Hij bedankt zijn crew, netjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[ x ] https://x.com/mercedesnew(...)npPJLvrFiZKe2skfnn7g
Euhhh wat zegt Lewis nu??
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat de laatste races van het seizoen niet meer rijden?
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.
Interessante tekst in het document van de DQ van Hülkquote:Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.
Rien ne va plus!quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.
Ik hoorde dat er ook in jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou bezopen zijn nadat die 6 WKs voor je heeft gewonnen. Lijkt me eerder dat hij verwacht dat Mercedes niet goed genoeg gaat zijn voor de komende races om echt te presteren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).quote:
'to perform in front of this (best) crowd (in a Mercedes)' misschien?quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook in ja
Het geld is niet voor u!quote:
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.quote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Charles is wel een topgozer. Gun hem wel eens een goede wagen voor een heel seizoen.
Scheelt ook veel als er tussen de teams geen haat en nijd isquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Duurt dat lang met norris. Moeten ze er een nachtje over slapen ofzo?
2022 was prachtig tot Mercedes het verpesttequote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.
Ik herinner me dat duimpje nog van Max naar Leclerc na de openingsrace van 2022 of 2023. Dát was echt mooi.quote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Alpine wil even een woordje met de FIA danquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.
Staat er vaker.quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Interessante tekst in het document van de DQ van Hülk
https://www.fia.com/sites(...)cal%20assistance.pdf
Er werd wel wat plaagstootjes uitgedeeld in dat seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Scheelt ook veel als er tussen de teams geen haat en nijd is
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 20:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het "Max rijdt niet clean" argument wat Hill constant maakt, moet na zo'n race als vandaag WEER benoemd worden door hem.
Damon Hill moet eens ophouden met dat eeuwige gejank.quote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.
En hoeveel inhaalacties had hij?
17 --> 1
quote:
Nee, transparantie past natuurlijk niet bij die sjeik die de boel aanstuurt.quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Hm, de Fia publiceert die documenten niet meer publiekelijk
Even naar het alu-hoedje topic dan maar.quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baanquote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).
quote:Verstappen
1:20.472
Norris
1:21.517
Ik heb die gisteren omhoog gehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even naar het alu-hoedje topic dan maar.
jawel, maar niet van het niveau dat we in 2021 zagen en nu zienquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er werd wel wat plaagstootjes uitgedeeld in dat seizoen.
quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Duurt dat lang met norris. Moeten ze er een nachtje over slapen ofzo?
Whut? Waarom niet?quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
17 -> 11 bij de startquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen enkele actie vandaag was wheelbangen of wegdrukken. Zo clean als vandaag heb ik eigenlijk niet zien rijden.
En hoeveel inhaalacties had hij?
17 --> 1
Ik noemde het ook gekscherend zoquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baan
Max weet ook dat Charles er gewoon voor gaat, dat is wel mooi aan die duels.
Hij en zo'n beetje de hele eerste helft van het veldquote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar feitelijk is wat Norris doet toch niet veel anders dan een valse start? Lijkt me gewoon een 10 sec tijdstraf, of niet?
Ik zag het!quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die gisteren omhoog gehaald
Charles is op pure snelheid bijna gelijkwaardig aan Norris en ze maken allebei nogal wat foutjes onder druk. Maar Leclerc heeft wel meer ballen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het bromance moet noemen, maar ik zie iig meer respect voor elkaar op de baan
Max weet ook dat Charles er gewoon voor gaat, dat is wel mooi aan die duels.
Je brengt ook mensen die op de track lopen in gevaar, marshals verwachten geen rijdende auto's aangezien alle auto's op de startgrid zouden moeten blijven staan.quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar feitelijk is wat Norris doet toch niet veel anders dan een valse start? Lijkt me gewoon een 10 sec tijdstraf, of niet?
Houden ze een seance om te proberen Max alnog te belazeren?quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
En nog steeds staat de uitslag niet vast.
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.quote:
Schuld van Olav Mol die vorige week met vergelijkingen zat te zwaaienquote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.
staat gewoon op de sitequote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wilde kijken hoe laat iedereen naar de stewards moet, maar kan geen documenten vinden.
Idd, alsof hij zo clean reed..quote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Damon Hill moet eens ophouden met dat eeuwige gejank.
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?quote:Op zondag 3 november 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat gewoon op de site
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
die staat er idd niet bij de seconden van Piastri ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?
ik zie die niet.
En niemand geraakt, afgestoken of een typische Max move.quote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
11 -> 6 met inhaalacties, geen enkel cadeautje.
6 -> 2 door pitstops van LEC, TSU, NOR en RUS
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
Baasquote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
quote:Op zondag 3 november 2024 20:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar zou dat "door rood rijden" van Lando dan ook bij moeten staan toch?
ik zie die niet.
Misschien is het een enorme Maas in de regeltjes dat je rustig voor de race het hele veld op een ronde kan zetten zonder dat je rekening hoeft te houden met mensen op de baan?quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie nergens een documentje over norris op fia site
Er is een soort van presedentquote:Op zondag 3 november 2024 21:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Da
[..]
Misschien is het een enorme Maas in de regeltjes dat je rustig voor de race het hele veld op een ronde kan zetten zonder dat je rekening hoeft te houden met mensen op de baan?
Zou wat zijn als ze nu driekwart van het veld diskwalificerenquote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een soort van presedent
Er is ooit door 2 coureurs die vanuit de pits starten door rood gereden
Die kregen een dsq
Dat zou wel een dure zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kregen een dsq
Baas.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Verstappen tijdens de persconferentie: "jullie hebben een hoop vragen voor mij, maar ik heb ook een vraag, is er ook Britse pers aanwezig in de zaal of zijn die allemaal al vertrokken naar het vliegveld?"
Dat zou een bazenmove zijn!quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nu driekwart van het veld diskwalificeren
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.quote:
Minus 2 want Albon en Stroll inhalen kun je niet echt tellen tochquote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17 -> 11 bij de start
2 -> 1 door inhaalactie
12 in totaal
Ik geloof dat Max zei dat Ocon sneller ging dan dat hij op dat moment aandurfde.quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.
Wel benieuwd waarom Ocon voor de SC wel sneller was en Max dat niet bewust leek te doen
Hoi jijquote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
uiteindelijk is iedereen een rondje gaan rijden toch?
De laatste paar (5 of 6) hadden toestemmingquote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Ja, dat wel, misschien was dat op dat moment een instructie vanuit de organisatie om het gelijk te trekken. Anders heb je auto's met een rondje minder aan de start. Weet niet of de lichten toen uit waren?quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Simpel. Max wilde zijn banden goed houdenquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na de inhaalactie op Ocon sloeg het verschil ook nergens op, toen reed hij in z’n eigen klasse.
Wel benieuwd waarom Ocon voor de SC wel sneller was en Max dat niet bewust leek te doen
Vijf mensen bleven staan en gingen flink later pas na wat leek op een go.quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
Toen Ocon hem op 8 sec zetten? Dat vroeg Max zich ook af, die durfde niet zo snel te gaan als Ocon. Hoorde je in de cooldown roomquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
leek het op een Go of was het ook echt zo?quote:Op zondag 3 november 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vijf mensen bleven staan en gingen flink later pas na wat leek op een go.
https://racingnews365.nl/(...)utm_content=13843215quote:"Toen ik eenmaal op kop lag, waren we natuurlijk ontketend. Ik had echt nooit gedacht dat dit kon", aldus Verstappen, waarna hij terugkijkt naar de mislukte kwalificatie. Daarbij sloeg Red Bull de plank mis, want Verstappen werd te laat de baan opgestuurd. "In de kwalificatie wist ik al dat we gewoon heel snel waren. Ik heb bijna de hele garage afgebroken. Ik kon me nog net inhouden. Maar ik begon natuurlijk wel enorm gemotiveerd aan de race", zo vertelde een zichtbaar geëmotioneerde Nederlander.
De komende races doet Horner er alles aan om Max boos te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)utm_content=13843215
Mad Max is Race winnende Max
Lijkt me simpel, je gaat er een tijdje achter hangen om de banden te sparen en je kan hem vast wel met je RB inhalen als de baan wat droger/veliger is zeker met nog dik 30 rondes te gaan.quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was al met Kelly bezig.quote:Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De komende races doet Horner er alles aan om Max boos te maken.
Laten we het niet hopen. Weer een *smet* op een kampioenschap van Verstappen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kregen een dsq
Op een andere plek jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat gewoon op de site
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
quote:Op zondag 3 november 2024 20:30 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/formuLau16/status/1853157549043818885
Kelly is morgenochtend helemaal beursquote:
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Weer een *smet* op een kampioenschap van Verstappen.
Die zie ik nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
2022 was dat rare verhaal met halve of hele punten in Japan en die rare stoelquote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelf
quote:
Met dit verschil in de WK-stand is het dat sowieso nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja oké, dat was het winnen van het kampioenschap. Norris dsq is nu toch niet het kampioenschap voor Verstappen?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2022 was dat rare verhaal met halve of hele punten in Japan en die rare stoel
2023 was sprintaids
2023 was kampioenschap dat met geen controverse werd behaald.quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2023 was sprintaids
Ah op die fiets.quote:Op zondag 3 november 2024 21:15 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ja oké, dat was het winnen van het kampioenschap. Norris dsq is nu toch niet het kampioenschap voor Verstappen?
Stoel?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2023 was sprintaids
Lees je geen commentaren op internationale sites?quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo? 2021 kan ik nog wel begrijpen met een smetje. Maar dit deed Norris toch echt helemaal zelf
quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Lees je geen commentaren op internationale sites?
"internationale sites"quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet…proberen ze dit als smet op een eventueel kampioenschap voor Verstappen te verkopen? Das best sneu eigenlijk 😂quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het is dus wel een kampioenschap?quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Nu een DSQ is op een paar punten na idd geen kampioenschap. Scheelt niet heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |