Ik ben altijd zo blij dat we in de branderij altijd leuke Spotify lijsten aan hebben staan wat vrijwel altijd ook nog eens mijn muziek smaak is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste kutmuziek die er bestaat, daar zet ik de radio voor af of ik loop weg
Mannen horen zich minimaal eenmaal in hun leven een wilde leeuw te voelen en Bruno Mars heeft daarin geen plekquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grootste kutmuziek die er bestaat, daar zet ik de radio voor af of ik loop weg
Ik luister nog liever naar asmr gesabbel dan Bruno Sarsquote:Op zondag 3 november 2024 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen horen zich minimaal eenmaal in hun leven een wilde leeuw te voelen en Bruno Mars heeft daarin geen plek
Heb je koeitjes gegeten?quote:
En wat erbij?quote:
En dat was genoeg?quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarbij niets maar als snack had ik die gefrituurde paddestoelen met paprikapoeder
extreem zonnig in het hoge noordenquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is helemaal mistig in Brabant
Hier schijnt de zon best pittig zelfsquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja het begon zo zonnig vanochtend, maar toen ik ging lopen was het opeens helemaal dichtgetrokkenquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht was het ook extreem zonnigquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
extreem zonnig in het hoge noorden
inmiddels 20 graden in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |