Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee zo avontuurlijk ben ik niet
ah okequote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toevallig op deze foto wel maar is overal.
hier werkt het wel. even kijken hoe het is als ik geluid ga castenquote:
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezienquote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?
quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Ik was er niet eens joh.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Als ik naar de TV cast werkt het nog steeds en via de luidsprekers ook.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nizno het volgende:
als ik ga casten werkt het hier ook niet meer
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
Nee nee we laten ons leiden door jou.quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zeker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveelquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zettenquote:
snap ik. ik mis ook matenquote:Op zondag 3 november 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |