Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijke zwarte roetveeg Pietquote:Op maandag 4 november 2024 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jop de Nijs wie kent hem niet
quote:Op maandag 4 november 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
Zijn wel een beetje Amerikaanse taferelen hier.
Bovenop de prijs op de kaart wordt automatisch nog 15% service fee gerekend en daar bovenop mag je nog je percentage fooi aangeven
Bovenop de prijs op de kaart wordt automatisch nog 15% service fee gerekend en daar bovenop mag je nog je percentage fooi aangeven
Ik heb een keer wafel met kip gehad op Rollende Keukens. Er stond een collega bij dat kraampje wafels te bakken, dus daar kon ik niet zomaar voorbij lopen natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2024 15:45 schreef CherryLips het volgende:
De Mac komt met een chicken en waffles burger. Moet het proberen.
Ja doei, een van de twee.quote:Op maandag 4 november 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik had een minibeetje bij 't Zusje, maar daar zat nog bacon bij en daar hou ik niet altijd van.quote:Op maandag 4 november 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer wafel met kip gehad op Rollende Keukens. Er stond een collega bij dat kraampje wafels te bakken, dus daar kon ik niet zomaar voorbij lopen natuurlijk
Was erg lekker
ik hou niet van dieren doodmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik weet niet precies meer wat er allemaal op zat. Was in 2018 of 19 ofzo.quote:Op maandag 4 november 2024 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een minibeetje bij 't Zusje, maar daar zat nog bacon bij en daar hou ik niet altijd van.
mijn ideale partner doet aan plasseks, zegt naturalisquote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als je het niet doet pissen ze in je koffie.
Fooi geven is achteraf toch?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Was je er geweest met de dino's?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ideale partner doet aan plasseks, zegt naturalis
quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is al niet de goedkoopste locatie.quote:
Ja, dat idee had ik ook alquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Liefdestest?quote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Crack_ het volgende:
@:luctor.et.emergo, heb je de liefdestest ook gedaan?
Pardon? In Naturalis? Ja?quote:Op maandag 4 november 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je er geweest met de dino's?
mja, is wel lastig want val niet op dierenquote:
Gelukkig betaal je pas op het eindequote:Op maandag 4 november 2024 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? In Naturalis? Ja?of huh, die hebben ze toch altijd
[..]
mja, is wel lastig want val niet op dieren
Gelukkig, ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pardon? In Naturalis? Ja?of huh, die hebben ze toch altijd
[..]
quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.
Moet je ook niet in de vakantie gaan gekkie.quote:Op maandag 4 november 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar was het druk met kinders toen ik daar woensdag was.
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gister de SpaceX satellieten gezien vanuit de auto.
We wisten niet wat het was, sliert van lichtjes zo recht omhoog.
quote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Jaaa, bij de verleiding maar gok dat je die niet hebt gedaanquote:
Oooh, ja ik lees het nuquote:Op maandag 4 november 2024 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch een kudde van die triceratops staan.
OKE SORRY JE HEBT MEquote:
Ja, maar toen had ik ook vrij.quote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de vakantie gaan gekkie.
Zo lang de lichtjes maar omhoog gaan en niet dichterbij komen is het goedquote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.
Die heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, bij de verleiding maar gok dat je die niet hebt gedaan![]()
Nou oke, wel het verhaal van de zeeduivel meegekregen?
[..]
Oooh, ja ik lees het numaar neen, nog niet gezien
[..]
OKE SORRY JE HEBT ME
Ik val op BEASTS
(???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |