goede woord. Rationeel is niet het zelfde als emotioneelquote:
Hmm true, is denk ik ook niet echt de beste plek ervoorquote:Op maandag 4 november 2024 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lastig om daar hier goed op in te gaan...
Dat kloptquote:Op maandag 4 november 2024 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarom je iets voelt. Wetenschappelijk misschien niet het goede woord. Rationeel is niet het zelfde als emotioneel
En de zee?quote:
Jij bent de liefde dus ga (niet) met me meequote:
want jij bent mijn jaloers bezitquote:Op maandag 4 november 2024 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent de liefde dus ga (niet) met me mee
Is dit een medley?quote:
Mobiel volgens mij nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Is het lettertype hier nou aangepast of ben ik ineens scheel geworden
Niks mis mee neequote:
Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijke zwarte roetveeg Pietquote:Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jop de Nijs wie kent hem niet
quote:Op maandag 4 november 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
Zijn wel een beetje Amerikaanse taferelen hier.
Bovenop de prijs op de kaart wordt automatisch nog 15% service fee gerekend en daar bovenop mag je nog je percentage fooi aangeven
Bovenop de prijs op de kaart wordt automatisch nog 15% service fee gerekend en daar bovenop mag je nog je percentage fooi aangeven
Ik heb een keer wafel met kip gehad op Rollende Keukens. Er stond een collega bij dat kraampje wafels te bakken, dus daar kon ik niet zomaar voorbij lopen natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2024 15:45 schreef CherryLips het volgende:
De Mac komt met een chicken en waffles burger. Moet het proberen.
Ja doei, een van de twee.quote:Op maandag 4 november 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik had een minibeetje bij 't Zusje, maar daar zat nog bacon bij en daar hou ik niet altijd van.quote:Op maandag 4 november 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer wafel met kip gehad op Rollende Keukens. Er stond een collega bij dat kraampje wafels te bakken, dus daar kon ik niet zomaar voorbij lopen natuurlijk
Was erg lekker
ik hou niet van dieren doodmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik weet niet precies meer wat er allemaal op zat. Was in 2018 of 19 ofzo.quote:Op maandag 4 november 2024 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een minibeetje bij 't Zusje, maar daar zat nog bacon bij en daar hou ik niet altijd van.
mijn ideale partner doet aan plasseks, zegt naturalisquote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als je het niet doet pissen ze in je koffie.
Fooi geven is achteraf toch?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Was je er geweest met de dino's?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ideale partner doet aan plasseks, zegt naturalis
quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is al niet de goedkoopste locatie.quote:
Ja, dat idee had ik ook alquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Liefdestest?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, heb je de liefdestest ook gedaan?
Pardon? In Naturalis? Ja?quote:Op maandag 4 november 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je er geweest met de dino's?
mja, is wel lastig want val niet op dierenquote:
Gelukkig betaal je pas op het eindequote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? In Naturalis? Ja?of huh, die hebben ze toch altijd
[..]
mja, is wel lastig want val niet op dieren
Gelukkig, ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? In Naturalis? Ja?of huh, die hebben ze toch altijd
[..]
quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.
Moet je ook niet in de vakantie gaan gekkie.quote:Op maandag 4 november 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar was het druk met kinders toen ik daar woensdag was.
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister de SpaceX satellieten gezien vanuit de auto.
We wisten niet wat het was, sliert van lichtjes zo recht omhoog.
quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Jaaa, bij de verleiding maar gok dat je die niet hebt gedaanquote:
Oooh, ja ik lees het nuquote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.
OKE SORRY JE HEBT MEquote:
Ja, maar toen had ik ook vrij.quote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de vakantie gaan gekkie.
Zo lang de lichtjes maar omhoog gaan en niet dichterbij komen is het goedquote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.
Die heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, bij de verleiding maar gok dat je die niet hebt gedaan![]()
Nou oke, wel het verhaal van de zeeduivel meegekregen?
[..]
Oooh, ja ik lees het numaar neen, nog niet gezien
[..]
OKE SORRY JE HEBT ME
Ik val op BEASTS
(???)
Wij gingen voor Alien landingsbaanquote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.
Ze verdwenen 1 voor 1 van boven naar benedenquote:Op maandag 4 november 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang de lichtjes maar omhoog gaan en niet dichterbij komen is het goed
Ja, heb er bijna 3 uur doorgebracht. Toen had ik het ook wel gehad.quote:Op maandag 4 november 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, jammer
Maar het is veel he, voor op één dag.
Snap ik, zit je hoofd ook aardig volquote:Op maandag 4 november 2024 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb er bijna 3 uur doorgebracht. Toen had ik het ook wel gehad.
quote:
Ziet er inderdaad wel uit alsof die flink wat overgewicht heeftquote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, zit je hoofd ook aardig vol
[..]
[ afbeelding ]
Deze is oprecht wel vet
Bijzonderquote:Op maandag 4 november 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)art-human-face-weird
Maarja, 70 euro vind ik te veel
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @Modus gifjes in het echtquote:
Bewijs dat er meer gevallen zoals modus bestaanquote:Op maandag 4 november 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @:Modus gifjes in het echt
Hmmm, als ik jou inschat dan is het nietzo jouw dingquote:Op maandag 4 november 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @:Modus gifjes in het echt
quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is oprecht wel vet
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vindenquote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bewijs dat er meer gevallen zoals modus bestaan
Ja oke bedankt weer Modiequote:
reageer verrastquote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vinden
quote:De tekst bestaat feitelijk alleen in een aanstekelijke herhaling van "Ho he ho lalala".
Hmm, ja..quote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vinden
quote:
Beetje zoals die wowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowo leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleu van laatst.quote:Op maandag 4 november 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]En dan toch een hitje
Bekijk deze YouTube-video
Ja zegquote:
Ook goede tekstquote:Op maandag 4 november 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]En dan toch een hitje
quote:Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook goede tekst
Dit ken ik niet, weet niet of dit hitjes waren hoorquote:Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje zoals die wowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowo leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleu van laatst.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit ken ik niet, weet niet of dit hitjes waren hoor
[..]
1 2 3 4 | Hitnotering: week 6 t/m 10 in 1977 Week: 1 2 3 4 5 Positie: 16 10 9 18 29 |
Leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleukquote:Op maandag 4 november 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, die ken ik wel
Zelfs choreo op gehad, ik ben dol op afro
quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Modus het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ta-ta-ta
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Toch weer een liquid cocaïne besteld.
Het wordt een dure avond
Wat ben je aan het doenquote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Het wordt een dure avond
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker, maar met 9 procent is het wel een killer als je nog moet eten.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En ik maar denken dat je zo'n brave jongen bentquote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Het wordt een dure avond
Jongen ben ik al lang niet meerquote:Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n brave jongen bent
quote:Op maandag 4 november 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]Mooi kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker, maar met 9 procent is het wel een killer als je nog moet eten.
Hier ookquote:
Baby darling doll face honey
Met een beetje hulp van het kaarsje er achter.quote:
Vast wel, heb ook vaak glas/glazen in m'n handbabage opgerold tussen kledingquote:Op maandag 4 november 2024 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van het kaarsje er achter.
Ook een mad scientist erlenmeyer bierglas gekocht. Eens kijken of dat heel in Nederland aankomt. Beter in de handbagage
Ze is wel al lang weg nuquote:
Zal wel lukken. Aangezien ik de camera thuis heb gelaten heb ik meer dan genoeg ruimte in de handbagage en die gaat toch gewoon onder de stoelquote:Op maandag 4 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vast wel, heb ook vaak glas/glazen in m'n handbabage opgerold tussen kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |