Wij gingen voor Alien landingsbaanquote:Op maandag 4 november 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de aarde ging ontploffen.
Ze verdwenen 1 voor 1 van boven naar benedenquote:Op maandag 4 november 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lang de lichtjes maar omhoog gaan en niet dichterbij komen is het goed
Ja, heb er bijna 3 uur doorgebracht. Toen had ik het ook wel gehad.quote:Op maandag 4 november 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, jammer
Maar het is veel he, voor op één dag.
Snap ik, zit je hoofd ook aardig volquote:Op maandag 4 november 2024 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb er bijna 3 uur doorgebracht. Toen had ik het ook wel gehad.
quote:
Ziet er inderdaad wel uit alsof die flink wat overgewicht heeftquote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, zit je hoofd ook aardig vol
[..]
[ afbeelding ]
Deze is oprecht wel vet
Bijzonderquote:Op maandag 4 november 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.etsy.com/list(...)art-human-face-weird
Maarja, 70 euro vind ik te veel
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @Modus gifjes in het echtquote:
Bewijs dat er meer gevallen zoals modus bestaanquote:Op maandag 4 november 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @:Modus gifjes in het echt
Hmmm, als ik jou inschat dan is het nietzo jouw dingquote:Op maandag 4 november 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van deze @:Modus gifjes in het echt
quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is oprecht wel vet
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vindenquote:Op maandag 4 november 2024 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bewijs dat er meer gevallen zoals modus bestaan
Ja oke bedankt weer Modiequote:
reageer verrastquote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vinden
quote:De tekst bestaat feitelijk alleen in een aanstekelijke herhaling van "Ho he ho lalala".
Hmm, ja..quote:Op maandag 4 november 2024 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik hier van moet vinden
quote:
Beetje zoals die wowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowo leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleu van laatst.quote:Op maandag 4 november 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]En dan toch een hitje
Bekijk deze YouTube-video
Ja zegquote:
Ook goede tekstquote:Op maandag 4 november 2024 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]En dan toch een hitje
quote:Op maandag 4 november 2024 16:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook goede tekst
Dit ken ik niet, weet niet of dit hitjes waren hoorquote:Op maandag 4 november 2024 16:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje zoals die wowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowo leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleu van laatst.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit ken ik niet, weet niet of dit hitjes waren hoor
[..]
1 2 3 4 | Hitnotering: week 6 t/m 10 in 1977 Week: 1 2 3 4 5 Positie: 16 10 9 18 29 |
Leuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleuleukquote:Op maandag 4 november 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, die ken ik wel
Zelfs choreo op gehad, ik ben dol op afro
quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef Modus het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ta-ta-ta
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Toch weer een liquid cocaïne besteld.
Het wordt een dure avond
Wat ben je aan het doenquote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Het wordt een dure avond
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker, maar met 9 procent is het wel een killer als je nog moet eten.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En ik maar denken dat je zo'n brave jongen bentquote:Op maandag 4 november 2024 17:02 schreef gianni61 het volgende:
Het wordt een dure avond
Jongen ben ik al lang niet meerquote:Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zo'n brave jongen bent
quote:Op maandag 4 november 2024 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]Mooi kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lekker, maar met 9 procent is het wel een killer als je nog moet eten.
Hier ookquote:
Baby darling doll face honey
Met een beetje hulp van het kaarsje er achter.quote:
Vast wel, heb ook vaak glas/glazen in m'n handbabage opgerold tussen kledingquote:Op maandag 4 november 2024 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van het kaarsje er achter.
Ook een mad scientist erlenmeyer bierglas gekocht. Eens kijken of dat heel in Nederland aankomt. Beter in de handbagage
Ze is wel al lang weg nuquote:
Zal wel lukken. Aangezien ik de camera thuis heb gelaten heb ik meer dan genoeg ruimte in de handbagage en die gaat toch gewoon onder de stoelquote:Op maandag 4 november 2024 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vast wel, heb ook vaak glas/glazen in m'n handbabage opgerold tussen kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |