Hij bedankt zijn crew, netjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[ x ] https://x.com/mercedesnew(...)npPJLvrFiZKe2skfnn7g
Euhhh wat zegt Lewis nu??
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij gaat de laatste races van het seizoen niet meer rijden?
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik er ook uit opmaken, dat ze Antonelli er inzetten om wat ervaring op te doen.
Interessante tekst in het document van de DQ van Hülkquote:Decisions of the Stewards are taken independently of the FIA and are based solely on the relevant regulations, guidelines and evidence presented.
Rien ne va plus!quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Vegas niet zo kunnen waarderen vermoed ik.
Ik hoorde dat er ook in jaquote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou bezopen zijn nadat die 6 WKs voor je heeft gewonnen. Lijkt me eerder dat hij verwacht dat Mercedes niet goed genoeg gaat zijn voor de komende races om echt te presteren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).quote:
'to perform in front of this (best) crowd (in a Mercedes)' misschien?quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook in ja
Het geld is niet voor u!quote:
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.quote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie meer bromance tussen Leclerc en Max dan Norris en Max de laatste tijd (wat ook niet zo gek is).
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Charles is wel een topgozer. Gun hem wel eens een goede wagen voor een heel seizoen.
Scheelt ook veel als er tussen de teams geen haat en nijd isquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef Maver24 het volgende:
Duurt dat lang met norris. Moeten ze er een nachtje over slapen ofzo?
2022 was prachtig tot Mercedes het verpesttequote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Racen tussen hem en Verstappen is het leukste om naar te kijken.
Ik herinner me dat duimpje nog van Max naar Leclerc na de openingsrace van 2022 of 2023. Dát was echt mooi.quote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Begin 2022 konden beiden heerlijke gevechten op de baan uit vechten.
De ene keer won Charles en de andere keer was Max.
Er was wederzijds respect naar elkaar.
Alpine wil even een woordje met de FIA danquote:Op zondag 3 november 2024 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hard ook zoek naar een clausule om dan maar de hele race ongeldig te verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |