SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Denk niet dat we die levend terugzienquote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende: Zou dat blote Iraanse meisje nog leven denken jullie?
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lunchwandeling gemaakt, brr, koud buiten met die mist.
Ik heb spijt dat ik voor lange mouwen gekozen heb. Heb de jas al uit gegooidquote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het niet mistig geweest.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuur eens hierheen.quote:Op maandag 4 november 2024 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.
Dan moet je iets sappigs drinken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Helaas is het zo'n dorst die niet weggaat, heb al weet ik veel hoeveel gedronken.
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigsquote:
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @bitterbal heeft me dat geleerd.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
quote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @:bitterbal heeft me dat geleerd.
quote:
sappig met koolzuur voor extra effectquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
Ik las zuurkoolquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
nee bepaald mondgevoel heb je danquote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
is sappig ongeveer hetzelfde als 'fris'?
Mangosmoothiequote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bepaald mondgevoel heb je dan
zijkant = bitterquote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Denk eigenlijk alles wat je met de zijkanten van je tong kan proeven dat dat niet sappig is maar heb nu alleen maar water in huis dus kan het niet testen
neverquote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is het wel de tijd van het jaar voor inmiddels.
Ja mondgevoel is meer zeg maar welke kanten van je tong gestimuleerd worden bij het drinken van dat drankjequote:Op maandag 4 november 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
oh, al weet ik niet echt wat je met mondgevoel bedoeld denk ik. Dat is meer dan smaak?
ik volg dit niet helemaal denk ik maar klinkt gezellig in je mondquote:Op maandag 4 november 2024 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja mondgevoel is meer zeg maar welke kanten van je tong gestimuleerd worden bij het drinken van dat drankje
Hehe, ik lust het ook wel als ik het niet proefquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik kon het vroeger alleen eten als ik bij iedere hap een stuk zuurkoolspek erbij at.
stimulatie is misschien een wat groot woordquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik volg dit niet helemaal denk ik maar klinkt gezellig in je mond
ja ik kan niet volgen of je het gewoon over smaak en structuur hebt en je perceptoren blablaquote:Op maandag 4 november 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stimulatie is misschien een wat groot woord
nee gevoel :pquote:Op maandag 4 november 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik kan niet volgen of je het gewoon over smaak en structuur hebt en je perceptoren blabla
Nee alleen grmbl spreekt datquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik spreek nog niet vloeiend genoeg balliaans
is ook een lastige taalquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik spreek nog niet vloeiend genoeg balliaans
Vroegah wilde ik dat ook nooit. nu kan ik het wel waarderen op zn tijd.... Met een goede laag jus en een flinke rookworst erbijquote:
Ik met rookworstquote:Op maandag 4 november 2024 13:43 schreef Ama het volgende:
Ik kon het vroeger alleen eten als ik bij iedere hap een stuk zuurkoolspek erbij at.
'gevoel' voel je met bijv receptoren en die zitten op verschillende plekken en ervaren dingen andersquote:
waar?quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
Die van mij is zo geheim dat ik het zelf niet weetquote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef Koen66 het volgende:
Wat zit iedereen hier met allemaal geheime app groepjes
soort codetaalquote:
en wij zijn maar simpele fokkersquote:
mwah, ik zal het ook minder vies vinden dan vroeger maar met het andere beschikbare eten zou ik niet weten waarom ik thuis zuurkool zou gaan makenquote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah wilde ik dat ook nooit. nu kan ik het wel waarderen op zn tijd.... Met een goede laag jus en een flinke rookworst erbij
[..]
Ik met rookworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |