abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215474395
Iemand moet wel een stap maken naar 'hey wil je afspreken' en dan laten blijken dat je interesse hebt in elkaar. Als niemand die stapt neemt dan kom je meestal niet zo ver, dat is wel zo
Baby darling doll face honey
pi_215474396
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wat bedoel je met 'ik kom niemand tegen'? Jij komt ook mensen tegen toch? :D
ja maar geen relatie materiaal dus
pi_215474400
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritisch (8> :D
pi_215474405
Maar dat is maar een gokje, denk dat je die vraag het beste aan jezelf kunt stellen. Of aan de mensen in je directe omgeving, kan soms ook helpen
pi_215474406
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritisch (8> :D
ja misschien dus wel :{
pi_215474411
weet dan niet wat ik zou moeten laten varen qua 'eis''
pi_215474417
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?
pi_215474437
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
pi_215474439

Iets voor jou @bitterbal? :D misschien voelen mensen de drang voor een 'challenge accepted' :7
pi_215474453
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan? ;)
pi_215474455
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]

Iets voor jou @:bitterbal? :D misschien voelen mensen de drang voor een 'challenge accepted' :7
_O-

vind dat echte en arrogante tekst. Kan ook zijn dat ik zogenaamd zo kritisch ben zodat ik niet gekwetst kan worden
pi_215474460
hey wil je afspreken
pi_215474462
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:

[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen :+ _O-
pi_215474463
Of vrouwen natuurlijk. I don't judge.
pi_215474469
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef rival het volgende:

[..]
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan? ;)
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo :')
pi_215474474
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]
_O-

vind dat echte en arrogante tekst. Kan ook zijn dat ik zogenaamd zo kritisch ben zodat ik niet gekwetst kan worden
oh, nee joh is zelfverzekerd! En daar vallen mannen op dus win win :7

Maarja, lastig vraagstuk. En ook lastig omdat je niet van alles wat je doet bewust bent waarom en hoe :{ leven is zo moeiliiiiiiiijk
  maandag 4 november 2024 @ 15:17:59 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215474479
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo :')
Klinkt als een goed verhaal wel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_215474481
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen :+ _O-
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....
pi_215474486
Oke nog een vraag, wat verstaan jullie onder emotionele intelligentie?
Ik vind mezelf emotioneel soms echt een idioot maar ik kan je wel super rationeel uitleggen wat ik doe en waarom en blabla

Ben je dan wel/niet emotioneel intelligent :?
pi_215474487
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:17 schreef Dven het volgende:

[..]
Klinkt als een goed verhaal wel
ja nee. was echt te kansloos ook
  maandag 4 november 2024 @ 15:18:32 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215474490
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hey
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_215474501
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke nog een vraag, wat verstaan jullie onder emotionele intelligentie?
Ik vind mezelf emotioneel soms echt een idioot maar ik kan je wel super rationeel uitleggen wat ik doe en waarom en blabla

Ben je dan wel/niet emotioneel intelligent :?
rationeel is niet emotioneel denk ik.

Denk dat emotionele intelligentie is dat je je kan inleven in een ander bv. En begrijpt waar bepaalde gevoelens vandaan komen
pi_215474510
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef rival het volgende:

[..]
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....
Dat. En ik vind foto's eigenlijk super nietszeggend, dus dat is al niet echt een goed startpunt. Iemand zien bewegen en horen praten doet zooooo veel met iemand zijn aantrekkingskracht. Iemand kan op een foto niet zo aantrekkelijk zijn maar met het totaalplaatje een complete 'veeg me op :~' zijnm :')
pi_215474526
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Dven het volgende:

[..]
Hey
heyyy hallo
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
rationeel is niet emotioneel denk ik.

Denk dat emotionele intelligentie is dat je je kan inleven in een ander bv. En begrijpt waar bepaalde gevoelens vandaan komen
Hmm, zo had ik hem nog niet bekeken. Dat kan ook inderdaad

En begrijpen waar bepaalde gevoelens vandaan komen is vaak rationeel, of dat is wat ik bedoelde met 'kan je er wel alles over vertellen' _O-
  maandag 4 november 2024 @ 15:21:01 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215474530
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Was het US? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')