er was dit seizoen of vorig seizoen ook een bewogen start en dus vals naast die van perez?quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een tijdstraf bij valse start.
Dat zei Allard tijdens de race, dat hem meermaals is gezegd de auto uit te doen, aborted start. Maar toch ging hij rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niet geluisterd naar Norris zijn boordradio dus kan ik niet over oordelen
Piastri wordt ongetwijfeld wereldkampioen, maar niet volgend seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SoS87 het volgende:
Volgend seizoen wordt Piastri kampioen.
Quote deze maar.
Niet helemaal, want als de FIA toen het hele seizoen al consequent was kwam het niet eens op die laatste ronde aanquote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
De straffen wel maar de FIA niet en dat is nu het probleem al weken......
Weken ... lol het heeft Ham zelfs zijn 8ste WK gekost
Dit was ernstiger dan een valse start want de start was wegens veiligheidsprocedures afgebroken.quote:Op zondag 3 november 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een valse start is DSQ sinds 2009 of zo. Maar dit was geen valse start.
Mooie reactiequote:
Ja, ik denk dat ze er aardig mee in hun maag zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit was ernstiger dan een valse start want de start was wegens veiligheidsprocedures afgebroken.
ach de eerste teleurstelling is weg, en er is weer wat rust terug gekomenquote:
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij zegt daar opzich weer dat Max geluk heeft gehad.
Hij kan het wel.quote:
"Ik heb dyslexie. Ik dacht dat er stond dat ik weer moest starten"quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit ff te kijken op de onboard.
Toen de lichten gingen knipperen en "aborted start" bij de startlichten zichtbaar werd, ging Norris vrijwel direct rijden.
Ja maar als je de schuld van de uitslag extern kan leggen, slaapt dat net wat makkelijkerquote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef Tijn het volgende:
Over dat zogenaamde geluk waar Lando het steeds over heeft: hij wou zelf naar binnen, he. Hij maakte zich zorgen over z'n banden, het team zei dat het wel meeviel. En toen gelijk als een kip zonder kop tijdens VSC de pitlane in. Tja.
Maar het geluk was wel aan Max' zijde..quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.
Dat kan iedereen overkomen. Zie Max Verstappen vanochtend met de kwalificatie.
Norris zal ook echt wel respect voor verstappen hebben dunkt me.quote:Op zondag 3 november 2024 22:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
ach de eerste teleurstelling is weg, en er is weer wat rust terug gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |