Die staat ook het vaakst vooraan de laatste jaren, die weet het welquote:Op zondag 3 november 2024 22:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Beelden van Norris, Russell en Tsunoda teruggekeken, duidelijk dat zowel coureurs als teams niet op de hoogte waren van de juiste procedures. Gele lampen en bord met 'Aborted'duidelijk te zien.
Verstappen bijvoorbeeld wel duidelijk op de hoogte van wat er moest gebeuren.
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".quote:Op zondag 3 november 2024 22:23 schreef Tijn het volgende:
Over dat zogenaamde geluk waar Lando het steeds over heeft: hij wou zelf naar binnen, he. Hij maakte zich zorgen over z'n banden, het team zei dat het wel meeviel. En toen gelijk als een kip zonder kop tijdens VSC de pitlane in. Tja.
Dus de nabeschouwing is pas volgende week?quote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef THEFXR het volgende:
ik neem ziggo even op, beginnen pas om 23.00 met nabeschouwen, tenminste als alle straffen bekend zijn.
Norris krijgt vanavond weer een lift van Max in z'n vliegtuig.. Norris moet wel lief doen, anders moet ie met een lijnvluchtquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Norris zal ook echt wel respect voor verstappen hebben dunkt me.
Hebben ze de strateeg van Ferrari overgenomen ofzo?quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".
Ik krijg soms het idee dat McLaren al polderend naar de wereldtitel wil rijden.
En hij kent de regels niet itt Verstappen.quote:Op zondag 3 november 2024 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zegt dat geluk niet aan zijn zijde is.
Dat kan iedereen overkomen. Zie Max Verstappen vanochtend met de kwalificatie.
Geluk dwing je afquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar het geluk was wel aan Max' zijde..
Maar goed, da's ook wel een beetje selectief woorden kiezen van mij![]()
Hahahahaquote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Norris krijgt vanavond weer een lift van Max in z'n vliegtuig.. Norris moet wel lief doen, anders moet ie met een lijnvlucht
Een diskwalificatie is toch veel te zwaar. Kom op.quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoeveel "valse" starts kun je dan wel niet gaan terugdraaien? Er zijn zoveel straffen uitgedeeld voor situaties waar geen voordeel behaald is.
Een keuze tussen team en rijder is niet heel vreemd.quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat onboard radio verkeer was ook weer van de categorie: "Wij denken dit, maar hoe denk jij erover?".
Ik krijg soms het idee dat McLaren al polderend naar de wereldtitel wil rijden.
Dat ene strafpunt voor Max was ook te zwaar, maar here we are.quote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een diskwalificatie is toch veel te zwaar. Kom op.
quote:Op zondag 3 november 2024 22:16 schreef JB83 het volgende:
[..]
Piastri wordt ongetwijfeld wereldkampioen, maar niet volgend seizoen.
Quote deze maar.
ze beginnen pas als Rob genoeg gehad heeftquote:Op zondag 3 november 2024 22:24 schreef THEFXR het volgende:
ik neem ziggo even op, beginnen pas om 23.00 met nabeschouwen, tenminste als alle straffen bekend zijn.
Done.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef SoS87 het volgende:
Volgend seizoen wordt Piastri kampioen.
Quote deze maar.
doet ie zelf, dus geen angstquote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja zal overigens maar de call moeten maken mbt Verstappen achter de SC of je alsnog gaat wisselen of dat je op je oude inters blijft en hoopt op een rode vlag.
Max bepaald niet het team, als Max zegt ik blijf buiten dan blijft die buiten.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja zal overigens maar de call moeten maken mbt Verstappen achter de SC of je alsnog gaat wisselen of dat je op je oude inters blijft en hoopt op een rode vlag.
Dat is dan wel verdomd amateuristischquote:Op zondag 3 november 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
Bij norris aan de pitwall wisten ze niet dat hij niet mocht gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |