Als ik naar de TV cast werkt het nog steeds en via de luidsprekers ook.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nizno het volgende:
als ik ga casten werkt het hier ook niet meer
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
Nee nee we laten ons leiden door jou.quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zeker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveelquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zettenquote:
snap ik. ik mis ook matenquote:Op zondag 3 november 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveel
mijn ouders hebben er één met 1 rondje waar water zonder schoonmaakmiddel in gaat en heet er uit stoomtquote:Op zondag 3 november 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zetten
Ja en een beeld van de ruimtequote:
Doe dit jaar niks meer anders gaat het toch allemaal naar Geert Wilders.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog vakantie Los of moet je weer geld gaan verdienen?
We zouden niet durven. 😇quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevangen of verdronken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mist slaat ook allemaal op de bomen, toen ik onder de bomen liep kreeg ik heel de tijd van die ijskoude druppels in m'n nek
Ze had vanochtend een biljetjeshandelaar gevonden. Maar ik had alles alquote:Op zondag 3 november 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met @:liesje1979 in spanje? Lees dat er weer opnieuw noodweer aankomt
Niet bienvenidos dusquote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |