Het heeft altijd essi moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Dimys MAGA meets niet te vergetenquote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.
wie is wequote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
misschien dit grote geheim?
Geen idee maar dat was de enige post die over appen gingquote:Op maandag 4 november 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?
7 jaren plan?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
7 jaren plan?
7 year itch ken ik wel
ohquote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK en Essi; maar wij zijn onderdeel van het verhaal
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
mwah, ik zal het ook minder vies vinden dan vroeger maar met het andere beschikbare eten zou ik niet weten waarom ik thuis zuurkool zou gaan maken
quote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.
Alleen de kutnijdgroep.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
Oh, moet eerlijk zeggen ik er persoonlijk onwijs van geniet als andere voor me koken en ik waarschijnlijk zelfs zuurkool dan wel kan waarderenquote:Op maandag 4 november 2024 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.
Maar ik ga het deze winter vast en zeker een keertje bij mn moeder krijgen!
Dealquote:
Mn moeder gooide er ananas bijquote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ook best wel wat mensen die zuurkool met fruit maken in een recept. Ik vind fruit met warm eten sowieso niet echt een succes
.. Hmmmquote:
Nee geen kaas.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Hmmm
Mijn hoofd denkt nu 'en ook kaas?' maar dat maakt het denk ik niet beter?
Ligt aan de situatie. Bij ons was het na een maand al, terwijl ik altijd riep niet zo snel te willen gaanquote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Question, hoelang daten/elkaar leren kennen vinden jullie zelf prettig voordat je het gaat delen met de buitenwereld als een soort 'wij zijn serieus bezig'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |