ja maar geen relatie materiaal dusquote:Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'ik kom niemand tegen'? Jij komt ook mensen tegen toch?
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritischquote:Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen relatie materiaal dus
ja misschien dus welquote:Op maandag 4 november 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je van al die duizend mensen die je tegenkomt in je leven niemand relatie materiaal zou vinden, dan ben je wellicht iets te kritisch![]()
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?quote:Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar geen relatie materiaal dus
hoe bedoel je?quote:Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan?quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou @:bitterbal?misschien voelen mensen de drang voor een 'challenge accepted'
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennenquote:Op maandag 4 november 2024 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je met iemand genoeg contact gehad om dit te beoordelen?
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzoquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als in, heb je dit jaar mannen zo goed leren kennen om dat te beoordelen of heb je dat uitsluitend op uiterlijk gedaan?
oh, nee joh is zelfverzekerd! En daar vallen mannen op dus win winquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
vind dat echte en arrogante tekst. Kan ook zijn dat ik zogenaamd zo kritisch ben zodat ik niet gekwetst kan worden
Klinkt als een goed verhaal welquote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen![]()
Heyquote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geef mensen irl geen kans en ga bij datingapps te veel op uiterlijk af (ook wel logisch) maar weet echt bijna zeker dat er een super leuke match tussen zat, als ik ze maar beter zou leren kennen![]()
rationeel is niet emotioneel denk ik.quote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Oke nog een vraag, wat verstaan jullie onder emotionele intelligentie?
Ik vind mezelf emotioneel soms echt een idioot maar ik kan je wel super rationeel uitleggen wat ik doe en waarom en blabla
Ben je dan wel/niet emotioneel intelligent
Dat. En ik vind foto's eigenlijk super nietszeggend, dus dat is al niet echt een goed startpunt. Iemand zien bewegen en horen praten doet zooooo veel met iemand zijn aantrekkingskracht. Iemand kan op een foto niet zo aantrekkelijk zijn maar met het totaalplaatje een complete 'veeg me opquote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken het van de apps. Dat ik iemand wegswipe want die heeft niet exact wat ik zoek op de foto's. Terwijl als ik die persoon als vriend leer kennen dan zou er misschien wel een vonk over kunnen springen....
heyyy halloquote:
Hmm, zo had ik hem nog niet bekeken. Dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rationeel is niet emotioneel denk ik.
Denk dat emotionele intelligentie is dat je je kan inleven in een ander bv. En begrijpt waar bepaalde gevoelens vandaan komen
Was het US?quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan alleen op uiterlijk maar goed tis niet alsof ze ook echt interesse tonen. Nou 2 weken terug 1 hier toen ik aan het schuilen was voor de regen in een bar maar ja die was nog dronken van de nacht er voor geloof ik en begon te vertellen dat die een hele rijke neef had ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |