warm/lauw water met allesreinigerquote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Vraagje. Waar (dus wat pleur je in die emmer) dweilen jullie je vloer mee? Ik deed het altijd met lauw water en schoonmaakazijn maar je kan zien dat ik gisteren heb gedweild op het laminaat (dat was de paar keer daarvoor ook al zo).En dat bedoel ik niet op de positieve manier.
ik heb een multidweildinges waarbij eigen reinigingsspul zit.quote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Vraagje. Waar (dus wat pleur je in die emmer) dweilen jullie je vloer mee? Ik deed het altijd met lauw water en schoonmaakazijn maar je kan zien dat ik gisteren heb gedweild op het laminaat (dat was de paar keer daarvoor ook al zo).En dat bedoel ik niet op de positieve manier.
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?quote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dweil niet zo vaak, de keren dat ik het doe meestal gewoon met allesreiniger
moet je eerst vragen wat voor vloer mensen hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?
Neuh, gewoon gelijk goed luchten zodat het snel droogtquote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft dat geen glad laagje op het laminaat?
Wat is een multidweildinges?quote:Op zondag 3 november 2024 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een multidweildinges waarbij eigen reinigingsspul zit.
ow en allesreiniger. Heb goedkoop vinylspul dus zie je niets op
Er staat duidelijk in mijn bericht toch dat ik laminaat heb dus lijkt me best logisch dat ik iets zoek voor het laminaat.quote:Op zondag 3 november 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je eerst vragen wat voor vloer mensen hebben
hier krijg ik hoogtevrees vanquote:Op zondag 3 november 2024 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Wij moesten de bergen in voor wat zon.
[ afbeelding ]
Wel mooi uitzichtquote:
quote:
handig vooral... t ding beweegt wel in rondjes waardoor je alleen nog maar een klein beetje hoeft te zorgen dat je op alle plekken in huis voorbij bent geweestquote:
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis looptquote:Op zondag 3 november 2024 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je geen kad of hont hebben dan zit ie binnen no time vol met haren die eraf kan plukken
Zoiets had ik bijna gekocht.quote:
goed borstelen elke dagquote:Op zondag 3 november 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouw zijn helpt ook niet, meer haren dan wanneer er een kat of hond in huis loopt
Huhquote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
in chrome?quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Hoezo leer ik nu pas dat ik Spotify gewoon in de hoek van het scherm open kan hebben staan.
[ link | afbeelding ]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee zo avontuurlijk ben ik niet
ah okequote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Toevallig op deze foto wel maar is overal.
hier werkt het wel. even kijken hoe het is als ik geluid ga castenquote:
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezienquote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks die leuke surf dude tegenkomt vast wel. Is het beetje surf seizoen?
quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Ik was er niet eens joh.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan hier eigenlijk alleen kitesurfen. Weet niet of dat het seizoen is nu. Heb gisteren wel mijn droomman op het strand gezien
Als ik naar de TV cast werkt het nog steeds en via de luidsprekers ook.quote:Op zondag 3 november 2024 14:42 schreef Nizno het volgende:
als ik ga casten werkt het hier ook niet meer
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
Nee nee we laten ons leiden door jou.quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat jullie weer allemaal vervelend kunnen gaan doen zeker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dit klinkt als een taak voor Foqueville's keukenarchitect @:ltvdk![]()
K&W / Keuken inrichting advies
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveelquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
waarom heeft die gast een luchthoorn in de keuken?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zettenquote:
snap ik. ik mis ook matenquote:Op zondag 3 november 2024 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, met zo'n tekening alleen kun je niet zoveel
mijn ouders hebben er één met 1 rondje waar water zonder schoonmaakmiddel in gaat en heet er uit stoomtquote:Op zondag 3 november 2024 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt ideaal, heb ook zoiets. Kunnen we de houten vloer makkelijk mee schoonmaken en in de olie zetten
Ja en een beeld van de ruimtequote:
Doe dit jaar niks meer anders gaat het toch allemaal naar Geert Wilders.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog vakantie Los of moet je weer geld gaan verdienen?
We zouden niet durven. 😇quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gevangen of verdronken?quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mist slaat ook allemaal op de bomen, toen ik onder de bomen liep kreeg ik heel de tijd van die ijskoude druppels in m'n nek
Ze had vanochtend een biljetjeshandelaar gevonden. Maar ik had alles alquote:Op zondag 3 november 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Hoe staat het met @:liesje1979 in spanje? Lees dat er weer opnieuw noodweer aankomt
Niet bienvenidos dusquote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een parkeergarage van 3 lagen waar 5800 parkeerplekken zijn. De verwachting is dat er tientallen zo niet honderden mensen gevangen zijn.
Bij de Domino's zijn ze al drukquote:
Ja vind het sowieso een beetje levenloos plein geworden sinds die verbouwingquote:Op zondag 3 november 2024 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rest van het rijtje is nog leeg, behalve de worstenbroodbakker
quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat idee bestaat al jaren, en doen ze volgens mij in andere klasses welquote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK @:Nattekat ze moeten volgend jaar ipv een sprint race gewoon een regenrace doen; maar dan met maar een klein beetje water op de baan met sproeiers.
wat is het?quote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef Ama het volgende:
Heeft iemand hier een goed idee hoe ik dit los krijg? Het zit muur vast en ik wil mijn laminaat niet beschadigen als het even kan.
[ link | afbeelding ]
start was afgebrokenquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Middag.
Ik kan hier f1 kijken op een vrij kanaal
Wel met Hongaars commentaar.
Wie kan me even vertellen waarom we nog stil staan?
En dan zonder Stroll als het even kan.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat idee bestaat al jaren, en doen ze volgens mij in andere klasses wel
Omdat Strollquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef gianni61 het volgende:
Middag.
Ik kan hier f1 kijken op een vrij kanaal
Wel met Hongaars commentaar.
Wie kan me even vertellen waarom we nog stil staan?
Bernie, ben jij het?quote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK @:Nattekat ze moeten volgend jaar ipv een sprint race gewoon een regenrace doen; maar dan met maar een klein beetje water op de baan met sproeiers.
even stickerremover proberen op een onzichtbare plek. dag wachten en kijken of er schade is.quote:Op zondag 3 november 2024 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Van die plakkers om het kleed op zn plek te houden.
Zondaars zijn het.quote:Op zondag 3 november 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat de hele familie hier F1-fan is, maar ik word er wel een beetje kriegelig van dat alles daarop afgestemd moet worden op zondag![]()
Ik ben de enige die het echt volgt. Vader kijkt wel als het er op is en hij niets te doen heeft. Moeder en zus maken zich er totaal niet druk om.quote:Op zondag 3 november 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat de hele familie hier F1-fan is, maar ik word er wel een beetje kriegelig van dat alles daarop afgestemd moet worden op zondag![]()
Denk dat iedereen wel ongeveer weet wat er mis is; alleen de oplossing is niet nog maar stratencircuits in landen die er veel geld tegenaan gooien.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ongeveer weet wat er mis is; alleen de oplossing is niet nog maar stratencircuits in landen die er veel geld tegenaan gooien.
We waren nu aan het wandelen en ineens kregen ze een beetje haast en ik was vergeten dat de race vervroegd was. Maar die wilden dus op tijd thuis zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het echt volgt. Vader kijkt wel als het er op is en hij niets te doen heeft. Moeder en zus maken zich er totaal niet druk om.
Ik pas me prima aan als ze wat anders plannen tijdens de race.
als ik iets aan het doen bent en ik het een weekje niet zie maak ik me absoluut niet drukquote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren nu aan het wandelen en ineens kregen ze een beetje haast en ik was vergeten dat de race vervroegd was. Maar die wilden dus op tijd thuis zijn.
En van de zomer op vakantie liepen we op het strand en kreeg m'n zus ook ineens haast vanwege de race. Ja dikke vinger, ik blijf hier.
Oké.quote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik iets aan het doen bent en ik het een weekje niet zie maak ik me absoluut niet druk
Dat gun ik jou dus ook dat de mensen om je heen zo zouden zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |