quote:
handig vooral... t ding beweegt wel in rondjes waardoor je alleen nog maar een klein beetje hoeft te zorgen dat je op alle plekken in huis voorbij bent geweestquote:
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis looptquote:Op zondag 3 november 2024 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je geen kad of hont hebben dan zit ie binnen no time vol met haren die eraf kan plukken
Zoiets had ik bijna gekocht.quote:
goed borstelen elke dagquote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis loopt
Huhquote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
in chrome?quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee zo avontuurlijk ben ik niet
ah okequote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toevallig op deze foto wel maar is overal.
hier werkt het wel. even kijken hoe het is als ik geluid ga castenquote:
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezienquote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?
quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Ik was er niet eens joh.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |