Het heeft altijd essi moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch zonde dat die bruiloft meet er nooit is gekomen
Dimys MAGA meets niet te vergetenquote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die kliekjes hier. Geheime wandel meets; geheime mini meets etc.
wie is wequote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
misschien dit grote geheim?
Geen idee maar dat was de enige post die over appen gingquote:Op maandag 4 november 2024 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, dat grmbl en ik appen?
7 jaren plan?quote:Op maandag 4 november 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zitten nu ook weer midden in het 7 jaren plan.
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
7 jaren plan?
7 year itch ken ik wel
ohquote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK en Essi; maar wij zijn onderdeel van het verhaal
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
mwah, ik zal het ook minder vies vinden dan vroeger maar met het andere beschikbare eten zou ik niet weten waarom ik thuis zuurkool zou gaan maken
quote:Op maandag 4 november 2024 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze elkaar gaan meeten; tegen die tijd zal ze ook wel emigreren.
Alleen de kutnijdgroep.quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
Oh, moet eerlijk zeggen ik er persoonlijk onwijs van geniet als andere voor me koken en ik waarschijnlijk zelfs zuurkool dan wel kan waarderenquote:Op maandag 4 november 2024 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Eens. Zelf ook nog nooit gemaakt.
Maar ik ga het deze winter vast en zeker een keertje bij mn moeder krijgen!
Dealquote:
Mn moeder gooide er ananas bijquote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ook best wel wat mensen die zuurkool met fruit maken in een recept. Ik vind fruit met warm eten sowieso niet echt een succes
.. Hmmmquote:
Nee geen kaas.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Hmmm
Mijn hoofd denkt nu 'en ook kaas?' maar dat maakt het denk ik niet beter?
Ligt aan de situatie. Bij ons was het na een maand al, terwijl ik altijd riep niet zo snel te willen gaanquote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Question, hoelang daten/elkaar leren kennen vinden jullie zelf prettig voordat je het gaat delen met de buitenwereld als een soort 'wij zijn serieus bezig'?
Ging even googelen op zuurkool + ananas + kaas. Dit klinkt best lekker: https://www.francescakook(...)kt-kerrie-en-ananas/quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee geen kaas.
[..]
Ligt aan de situatie. Bij ons was het na een maand al, terwijl ik altijd riep niet zo snel te willen gaan
Ik denk dat mn moeder het er vooral onder deed om het zure weg te halen/ze het anders niet lustequote:Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging even googelen op zuurkool + ananas + kaas. Dit klinkt best lekker: https://www.francescakook(...)kt-kerrie-en-ananas/
OhWat maakte het dat je dit sneller deelde dan wat je van te voren in gedachte had?
Vraag is dan ook wie de buitenwereld is. Moment waarom mijn goede vrienden en ouders het weten is niet hetzelfde moment.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Question, hoelang daten/elkaar leren kennen vinden jullie zelf prettig voordat je het gaat delen met de buitenwereld als een soort 'wij zijn serieus bezig'?
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.quote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb me even ingelezen, nu ben ik nieuwsgierig naar verse zuurkoolquote:Op maandag 4 november 2024 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder het er vooral onder deed om het zure weg te halen/ze het anders niet lusteGeen ingewikkeld recept in ieder geval.
Ik was jarig en hij wilde er bij aanwezig zijn. Dus ja dan zit je bij mn hele familie erbij, dus dan kunnen we het maar ook direct bekend maken
Wat ik bedoelde met buitenwereld was dat het algemeen bekend is/mag worden. Mijn ouders bungelen wel ergens onderaan van mensen die te horen krijgen dat ik met iemand bezig zou zijn denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag is dan ook wie de buitenwereld is. Moment waarom mijn goede vrienden en ouders het weten is niet hetzelfde moment.
Eens maar dat is de vraag nietquote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.
Heeft Crack_ een nieuwe vlam?quote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het van de daken wilt schreeuwen moet je dat gewoon doen.
Tegenwoordig hoef je het nergens meer aan te kondigen. Of wil je je Facebook status veranderen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde met buitenwereld was dat het algemeen bekend is/mag worden. Mijn ouders bungelen wel ergens onderaan van mensen die te horen krijgen dat ik met iemand bezig zou zijn denk iken als zij zijn geweest mag iedereen het weten
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wilquote:Op maandag 4 november 2024 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je het nergens meer aan te kondigen. Of wil je je Facebook status veranderen?
vertel me meer!!!quote:Op maandag 4 november 2024 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Crack_ een nieuwe vlam?
Geen Facebook status.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wil
ik ben nieuwsgierig wat dat bij jullie is
Ik heb geen regels, het gaat hoe het gaat. Zoals bv wat Tamieke net zei, die had een verjaardag en hij wilde daar ook komen. Dus bleek dat het juiste moment.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je hoeft niks, ja je mag doen wat je zelf wil
ik ben nieuwsgierig wat dat bij jullie is
jij hebt uberhaupt nog facebookquote:Op maandag 4 november 2024 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen Facebook status.
Bij Cali was het tijdens COVID dus toen was het sowieso anders en wisten meeste vrienden het al vrij snel.
Hmmm, positief/negatief?quote:Op maandag 4 november 2024 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Voorstelling was wat apart
Facebook op nog af en toe leukste feestjes tegen te komen.quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt uberhaupt nog facebook![]()
![]()
Ja dat is wel anders, en dacht dat jullie echt 10+ jaar samen waren ofzo joh
[..]
Hmmm, positief/negatief?
Je bent nog jong, je weet nooit hoe het leven loopt.quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik voor altijd single blijf
Ik gebruik daarvoor altijd deze bekende formulequote:Op maandag 4 november 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Ohja, ik heb trouwens ook nog facebook maar geen persoonlijke meer. Om dezelfde reden, is wel handigquote:Op maandag 4 november 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Facebook op nog af en toe leukste feestjes tegen te komen.
Al 4+ jaar. Voelt ook al erg lang.
omdat je dat zelf zou willen of omdat je denkt dat je nooit meer een leuke/goede match zal tegenkomen?quote:Op maandag 4 november 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
wat enig!quote:Op maandag 4 november 2024 14:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor altijd deze bekende formule
(x/15,3)*π/y2
dat laatstequote:Op maandag 4 november 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik heb trouwens ook nog facebook maar geen persoonlijke meer. Om dezelfde reden, is wel handig
Corona voelt ook al veel langer geleden
[..]
omdat je dat zelf zou willen of omdat je denkt dat je nooit meer een leuke/goede match zal tegenkomen?
Gemengd. Voor mij was het geen echte eye opener,wat het volgens mij wel had moeten zijn..quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt uberhaupt nog facebook![]()
![]()
Ja dat is wel anders, en dacht dat jullie echt 10+ jaar samen waren ofzo joh
[..]
Hmmm, positief/negatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |