Hij bedankt zijn crew, netjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[ x ] https://x.com/mercedesnew(...)npPJLvrFiZKe2skfnn7g
Euhhh wat zegt Lewis nu??
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat de laatste races van het seizoen niet meer rijden?
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.
Interessante tekst in het document van de DQ van Hülkquote:Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.
Rien ne va plus!quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.
Ik hoorde dat er ook in jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou bezopen zijn nadat die 6 WKs voor je heeft gewonnen. Lijkt me eerder dat hij verwacht dat Mercedes niet goed genoeg gaat zijn voor de komende races om echt te presteren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).quote:
'to perform in front of this (best) crowd (in a Mercedes)' misschien?quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook in ja
Het geld is niet voor u!quote:
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.quote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Charles is wel een topgozer. Gun hem wel eens een goede wagen voor een heel seizoen.
Scheelt ook veel als er tussen de teams geen haat en nijd isquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Duurt dat lang met norris. Moeten ze er een nachtje over slapen ofzo?
2022 was prachtig tot Mercedes het verpesttequote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.
Ik herinner me dat duimpje nog van Max naar Leclerc na de openingsrace van 2022 of 2023. Dát was echt mooi.quote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Alpine wil even een woordje met de FIA danquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.
Staat er vaker.quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Interessante tekst in het document van de DQ van Hülk
https://www.fia.com/sites(...)cal%20assistance.pdf
Er werd wel wat plaagstootjes uitgedeeld in dat seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Scheelt ook veel als er tussen de teams geen haat en nijd is
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 20:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het "Max rijdt niet clean" argument wat Hill constant maakt, moet na zo'n race als vandaag WEER benoemd worden door hem.
Damon Hill moet eens ophouden met dat eeuwige gejank.quote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.
En hoeveel inhaalacties had hij?
17 --> 1
quote:
Nee, transparantie past natuurlijk niet bij die sjeik die de boel aanstuurt.quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Hm, de Fia publiceert die documenten niet meer publiekelijk
Even naar het alu-hoedje topic dan maar.quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baanquote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).
quote:Verstappen
1:20.472
Norris
1:21.517
Ik heb die gisteren omhoog gehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even naar het alu-hoedje topic dan maar.
jawel, maar niet van het niveau dat we in 2021 zagen en nu zienquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er werd wel wat plaagstootjes uitgedeeld in dat seizoen.
quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Duurt dat lang met norris. Moeten ze er een nachtje over slapen ofzo?
Whut? Waarom niet?quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
17 -> 11 bij de startquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.
En hoeveel inhaalacties had hij?
17 --> 1
Ik noemde het ook gekscherend zoquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baan
Max weet ook dat Charles er gewoon voor gaat, dat is wel mooi aan die duels.
Hij en zo'n beetje de hele eerste helft van het veldquote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar feitelijk is wat Norris doet toch niet veel anders dan een valse start? Lijkt me gewoon een 10 sec tijdstraf, of niet?
Ik zag het!quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die gisteren omhoog gehaald
Charles is op pure snelheid bijna gelijkwaardig aan Norris en ze maken allebei nogal wat foutjes onder druk. Maar Leclerc heeft wel meer ballen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baan
Max weet ook dat Charles er gewoon voor gaat, dat is wel mooi aan die duels.
Je brengt ook mensen die op de track lopen in gevaar, marshals verwachten geen rijdende auto's aangezien alle auto's op de startgrid zouden moeten blijven staan.quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar feitelijk is wat Norris doet toch niet veel anders dan een valse start? Lijkt me gewoon een 10 sec tijdstraf, of niet?
Houden ze een seance om te proberen Max alnog te belazeren?quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
En nog steeds staat de uitslag niet vast.
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.quote:
Schuld van Olav Mol die vorige week met vergelijkingen zat te zwaaienquote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.
staat gewoon op de sitequote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.
Idd, alsof hij zo clean reed..quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Damon Hill moet eens ophouden met dat eeuwige gejank.
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?quote:Op zondag 3 november 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat gewoon op de site
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
die staat er idd niet bij de seconden van Piastri ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?
ik zie die niet.
En niemand geraakt, afgestoken of een typische Max move.quote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
11 -> 6 met inhaalacties, geen enkel cadeautje.
6 -> 2 door pitstops van LEC, TSU, NOR en RUS
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
Baasquote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
quote:Op zondag 3 november 2024 20:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?
ik zie die niet.
Misschien is het een enorme Maas in de regeltjes dat je rustig voor de race het hele veld op een ronde kan zetten zonder dat je rekening hoeft te houden met mensen op de baan?quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie nergens een documentje over norris op fia site
Er is een soort van presedentquote:Op zondag 3 november 2024 21:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Da
[..]
Misschien is het een enorme Maas in de regeltjes dat je rustig voor de race het hele veld op een ronde kan zetten zonder dat je rekening hoeft te houden met mensen op de baan?
Zou wat zijn als ze nu driekwart van het veld diskwalificerenquote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een soort van presedent
Er is ooit door 2 coureurs die vanuit de pits starten door rood gereden
Die kregen een dsq
Dat zou wel een dure zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kregen een dsq
Baas.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Verstappen tijdens de persconferentie: "jullie hebben een hoop vragen voor mij, maar ik heb ook een vraag, is er ook Britse pers aanwezig in de zaal of zijn die allemaal al vertrokken naar het vliegveld?"
Dat zou een bazenmove zijn!quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nu driekwart van het veld diskwalificeren
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.quote:
Minus 2 want Albon en Stroll inhalen kun je niet echt tellen tochquote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
Ik geloof dat Max zei dat Ocon sneller ging dan dat hij op dat moment aandurfde.quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.
Wel benieuwd waarom Ocon voor de SC wel sneller was en Max dat niet bewust leek te doen
Hoi jijquote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
uiteindelijk is iedereen een rondje gaan rijden toch?
De laatste paar (5 of 6) hadden toestemmingquote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Ja, dat wel, misschien was dat op dat moment een instructie vanuit de organisatie om het gelijk te trekken. Anders heb je auto's met een rondje minder aan de start. Weet niet of de lichten toen uit waren?quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Simpel. Max wilde zijn banden goed houdenquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.
Wel benieuwd waarom Ocon voor de SC wel sneller was en Max dat niet bewust leek te doen
Vijf mensen bleven staan en gingen flink later pas na wat leek op een go.quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Toen Ocon hem op 8 sec zetten? Dat vroeg Max zich ook af, die durfde niet zo snel te gaan als Ocon. Hoorde je in de cooldown roomquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
leek het op een Go of was het ook echt zo?quote:Op zondag 3 november 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vijf mensen bleven staan en gingen flink later pas na wat leek op een go.
https://racingnews365.nl/(...)utm_content=13843215quote:"Toen ik eenmaal op kop lag, waren we natuurlijk ontketend. Ik had echt nooit gedacht dat dit kon", aldus Verstappen, waarna hij terugkijkt naar de mislukte kwalificatie. Daarbij sloeg Red Bull de plank mis, want Verstappen werd te laat de baan opgestuurd. "In de kwalificatie wist ik al dat we gewoon heel snel waren. Ik heb bijna de hele garage afgebroken. Ik kon me nog net inhouden. Maar ik begon natuurlijk wel enorm gemotiveerd aan de race", zo vertelde een zichtbaar geëmotioneerde Nederlander.
De komende races doet Horner er alles aan om Max boos te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)utm_content=13843215
Mad Max is Race winnende Max
Lijkt me simpel, je gaat er een tijdje achter hangen om de banden te sparen en je kan hem vast wel met je RB inhalen als de baan wat droger/veliger is zeker met nog dik 30 rondes te gaan.quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was al met Kelly bezig.quote:Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De komende races doet Horner er alles aan om Max boos te maken.
Laten we het niet hopen. Weer een *smet* op een kampioenschap van Verstappen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kregen een dsq
Op een andere plek jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat gewoon op de site
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
quote:Op zondag 3 november 2024 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/formuLau16/status/1853157549043818885
Kelly is morgenochtend helemaal beursquote:
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Weer een *smet* op een kampioenschap van Verstappen.
Die zie ik nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
2022 was dat rare verhaal met halve of hele punten in Japan en die rare stoelquote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelf
quote:
Met dit verschil in de WK-stand is het dat sowieso nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja oké, dat was het winnen van het kampioenschap. Norris dsq is nu toch niet het kampioenschap voor Verstappen?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2022 was dat rare verhaal met halve of hele punten in Japan en die rare stoel
2023 was sprintaids
2023 was kampioenschap dat met geen controverse werd behaald.quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2023 was sprintaids
Ah op die fiets.quote:Op zondag 3 november 2024 21:15 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ja oké, dat was het winnen van het kampioenschap. Norris dsq is nu toch niet het kampioenschap voor Verstappen?
Stoel?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2023 was sprintaids
Lees je geen commentaren op internationale sites?quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelf
quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Lees je geen commentaren op internationale sites?
"internationale sites"quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet…proberen ze dit als smet op een eventueel kampioenschap voor Verstappen te verkopen? Das best sneu eigenlijk 😂quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het is dus wel een kampioenschap?quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Nu een DSQ is op een paar punten na idd geen kampioenschap. Scheelt niet heel veel.
Leclerc is wheel to wheel veel beter.quote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Charles is op pure snelheid bijna gelijkwaardig aan Norris en ze maken allebei nogal wat foutjes onder druk. Maar Leclerc heeft wel meer ballen.
Deze weet ik niet maar men weet van al zijn kampioenschappen de glans wel af te halen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:18 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet…proberen ze dit als smet op een eventueel kampioenschap voor Verstappen te verkopen? Das best sneu eigenlijk 😂
En die zie ik ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Deze weet ik niet maar men weet van al zijn kampioenschappen de glans wel af te halen.
Neu, maar vang wel eens wat op.quote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"internationale sites"
Je scrollt graag op Britse sites?
quote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef Tijn het volgende:
Is die straf van Norris nou al bekend, of wat?
Die komt daar natuurlijk met een waarschuwing vanafquote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef KingRadler het volgende:
weten ze al wat van straf Norris gaat krijgen.
Nope. Maar dus ook niet óf er wel een straf komtquote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef Tijn het volgende:
Is die straf van Norris nou al bekend, of wat?
RPM is echt keihard klaargekomen vandaag. Dat wordt weer flink geld verdienen voor hem met zijn podcasts en video's. Eerst weer alle controverses rondom VSC's, rode vlaggen etc. Daarna Stroll in de muur, de overwinning van Max én en hoop mooie quotes uit interviews en deze persco.quote:Op zondag 3 november 2024 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaat wel in een RPM video terugkomen
"Hun DSQ"?quote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef SiGNe het volgende:
Echt belachelijk dat er nog niks bekend is over de afgebroken start.
En Lewis en Russell hebben ook nog niks gehoord over hun DSQ omdat ze de bandenspanning tijdens de race hebben aangepast.
Ze moeten zich op dit moment meldenquote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef SiGNe het volgende:
En Lewis en Russell hebben ook nog niks gehoord over hun DSQ omdat ze de bandenspanning tijdens de race hebben aangepast.
The summons komen net binnen. Nu nog wachten op de decisionsquote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef SiGNe het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)Start%20incident.pdfquote:Op zondag 3 november 2024 21:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
The summons komen net binnen. Nu nog wachten op de decisions
Over de mercs.. is dat wel zo? De race was officieel nog niet gestart natuurlijk. Wat zijn daar de regels over?quote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef SiGNe het volgende:
even tekst in een post met een tweet zetten anders zie je hem nietquote:
Stewards zijn nog even druk met visite krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Over de mercs.. is dat wel zo? De race was officieel nog niet gestart natuurlijk. Wat zijn daar de regels over?
Het is pas 17:30 daar, we hebben hier ook wel eens pas dat soort uitslagen laat op de avond gekregenquote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef SiGNe het volgende:
De race start zodra de lichten uitgaan voor de formation lap toch?quote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Over de mercs.. is dat wel zo? De race was officieel nog niet gestart natuurlijk. Wat zijn daar de regels over?
Het wachten is nu begonnen.quote:
waren we al mee bezig toch?quote:
Lkker dat zijn er 3 in 1 weekendquote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, bandenspanning aanpassen staat disqualificatie voor
Zullen ook de braziliaanse thuisbezorgd ingeschakeld hebben voor de versnaperingen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stewards zijn nog even druk met visite krijgen.
https://www.fia.com/sites(...)g%20Infringement.pdfquote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is geen race ronde. Men trekt een extra formatie ronde wel af van de race. Die regels rond de start en officiële rondes gaan alle kanten op. (Hoewel ze vaak best logisch zijn)quote:Op zondag 3 november 2024 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De race start zodra de lichten uitgaan voor de formation lap toch?
Herbert zat liever al in het vliegtuig.quote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen ook de braziliaanse thuisbezorgd ingeschakeld hebben voor de versnaperingen.
quote:Leden van de Staten-Generaal,
Per decreet wordt het de heer Lance Stroll met onmiddelijke ingang verboden een motorvoertuig te besturen binnen het Koninkrijk der Nederlanden.
Hoogachtend,
Willem-Alexander Claus George Ferdinand, koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau.
Ja ik had het ook al geplaatst en je ziet het op meerder sites nu komen.quote:
Had pech met de rode vlag in de kwalificatie en moest daarom starten vanaf p12. Op deze baan is het nu eenmaal heel moeilijk inhalen en zeker met de RB van dit jaar.quote:Op zondag 3 november 2024 21:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Even wat anders.... Dit moet nu haast wel exit Perez zijn toch? Dit is toch al lang niet meer verdedigbaar.
Trots op “that guy”.quote:Op zondag 3 november 2024 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft hij dit echt gezegd?
(ook met tekst werkt twitter dus niet altijd)
Ik droomquote:Op zondag 3 november 2024 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft hij dit echt gezegd?
(ook met tekst werkt twitter dus niet altijd)
Deze bedoel je:quote:Op zondag 3 november 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hamilton staat er ook tussen met een felicitatie, leuk.
Hahahahahaquote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had pech met de rode vlag in de kwalificatie en moest daarom starten vanaf p12. Op deze baan is het nu eenmaal heel moeilijk inhalen en zeker met de RB van dit jaar.
Heb je ook een link ajb?quote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[ afbeelding ]
Lewis stijgt wel in mijn achting
Wat leuk dat hij dat tegen zichzelf zegt #schattigquote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[ afbeelding ]
Lewis stijgt wel in mijn achting
Ik heb het gewoon bij Tweakers vandaan.quote:
Ow, ja, dan houdt het op.quote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon bij Tweakers vandaan.
Nieuwe feature? Het helpt wel tegen de twitter dumps zonder contextquote:Op zondag 3 november 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
even tekst in een post met een tweet zetten anders zie je hem niet
[ x ]
ik vermoed een bug...quote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nieuwe feature? Het helpt wel tegen de twitter dumps zonder context
Yes.quote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkt dit?
https://www.instagram.com/p/DB69vUCIUcL/c/18057394627721350/
Moet je wel aanmelden voor instagramquote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkt dit?
Niet als je geen Instagram hebt. Ik krijg een inlogscherm.quote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
werkt dit?
printscreen voor zonderquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je wel aanmelden voor instagram
Geen darkmode.quote:Op zondag 3 november 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
printscreen voor zonder
[ afbeelding ]
Dit is satire. Toch?quote:Op zondag 3 november 2024 21:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had pech met de rode vlag in de kwalificatie en moest daarom starten vanaf p12. Op deze baan is het nu eenmaal heel moeilijk inhalen en zeker met de RB van dit jaar.
ik zie Perez wel met deze uitleg komen ondanks de winst van zijn collega vanaf P17quote:
Dat je geen bandenspanning mag aanpassen als de banden op de auto zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Unfortunately valt sws.quote:Op zondag 3 november 2024 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie Perez wel met deze uitleg komen ondanks de winst van zijn collega vanaf P17
Er waren er maar 4 under investigation. De rest wachtte en ging later pas.quote:Op zondag 3 november 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
4 rijders dus aangepakt van de... 14? die de fout in gingen?
Ja, die reden zelf gewoon weg, vanaf Ocon werden er instructies gegevenquote:Op zondag 3 november 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hypocriete lul.quote:
Bron? Dat er maar bij 4 geen instructies waten.quote:Op zondag 3 november 2024 21:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, die reden zelf gewoon weg, vanaf Ocon werden er instructies gegeven
4x DSQ.quote:Op zondag 3 november 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geluk dat Verstappen geen kampioen kan worden bij een disq.quote:Op zondag 3 november 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinking.quote:
Hoezo geluk?quote:Op zondag 3 november 2024 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nog geluk dat Verstappen geen kampioen kan worden bij een disq.
Nee, want hij heeft geen (potentieel) voordeel behaald ten opzichte van de competitie.quote:Op zondag 3 november 2024 21:53 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon een norris dsq. Is dat eigenlijk wel realistisch?
Ja, maar zou wel moeten. Er stond nu niks op de baan maar in deze situatie kunnen er wel marshalls op de baan bezig zijn met opruimen of voertuigen.quote:
Je wordt liever op de baan kampioen dan 3 uur na de race het horenquote:
dat was een nog leukere sof geweest dan de stoelquote:Op zondag 3 november 2024 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Juist, hoewel Verstappen aangeeft dat het hem geen zak boeit.quote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Je wordt liever op de baan kampioen dan 3 uur na de race het horen
Je hoeft geen voordeel te behalen om een zwarte vlag te krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft geen (potentieel) voordeel behaald ten opzichte van de competitie.
Norris DSQ beslist het kampioenschap niet.quote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Je wordt liever op de baan kampioen dan 3 uur na de race het horen
Gaat het niet om. Er kunnen marshalls op de baan zijn etc.door rood rijden mag ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft geen (potentieel) voordeel behaald ten opzichte van de competitie.
Wat dat betreft hoop ik dat hij in Las Vegas kampioen wordt want die zullen wel een over de top "stoel" hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een nog leukere sof geweest dan de stoel
Lees de berichten ervoor eens terugquote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris DSQ beslist het kampioenschap niet.
quote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 21:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het is een veioligheidsrisico.quote:Op zondag 3 november 2024 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij wel een zwaar vergrijp. Rijden door lichten waarbij het niet toegestaan is iedereen erachter die je er ook mee opzadeld
denk dat hij zn bril scheef op zn neus heeftquote:Op zondag 3 november 2024 21:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Lees de berichten ervoor eens terug
Hoeveel "valse" starts kun je dan wel niet gaan terugdraaien? Er zijn zoveel straffen uitgedeeld voor situaties waar geen voordeel behaald is.quote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou Verstappen met 8 punten uit drie wedstrijden genoeg hebben volgens mij. Zou wel heel bizar zijn als dat dan niet zou lukken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zondag 3 november 2024 21:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is een veioligheidsrisico.
Stroll liet zien dat je er ook in de opwarmronde af kan gaan.
Als er dan marhals op de baan lopen dan is dat gevaarlijk.
Nu was het oranje knipperend. Zie alleen niet hoe het verschil maakt. Het viel mij op dat ze gingen rijden terwijl die takel er nog stond. Vond ik al apart.quote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Je hoeft geen voordeel te behalen om een zwarte vlag te krijgen.
Het door rood rijden is gewoon over de hele wereld een NO GO.
Dus dus breng je hier mee andere mensen in gevaar.
En in het gevaar brengen van mensen en veiligheid van de baan mensen is een hele zware straf .
Ik heb heulemaal geen brilquote:Op zondag 3 november 2024 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat hij zn bril scheef op zn neus heeft
Dit was ook geen valse start maar een aborted start.quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoeveel "valse" starts kun je dan wel niet gaan terugdraaien? Er zijn zoveel straffen uitgedeeld voor situaties waar geen voordeel behaald is.
En net zeg je van wel. Wat is het nouquote:Op zondag 3 november 2024 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu een DSQ is op een paar punten na idd geen kampioenschap.
Dan kan iedereen het in het vervolg doen en kunnen er ongelukken gebeuren.quote:Op zondag 3 november 2024 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe dan ook, als Norris en andere rijders er geen straf voor krijgen zegt men in feite "dit mag niet maar we gedogen het".
En ik denk niet dat ze die kan op willen.
Nee, dan zouden rijders zomaar rondes kunnen gaan rijden als ze hier zin in hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe dan ook, als Norris en andere rijders er geen straf voor krijgen zegt men in feite "dit mag niet maar we gedogen het".
Ik zeg in beide posts hetzelfde.quote:Op zondag 3 november 2024 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
En net zeg je van wel. Wat is het nou
[..]
Precies. Verstappen kreeg gisteren ook een straf en haalde totaal geen voordeel uit die situatie. Dan moet je dat ook maar terug draaien.quote:Op zondag 3 november 2024 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee.quote:
Inderdaad , tussen het te vroeg starten , of niet mogen starten zit wel een verschil.quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit was ook geen valse start maar een aborted start.
Los daarvan gaat het hier ook om veiligheid van marshals en rijders.quote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Verstappen kreeg gisteren ook een straf en haalde totaal geen voordeel uit die situatie. Dan moet je dat ook maar terug draaien.
Dit. Aanpakken die luiquote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef Maver24 het volgende:
Start was aborted dus je moest stil bljven staan. Geen enkele rede om dan toch te gaan rijden. Ik vind het een zwaar vergrijp. Veiligheidsrisico inderdaad
Daarom moet de straf hoog zijn. Velen hebben gezien wat er kan gebeuren als er auto's rondrijden terwijl er een takelwagen op de baan staat.quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu was het oranje knipperend. Zie alleen niet hoe het verschil maakt. Het viel mij op dat ze gingen rijden terwijl die takel er nog stond. Vond ik al apart.
Ik probeer te begrijpen hoe je mijn post interpreteert, maar ik faal daarin. Beide posts zeggen dat een DSQ het kampioenschap niet beslist.quote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee.
Op een paar punten na iets NIET halen betekent dat je het dus WEL haalt
Dus op een paar punten na GEEN kampioen is dus WEL kampoen
Hier kijkt iedereen mee en kan er eventueel iemand op de weg lopen?quote:Op zondag 3 november 2024 22:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is misschien wel redelijk vergelijkbaar met het rijden door rood op een kruispunt waar je geen verkeer ziet aankomen. Of oversteken door rood, etc..
Een straf beslist het niet maar maakt het wel een stuk lastiger.quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen hoe je mijn post interpreteert, maar ik faal daarin. Beide posts zeggen dat een DSQ het kampioenschap niet beslist.
Als een marshall het signaal krijgt dat de rijders rood hebben gekregen dan kan hij inderdaad de baan op gaan lopen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hier kijkt iedereen mee en kan er eventueel iemand op de weg lopen?
Je zegt "hij is op een paar punten na net geen kampioen"quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen hoe je mijn post interpreteert, maar ik faal daarin. Beide posts zeggen dat een DSQ het kampioenschap niet beslist.
Het zal welquote:Op zondag 3 november 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zegt "hij is op een paar punten na net geen kampioen"
Ik draai het om: Je bent op 3 punten na kampioen. Dan kom je dus 3 punten te kort en ben je geen kampioen.et zou correct zijn als je zegt: Hij is op een paar punten na kampioen". Dan is ie het dus nog net niet.
quote:
Even de zakken geld op inhoud controlerenquote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
van de 8 summons is er nog maar 1 uitgesproken.... duurt lang
dan was het op een paar punten na...quote:Op zondag 3 november 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zegt "hij is op een paar punten na net geen kampioen"
Ik draai het om: Je bent op 3 punten na kampioen. Dan kom je dus 3 punten te kort en ben je geen kampioen. Het zou correct zijn als je zegt: "Hij is op een paar punten na kampioen". Dan is ie het dus nog net niet.
Ocon kreeg ook te horen dat ie moest blijven staanquote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Beelden van Norris, Russell en Tsunoda teruggekeken, duidelijk dat zowel coureurs als teams niet op de hoogte waren van de juiste procedures. Gele lampen en bord met 'Aborted'duidelijk te zien.
Verstappen bijvoorbeeld wel duidelijk op de hoogte van wat er moest gebeuren.
Max ookquote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ocon kreeg ook te horen dat ie moest blijven staan
verstappen kreeg het op de radio te horen dat hij de auto uit moest doenquote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Beelden van Norris, Russell en Tsunoda teruggekeken, duidelijk dat zowel coureurs als teams niet op de hoogte waren van de juiste procedures. Gele lampen en bord met 'Aborted'duidelijk te zien.
quote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
van de 8 summons is er nog maar 1 uitgesproken.... duurt lang
Ja nou wil ik gelijk hebben ookquote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan was het op een paar punten na...
Nu is het op meer dan een paar punten na
dat is het tegengestelde
Dus als je op een paar punten na geen kampioen bent, ben je dus wel kampioenquote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Nu een DSQ is op een paar punten na idd geen kampioenschap.
Even de sleutel omdraaien.quote:Op zondag 3 november 2024 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstappen kreeg het op de radio te horen dat hij de auto uit moest doen
In welke klasse gaat hij dan rijden?quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SoS87 het volgende:
Volgend seizoen wordt Piastri kampioen.
Quote deze maar.
Een valse start is DSQ sinds 2009 of zo. Maar dit was geen valse start.quote:Op zondag 3 november 2024 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand bekend met de regel boeken? Die straffen zijn doorgaans vrij rechtlijnig niet?
Allemaal standaard straffen waar ze vervolgens van afwijken wegens allerlei uitvluchten die ze dan verzachtende omstandigheden noemen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand bekend met de regel boeken? Die straffen zijn doorgaans vrij rechtlijnig niet?
Gat naar Norris werd toen ook groter. Geen noodzaak het op dat moment al te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:11 schreef zalkc het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, je gaat er een tijdje achter hangen om de banden te sparen en je kan hem vast wel met je RB inhalen als de baan wat droger/veliger is zeker met nog dik 30 rondes te gaan.
Norris ook, maar ging toch rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
verstappen kreeg het op de radio te horen dat hij de auto uit moest doen
De straffen wel maar de FIA niet en dat is nu het probleem al weken......quote:Op zondag 3 november 2024 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Vorige week nog vijf seconden voor Perez.quote:Op zondag 3 november 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een valse start is DSQ sinds 2009 of zo. Maar dit was geen valse start.
ik heb niet geluisterd naar Norris zijn boordradio dus kan ik niet over oordelenquote:
Die stond buiten zijn vak toch?quote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vorige week nog vijf seconden voor Perez.
Volgens mij gewoon een tijdstraf bij valse start.quote:Op zondag 3 november 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
er was dit seizoen of vorig seizoen ook een bewogen start en dus vals naast die van perez?quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een tijdstraf bij valse start.
Dat zei Allard tijdens de race, dat hem meermaals is gezegd de auto uit te doen, aborted start. Maar toch ging hij rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet geluisterd naar Norris zijn boordradio dus kan ik niet over oordelen
Piastri wordt ongetwijfeld wereldkampioen, maar niet volgend seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SoS87 het volgende:
Quote deze maar.
Niet helemaal, want als de FIA toen het hele seizoen al consequent was kwam het niet eens op die laatste ronde aanquote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
De straffen wel maar de FIA niet en dat is nu het probleem al weken......
Weken ... lol het heeft Ham zelfs zijn 8ste WK gekost
Dit was ernstiger dan een valse start want de start was wegens veiligheidsprocedures afgebroken.quote:Op zondag 3 november 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mooie reactiequote:
Ja, ik denk dat ze er aardig mee in hun maag zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit was ernstiger dan een valse start want de start was wegens veiligheidsprocedures afgebroken.
ach de eerste teleurstelling is weg, en er is weer wat rust terug gekomenquote:
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij zegt daar opzich weer dat Max geluk heeft gehad.
Hij kan het wel.quote:
"Ik heb dyslexie. Ik dacht dat er stond dat ik weer moest starten"quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit ff te kijken op de onboard.
Toen de lichten gingen knipperen en "aborted start" bij de startlichten zichtbaar werd, ging Norris vrijwel direct rijden.
Ja maar als je de schuld van de uitslag extern kan leggen, slaapt dat net wat makkelijkerquote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef Tijn het volgende:
Over dat zogenaamde geluk waar Lando het steeds over heeft: hij wou zelf naar binnen, he. Hij maakte zich zorgen over z'n banden, het team zei dat het wel meeviel. En toen gelijk als een kip zonder kop tijdens VSC de pitlane in. Tja.
Maar het geluk was wel aan Max' zijde..quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.
Dat kan iedereen overkomen. Zie Max Verstappen vanochtend met de kwalificatie.
Norris zal ook echt wel respect voor verstappen hebben dunkt me.quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach de eerste teleurstelling is weg, en er is weer wat rust terug gekomen
Die staat ook het vaakst vooraan de laatste jaren, die weet het welquote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".quote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef Tijn het volgende:
Over dat zogenaamde geluk waar Lando het steeds over heeft: hij wou zelf naar binnen, he. Hij maakte zich zorgen over z'n banden, het team zei dat het wel meeviel. En toen gelijk als een kip zonder kop tijdens VSC de pitlane in. Tja.
Dus de nabeschouwing is pas volgende week?quote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef THEFXR het volgende:
ik neem ziggo even op, beginnen pas om 23.00 met nabeschouwen, tenminste als alle straffen bekend zijn.
Norris krijgt vanavond weer een lift van Max in z'n vliegtuig.. Norris moet wel lief doen, anders moet ie met een lijnvluchtquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Norris zal ook echt wel respect voor verstappen hebben dunkt me.
Hebben ze de strateeg van Ferrari overgenomen ofzo?quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".
Ik krijg soms het idee dat McLaren al polderend naar de wereldtitel wil rijden.
En hij kent de regels niet itt Verstappen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.
Dat kan iedereen overkomen. Zie Max Verstappen vanochtend met de kwalificatie.
Geluk dwing je afquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar het geluk was wel aan Max' zijde..
Maar goed, da's ook wel een beetje selectief woorden kiezen van mij![]()
Hahahahaquote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris krijgt vanavond weer een lift van Max in z'n vliegtuig.. Norris moet wel lief doen, anders moet ie met een lijnvlucht
Een diskwalificatie is toch veel te zwaar. Kom op.quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoeveel "valse" starts kun je dan wel niet gaan terugdraaien? Er zijn zoveel straffen uitgedeeld voor situaties waar geen voordeel behaald is.
Een keuze tussen team en rijder is niet heel vreemd.quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".
Ik krijg soms het idee dat McLaren al polderend naar de wereldtitel wil rijden.
Dat ene strafpunt voor Max was ook te zwaar, maar here we are.quote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een diskwalificatie is toch veel te zwaar. Kom op.
quote:Op zondag 3 november 2024 22:16 schreef JB83 het volgende:
[..]
Piastri wordt ongetwijfeld wereldkampioen, maar niet volgend seizoen.
Quote deze maar.
ze beginnen pas als Rob genoeg gehad heeftquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef THEFXR het volgende:
ik neem ziggo even op, beginnen pas om 23.00 met nabeschouwen, tenminste als alle straffen bekend zijn.
Done.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SoS87 het volgende:
Quote deze maar.
doet ie zelf, dus geen angstquote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja zal overigens maar de call moeten maken mbt Verstappen achter de SC of je alsnog gaat wisselen of dat je op je oude inters blijft en hoopt op een rode vlag.
Max bepaald niet het team, als Max zegt ik blijf buiten dan blijft die buiten.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja zal overigens maar de call moeten maken mbt Verstappen achter de SC of je alsnog gaat wisselen of dat je op je oude inters blijft en hoopt op een rode vlag.
Dat is dan wel verdomd amateuristischquote:Op zondag 3 november 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
Bij norris aan de pitwall wisten ze niet dat hij niet mocht gaan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |