SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb een PostNL punt om de hoek. Maar die is nogal vaak vol heb ik het idee. Vorig jaar op die manier ook al twee kerstcadeaus pas na kerst kunnen ophalen omdat het pure chaos was bij PostNL schijnbaar.quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon DHL en PostNl pakketpunt om de hoek hebben
De enige pakketkluis staat hier in de AH van buddee, dat is alleen voor bol.com pakketjesquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren werd mijn DHL pakket ook bij een servicepoint afgegeven omdat de kluis 'vol' zat
Ja, die is nu voor me gewijzigd. Je doet net alsof het een slecht iets is dat ik het dit weekend al kon krijgenquote:
gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
het CU2 lijstje mag nu wel eens uit de OP toch?
is het ookquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die is nu voor me gewijzigd. Je doet net alsof het een slecht iets is dat ik het dit weekend al kon krijgen
ik zie geen uitgebreid ontbijt voor de katquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Karzai het volgende:
Lekker ontbijtje gemaakt, ik sla de lunch over denk ik
[ afbeelding ]
Hier hebben we alleen (ook pas sinds kort) een DHL kluis. Maar bij de AH is ook het PostNL punt, en die is gewoon primaquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De enige pakketkluis staat hier in de AH van buddee, dat is alleen voor bol.com pakketjes
heeftie om 5 uur al gehadquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen uitgebreid ontbijt voor de kat
Dat is het ontbijt voor de katquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is het levenswerk van SpuitPaling jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
Poocorn zijn van die kleine stukjes net als knijntjesquote:
LEKKER en uitgebreid ontbijt net als jij voor jezelf hebt gemaakt...quote:
Die snitcht straks gewoon dat saucijzenbroodje wegquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
LBquote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het levenswerk van SpuitPaling ja
Was dat je antwoord op vraag 097. Mis je nog een vraag?quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
mag het hopen ja.quote:Op zondag 3 november 2024 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die snitcht straks gewoon dat saucijzenbroodje weg
Al op hij kreeg een kattensoepje, 2 soorten brokjes. Die lig nu uit te buiken op de bankquote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekende bamboebakjesquote:Op zondag 3 november 2024 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al op hij kreeg een kattensoepje, 2 soorten brokjes. Die lig nu uit te buiken op de bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Water is sappig natquote:
lekker sappig bierquote:
een soep gemaakt van kattenquote:
zit je weer aan het bier? Tis 10 uurquote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaren terug met vrienden bestelden we eens biefstuk in Spanje ergens.
Dat ding was grijsgebakken en taai als schoenleer.
We lieten hem staan en deden geen moeite bij deze keet een nieuwe te laten komen.
Komt de ober eraan, ziet de achtergelaten biefstukken en zegt: “you don’t like steak?”
Die instelling hč? Dat maakt die Spanjaarden tot prutsers.
DE MIGRANTS THERE EATING THE DOGSquote:
beetje random maar okequote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaren terug met vrienden bestelden we eens biefstuk in Spanje ergens.
Dat ding was grijsgebakken en taai als schoenleer.
We lieten hem staan en deden geen moeite bij deze keet een nieuwe te laten komen.
Komt de ober eraan, ziet de achtergelaten biefstukken en zegt: “you don’t like steak?”
Die instelling hč? Dat maakt die Spanjaarden tot prutsers.
Waar Bart met zijn skatebord lekker voor de auto's langs schietquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE MIGRANTS THERE EATING THE DOGS
THEIR EATING CAT SOUP
Goed zoquote:
Ook met sappige kaddensoep?quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
de eigenaren zijn er weer met lekker eten voor de hondjes
hontensoepjesquote:
Die zijn ze gewoon aan het vetmesten om er straks crispy pork van te makenquote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
de eigenaren zijn er weer met lekker eten voor de hondjes
huehuequote:
ja klopt tochquote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef maily het volgende:
Elders op het forum gezien:
[ afbeelding ]
@:bitterbal
de enige die er uit moet is de kiphapquote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef maily het volgende:
Elders op het forum gezien:
[ afbeelding ]
@:bitterbal
ze houden mij achter in wat ik kan bereikenquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige die er uit moet is de kiphap
de bal, schijf, del en souflet zijn prima te nassen
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toequote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de bal, schijf, del en souflet zijn prima te nassen
dan kun je prima een pak met ballen en los pak met dellen kopenquote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toe
Ja die kipnuggets kan net zo goed tofu zijn zo smakeloosquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de bal, schijf, del en souflé zijn prima te nassen
bij elke party blijven de kippenuggetes over. tenzij er kleine kinderen bij zijnquote:Op zondag 3 november 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kipnuggets kan net zo goed tofu zijn zo smakeloos
Dit inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toe
niks aan te doenquote:Op zondag 3 november 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook bang voor.
Ik blijf lekker binnen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:43 schreef gianni61 het volgende:
het wordt maar 11 graden vandaag
toch maar een jas aantrekken dus
Nou niet als ik erbij ben hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij elke party blijven de kippenuggetes over. tenzij er kleine kinderen bij zijn
Ik ook. Lekker naar een tv scherm staren waarop niet gereden gaat worden.quote:
Hoezo niet gereden?quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker naar een tv scherm staren waarop niet gereden gaat worden.
Regen. Dus ik verwacht er niet veel van.quote:
Ohquote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regen. Dus ik verwacht er niet veel van.
Dingen uit de OP halen ligt hier beetje gevoelig..quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
zeg ikquote:
GAAPCAAF LIVES MATTERquote:Op zondag 3 november 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dingen uit de OP halen ligt hier beetje gevoelig..
Wij gaan op de huishoudbeurs wel even wat hilarische footage produceren.quote:Op zondag 3 november 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar keer wat anders gaat niemand dood aan.
biefstuk in Spanje gegeten?quote:
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je randomquote:
je leest wel terug om mijn OP opmerking te quoten maar leest anderen niet?quote:
Pfffquote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je random
Ja die zag ik toevallig.quote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je leest wel terug om mijn OP opmerking te quoten maar leest anderen niet?
dat was jij flesquote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je random
quote:
Dit is de kwalificatie die gisteren niet door kon gaan.quote:
Oooohquote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is de kwalificatie die gisteren niet door kon gaan.
Verwijfd gepiep voor halfjesquote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van Bruno Mars?
Ja toch! God dacht dat ik de enige was.quote:
Nee die luister ik nooit, maar dat is wel wat de jeugd luistert en waar er geld verdient wordt.quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, je zou maar van de top 40 afhankelijk zijn voor het ontdekken van fijne muziek.
Uhuh, daarom bestaan de bands die ik luister (en nooit in hitlijsten staan) veelal al 20+ jaar.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee die luister ik nooit, maar dat is wel wat de jeugd luistert en waar er geld verdient wordt.
Als bands geen geld meer verdienen stopt dat op een gegeven moment ook gewoon hč behalve nog wat hobby bands.
Bandjes zijn veel te duur t.o.v. solo artiesten, bovendien is dit het tijdperk van de individualistische gemankeerde dus degene met de triangel en de hazenlip heeft net zoveel noten op zijn zang dan de charismatische zangerquote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch! God dacht dat ik de enige was.
Wacht nog steeds tot zijn ballen indalen.
Sowieso is het weer tijd voor diepe donkere stemmen in de huidige top (x) muziek.
En bands, waar zijn de bands?
Dit is vooral een "hoe laat ik zien dat ik er nul verstand van heb zonder te zeggen dat ik er nul verstand van heb".quote:Op zondag 3 november 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het grote jezelf klem lullen weer begonnen?
hmmquote:Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Top 40 muziek is toch simpelweg de muziek die men veel luistert, als iedereen genoot van het geluid van een ham op een toiletbril stond dat toch wel op nummer 1?
In de hete pan, sizzling!quote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
spek op een bord zou k wel naar luisteren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
spek op een bord zou k wel naar luisteren
De grootste kutmuziek die er bestaat, daar zet ik de radio voor af of ik loop wegquote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van Bruno Mars?
Ja toch!?quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste kutmuziek die er bestaat, daar zet ik de radio voor af of ik loop weg
Ik ben altijd zo blij dat we in de branderij altijd leuke Spotify lijsten aan hebben staan wat vrijwel altijd ook nog eens mijn muziek smaak is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste kutmuziek die er bestaat, daar zet ik de radio voor af of ik loop weg
Mannen horen zich minimaal eenmaal in hun leven een wilde leeuw te voelen en Bruno Mars heeft daarin geen plekquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar asmr gesabbel dan Bruno Sarsquote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen horen zich minimaal eenmaal in hun leven een wilde leeuw te voelen en Bruno Mars heeft daarin geen plek
Heb je koeitjes gegeten?quote:
En wat erbij?quote:
En dat was genoeg?quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarbij niets maar als snack had ik die gefrituurde paddestoelen met paprikapoeder
extreem zonnig in het hoge noordenquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is helemaal mistig in Brabant
Hier schijnt de zon best pittig zelfsquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja het begon zo zonnig vanochtend, maar toen ik ging lopen was het opeens helemaal dichtgetrokkenquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht was het ook extreem zonnigquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
extreem zonnig in het hoge noorden
inmiddels 20 graden in huis
In Dordt ookquote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon best pittig zelfs
Ik had me verheugd op een zonnige wandelquote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het begon zo zonnig vanochtend, maar toen ik ging lopen was het opeens helemaal dichtgetrokken
Code geel in Brabant zelfsquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Die mist slaat ook allemaal op de bomen, toen ik onder de bomen liep kreeg ik heel de tijd van die ijskoude druppels in m'n nekquote:Op zondag 3 november 2024 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op een zonnige wandel
ik ga de deur ook niet meer uit, huisje weer opgeruimd en een wasje gedraaid. vanmiddag lekker voetballen kijken op tvquote:
winterquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar het bos maar twijfel een beetje over welke jas ik aan moet trekken.
Moest je zeker 283 keer op en neer lopen met alle lege flessen?quote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben even naar de glasbak geweest. 3396 stapjes nu. Als het er vandaag nog 5000 gaan worden is het veel. Maar ja het hoeft ook niet echt vandaag.
Roze jas.quote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar het bos maar twijfel een beetje over welke jas ik aan moet trekken.
Het lijkt wel besmettelijk hier, dat zesjarigengedrag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je zeker 283 keer op en neer lopen met alle lege flessen?
Ik had net winter aan, maar het is hier ook maar krap 7 gradenquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zelfspot maakt een mens aantrekkelijkquote:Op zondag 3 november 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt wel besmettelijk hier, dat zesjarigengedrag.
the horrorquote:Op zondag 3 november 2024 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net winter aan, maar het is hier ook maar krap 7 graden
Zou duolingo op Thais zetten.quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik luister naar een thaise youtube , moet je daarna zeggen waar ze het over hadden. dacht toch echt dat die het over een hamburger met mango had maar hij had het over gisteren
Kun je niet vragen of dat hele eilandje gewoon Engels gaat praten, is een stuk makkelijker en leuker?quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik luister naar een thaise youtube , moet je daarna zeggen waar ze het over hadden. dacht toch echt dat die het over een hamburger met mango had maar hij had het over gisteren
Heb je gisteren hamburger met mango gehad?quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal Duits voor Frau Bal.quote:Op zondag 3 november 2024 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of dat hele eilandje gewoon Engels gaat praten, is een stuk makkelijker en leuker?
waar is je sneeuwquote:Op zondag 3 november 2024 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Wij moesten de bergen in voor wat zon.
[ afbeelding ]
Gisteren had ze schnitzel met pita, wel opletten hčquote:Op zondag 3 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren hamburger met mango gehad?
ja vond het al een raar gerechtquote:Op zondag 3 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren hamburger met mango gehad?
nee dat was vanmiddagquote:Op zondag 3 november 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren had ze schnitzel met pita, wel opletten hč
ja denk hetquote:Op zondag 3 november 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh was ik zo vroeg wakker dat het gisteren leek?![]()
geen groene, dan val je niet opquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Tenzij jachtseizoen, dan misschien liever een fel kleurtjequote:
Vallen vrijwel nooit mensen aan.quote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien juist goed voor de wolven
tot er 1 is die op wolven schiet en ze niet zichtbaar is en daarom een schot in dr derričre krijgtquote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien juist goed voor de wolven
Komt denk ik door de ijle lucht zo hoog op de bergquote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij jachtseizoen, dan misschien liever een fel kleurtje
Oh ik dacht dat je zei een groene, never mind.
Ben niet aan het opletten vandaag![]()
Misschien een rode jas aantrekken ger, dan vallen de bloedvlekken straks niet zo op.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Luister niet naar ama Ger, dadelijk ben je net die ene uitzondering!!!
Ik ben ook niet bang voor wolven. Worden hier in Drenthe ook regelmatig gespot.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Luister niet naar ama Ger, dadelijk ben je net die ene uitzondering!!!
Ik dweil niet zo vaak, de keren dat ik het doe meestal gewoon met allesreinigerquote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Vraagje. Waar (dus wat pleur je in die emmer) dweilen jullie je vloer mee? Ik deed het altijd met lauw water en schoonmaakazijn maar je kan zien dat ik gisteren heb gedweild op het laminaat (dat was de paar keer daarvoor ook al zo).En dat bedoel ik niet op de positieve manier.
warm/lauw water met allesreinigerquote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Vraagje. Waar (dus wat pleur je in die emmer) dweilen jullie je vloer mee? Ik deed het altijd met lauw water en schoonmaakazijn maar je kan zien dat ik gisteren heb gedweild op het laminaat (dat was de paar keer daarvoor ook al zo).En dat bedoel ik niet op de positieve manier.
ik heb een multidweildinges waarbij eigen reinigingsspul zit.quote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?quote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dweil niet zo vaak, de keren dat ik het doe meestal gewoon met allesreiniger
moet je eerst vragen wat voor vloer mensen hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?
Neuh, gewoon gelijk goed luchten zodat het snel droogtquote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?
Wat is een multidweildinges?quote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een multidweildinges waarbij eigen reinigingsspul zit.
ow en allesreiniger. Heb goedkoop vinylspul dus zie je niets op
Er staat duidelijk in mijn bericht toch dat ik laminaat heb dus lijkt me best logisch dat ik iets zoek voor het laminaat.quote:Op zondag 3 november 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je eerst vragen wat voor vloer mensen hebben
hier krijg ik hoogtevrees vanquote:Op zondag 3 november 2024 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Wij moesten de bergen in voor wat zon.
[ afbeelding ]
Wel mooi uitzichtquote:
quote:
handig vooral... t ding beweegt wel in rondjes waardoor je alleen nog maar een klein beetje hoeft te zorgen dat je op alle plekken in huis voorbij bent geweestquote:
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis looptquote:Op zondag 3 november 2024 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je geen kad of hont hebben dan zit ie binnen no time vol met haren die eraf kan plukken
Zoiets had ik bijna gekocht.quote:
goed borstelen elke dagquote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis loopt
Huhquote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
in chrome?quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee zo avontuurlijk ben ik niet
ah okequote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toevallig op deze foto wel maar is overal.
hier werkt het wel. even kijken hoe het is als ik geluid ga castenquote:
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezienquote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?
quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Ik was er niet eens joh.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Als ik naar de TV cast werkt het nog steeds en via de luidsprekers ook.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nizno het volgende:
als ik ga casten werkt het hier ook niet meer
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
Nee nee we laten ons leiden door jou.quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zeker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveelquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zettenquote:
snap ik. ik mis ook matenquote:Op zondag 3 november 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveel
mijn ouders hebben er één met 1 rondje waar water zonder schoonmaakmiddel in gaat en heet er uit stoomtquote:Op zondag 3 november 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zetten
Ja en een beeld van de ruimtequote:
Doe dit jaar niks meer anders gaat het toch allemaal naar Geert Wilders.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog vakantie Los of moet je weer geld gaan verdienen?
We zouden niet durven. 😇quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevangen of verdronken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mist slaat ook allemaal op de bomen, toen ik onder de bomen liep kreeg ik heel de tijd van die ijskoude druppels in m'n nek
Ze had vanochtend een biljetjeshandelaar gevonden. Maar ik had alles alquote:Op zondag 3 november 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met @:liesje1979 in spanje? Lees dat er weer opnieuw noodweer aankomt
Niet bienvenidos dusquote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
Bij de Domino's zijn ze al drukquote:
Ja vind het sowieso een beetje levenloos plein geworden sinds die verbouwingquote:Op zondag 3 november 2024 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rest van het rijtje is nog leeg, behalve de worstenbroodbakker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat idee bestaat al jaren, en doen ze volgens mij in andere klasses welquote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK @:Nattekat ze moeten volgend jaar ipv een sprint race gewoon een regenrace doen; maar dan met maar een klein beetje water op de baan met sproeiers.
wat is het?quote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef Ama het volgende:
Heeft iemand hier een goed idee hoe ik dit los krijg? Het zit muur vast en ik wil mijn laminaat niet beschadigen als het even kan.
[ link | afbeelding ]
start was afgebrokenquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Middag.
Ik kan hier f1 kijken op een vrij kanaal
Wel met Hongaars commentaar.
Wie kan me even vertellen waarom we nog stil staan?
En dan zonder Stroll als het even kan.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat idee bestaat al jaren, en doen ze volgens mij in andere klasses wel
Omdat Strollquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Middag.
Ik kan hier f1 kijken op een vrij kanaal
Wel met Hongaars commentaar.
Wie kan me even vertellen waarom we nog stil staan?
Bernie, ben jij het?quote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK @:Nattekat ze moeten volgend jaar ipv een sprint race gewoon een regenrace doen; maar dan met maar een klein beetje water op de baan met sproeiers.
even stickerremover proberen op een onzichtbare plek. dag wachten en kijken of er schade is.quote:Op zondag 3 november 2024 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Van die plakkers om het kleed op zn plek te houden.
Zondaars zijn het.quote:Op zondag 3 november 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat de hele familie hier F1-fan is, maar ik word er wel een beetje kriegelig van dat alles daarop afgestemd moet worden op zondag![]()
Ik ben de enige die het echt volgt. Vader kijkt wel als het er op is en hij niets te doen heeft. Moeder en zus maken zich er totaal niet druk om.quote:Op zondag 3 november 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat de hele familie hier F1-fan is, maar ik word er wel een beetje kriegelig van dat alles daarop afgestemd moet worden op zondag![]()
Denk dat iedereen wel ongeveer weet wat er mis is; alleen de oplossing is niet nog maar stratencircuits in landen die er veel geld tegenaan gooien.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ongeveer weet wat er mis is; alleen de oplossing is niet nog maar stratencircuits in landen die er veel geld tegenaan gooien.
We waren nu aan het wandelen en ineens kregen ze een beetje haast en ik was vergeten dat de race vervroegd was. Maar die wilden dus op tijd thuis zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het echt volgt. Vader kijkt wel als het er op is en hij niets te doen heeft. Moeder en zus maken zich er totaal niet druk om.
Ik pas me prima aan als ze wat anders plannen tijdens de race.
als ik iets aan het doen bent en ik het een weekje niet zie maak ik me absoluut niet drukquote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren nu aan het wandelen en ineens kregen ze een beetje haast en ik was vergeten dat de race vervroegd was. Maar die wilden dus op tijd thuis zijn.
En van de zomer op vakantie liepen we op het strand en kreeg m'n zus ook ineens haast vanwege de race. Ja dikke vinger, ik blijf hier.
Oké.quote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik iets aan het doen bent en ik het een weekje niet zie maak ik me absoluut niet druk
Dat gun ik jou dus ook dat de mensen om je heen zo zouden zijnquote:
Dat seizoen duurt ook elk jaar langer, heb ik het ideequote:Op zondag 3 november 2024 16:51 schreef CherryLips het volgende:
De volgende race is pas over drie weken zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |